Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 22:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Bedste reciever i 5-10k klassen? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Juli 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

pinkfloydhomer skrev:
Jeg ville tage Marantz, men det er mest fordi jeg ved at de lyder fantastisk godt, også til musik, at deres forstærkertrin er kraftige og faktisk yder det som specifikationerne siger (hvor Onkyo f.eks. yder 30W per kanal når de siger 100+).
Til gengæld ved jeg ikke om Marantz'en mangler nogle features som de andre har.

/David

Ikke helt enig i at Marantz helt leverer hvad papiret lover. Der er ganske få på markedet der faktisk leverer hvad de opgiver på papiret i hvertfald i alle 7 kanaler eller 5 kanaler som man normalt kører med, og ikke med 1 eller 2 kanaler (som Onkyo og Denon bl.a kører med og så bare ganger ud og siger at så har resten af kanalerne også x antal watt). De eneste jeg kender som måler korrekt er NAD og Harman Kardon og hvis watt tilsvarer hvad de har opgivet og som ofte mere til. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes