Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 11:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Amphion Argon 2 Anniversary (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Hej Jakob(hifihuset) og Co.!

Jeg vil på ingen måde argumentere imod Poul's tekniske evner, for han har helt sikkert ret.

Jo, beskrivelsen af højtalerne består blandt andet af fabrikantens beskrivelse af produktet. Dette gør jeg, for at give jer læsere et indblik i hvad fabrikanten vil med dette produkt. En ting som jeg gør i alle mine anmeldelser. Kan I ikke lide det, så køb et blad i stedet.

Jo, jeg er faktisk den første der tester produktet. Ikke fordi andre ikke gider, som Poul skriver. Der kommer i øvrigt snart en anmeldelse af samme højtaler i et engelsk magasin. Det bliver vel nok spændende at se hvad de skriver.  Så alt i alt: Jo, vi var faktisk de første til at få tilbuddet om at teste disse højtalere. Tro det eller lad være. Og det kan vi i øvrigt sagtens være stolte af!

Mvh. Mikkel

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Sikke dog en omgang en latterlig vås.

Poul har sikkert aldrig i sit liv lyttet til denne højttalere. Aligevel ved han det er noget l**t. Hvor er det da latterligt at en så latterlig mand kan være så latterlig.

Men et eller andet skal han jo få tiden til at gå med når han ikke lige er igang med at importer ridestøvler til Danmark.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hej Jakob(hifihuset) og Co.!

Jeg vil på ingen måde argumentere imod Poul's tekniske evner, for han har helt sikkert ret.

Jo, beskrivelsen af højtalerne består blandt andet af fabrikantens beskrivelse af produktet. Dette gør jeg, for at give jer læsere et indblik i hvad fabrikanten vil med dette produkt. En ting som jeg gør i alle mine anmeldelser. Kan I ikke lide det, så køb et blad i stedet.

Jo, jeg er faktisk den første der tester produktet. Ikke fordi andre ikke gider, som Poul skriver. Der kommer i øvrigt snart en anmeldelse af samme højtaler i et engelsk magasin. Det bliver vel nok spændende at se hvad de skriver.  Så alt i alt: Jo, vi var faktisk de første til at få tilbuddet om at teste disse højtalere. Tro det eller lad være. Og det kan vi i øvrigt sagtens være stolte af!

Mvh. Mikkel

What hifi? Har allederede testet en Amphion standerhøjttaler, men er ikke helt sikker på, om det er denne model - det finder jeg ud af - men resultatet af testen var LANGT fra godt!

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Sikke dog en omgang en latterlig vås.

Poul har sikkert aldrig i sit liv lyttet til denne højttalere. Aligevel ved han det er noget l**t. Hvor er det da latterligt at en så latterlig mand kan være så latterlig.

Men et eller andet skal han jo få tiden til at gå med når han ikke lige er igang med at importer ridestøvler til Danmark.

Hvad er latterligt og hvorfor er det latterligt.At debattere på din måde er netop latterlig.Hvis du kan svare på hvor Poul tager fejl, vil jeg blive lige så overrasket, som hvis jeg så en abe spille skak.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Juni 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Det her ligger vi ikke spalteplads til på hifi4all.

Prøv nu at læse "Tænk før du taler", det er faktisk muligt at føre en debat på et ordentligt niveau. Alternativet er at debatten ikke finder sted.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes