Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mit nuværende setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Hififyren skrev:
wrong skrev:

Hej Hififyren. Lækkert setup. Hvor har du købt subben? Hvad koster den Hvor langt går den ned og hvilken forstærker ligger gemt i den????? Lige et par spørgsmål jeg håber du kan klare.

MVH WRONG

Subben har jeg købt af en af min brors bekendte. Han havde ingen manual til den, og det er ikke lykkedes mig at finde nogle specs. på Nettet. Jeg købte den simpelthen fordi jeg syntes at den spillede kanon. Jeg kan sige dig at crossover knappen kan drejes ned til 55 Hz, men det kan man jo ikke danne sig meget af et indtryk udfra  

Hvis du falder over nogle specs. må du hellere end gerne sende dem. Jeg har forsøgt mig på Google og Tannoy's hjemmeside. Indtil videre uden held.

Prøv da at kontakte en af de danske forhandlere af tannoy. De må da kunne skaffe nogle specs. , hvis du bare oplyser modelnavnet på den.

MVH WRONG

Hififyren
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 31 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

Hej Wrong

Jeg kender faktisk forhandleren af Tannoy i vores by personligt. Jeg har bare ikke taget mig sammen til at forhøre mig............jeg er meget doven.

Det betyder heller ikke noget for mit vedkommende, da den spiller lige som jeg vil have det . Men jo, han ville sikkert kunne finde noget.

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2004 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Hififyren:

Okay, fedt nok med dine planer om projektor - og nej .. Jeg ved udemærket godt at pengene (desværre) ikke hænger på træerne .. I hvert fald ikke heromkring !

Jeg er også selv ret forelsket i en Denon DVD-2200, men er der nogen der ved hvordan den ligger i CD-lyden i forhold til en Denon DCD-1450AR (Cd-afspiller) ?

P.S. Du kan spare mange penge ved at købe Denon produkter i Tyskland hos f.eks. www.mediacheckpoint.de !

Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^

Hififyren
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 31 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Februar 2004 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Azo^ skrev:

Jeg er også selv ret forelsket i en Denon DVD-2200, men er der nogen der ved hvordan den ligger i CD-lyden i forhold til en Denon DCD-1450AR (Cd-afspiller) ?

P.S. Du kan spare mange penge ved at købe Denon produkter i Tyskland hos f.eks. www.mediacheckpoint.de !

Hej Azo

Jeg har ikke lige fået hørt 1450'eren, så jeg kan desværre ikke give dig en sammenlignig .

Jeg har derimod haft tid til at "lege" lidt med DVD-2200, og jeg kan kun sige at CD-afspilningen lyder kanon i mine ører. Der en god dynamik i afspilleren. Den spiller specielt godt i mellemtone- og diskantområdet, i forhold til mange afspillere i samme prisklasse......... i hvert fald efter min egen mening .

Du kan roligt investere i den, men tag da ind til den nærmeste Hi-Fi Klubben og prøv at høre den. Så kan du se om den lever op til dine krav

Håber du kan bruge min mening til noget

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Hififyren:

Tak for svaret, jeg håber jeg kan høre den imorgen i Hifi Klubben i KBH, da jeg alligevel skal et smut derover her lørdag ..

Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes