Emne: 10 plader til opholdet på den øde ø... ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 07 Juli 2008 kl. 06:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Saga: Silent Knight Fordi det er det album som betyder mest for mig af alle albums. Jeg kan aldrig blive træt af numre som "Don't Be Late" eller "Careful Where You Step".
 Saga: Images At Twilight Et fantastisk album som jeg ikke ville undvære på en øde ø.
 Mike Oldfield: Tubular Bells Dette album kan få mig til at ryge direkte ind i en anden verden - aner ikke hvad det er det gør ved mig, but me like :)
 Mike Oldfield: Crises Titelnummeret "Crises" er nok et af mine yndlingsnumre med Mike Oldfield. Det skal høres på en varm sommerdag mens man kører op ad Strandvejen. Fede minder om sommeren 1983. :)
 Marillion: Script For A Jesters Tear Suverænt album - I mine øjne Marillions bedste.
 Thin Lizzy: Jailbreak Bare fordi :)
 Thin Lizzy: Live And Dangerous Suveræn skive som skal høres HØJT! :)
 Deep Purple: Deep Purple In Rock "Child in Time" er jo et gudenummer :)
 Deep Purple: Machine Head Et af de fedeste Studio-albums fra Deep Purple - jeg er vild med "Lazy".
 Deep Purple: Made In Japan Verdens fedeste live-album.
Der er mange andre fede albums, men jeg kunne nok godt klare mig med disse :) __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|

Tom Waits : Rain Dogs
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:3pfixql5 ldke
Hvis jeg kun måtte vælge en kunstner til den øde ø, ville det helt sikkert blive Tom Waits. Rain Dogs var den første plade jeg hørte med ham, og stadig den jeg hører mest, skønt jeg senere har købt næsten alt han har udgivet. En fremragende plade som bare bliver bedre og bedre jo oftere man hører den. Tom Waits er nok en ret speciel kunstner som kræver lidt tilvænning i starten, men giv ham en chance, det betaler sig.

Tom Waits : Orphans: Brawlers, Bawlers & Bastards
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:dvfexqld ldke
En plade med Tom Waits er ikke nok, så der skulle også være plads til hans seneste. Et tredobbelt sæt med en blanding af nye og gamle numre, som viser hvor alsidig han er. Humøret må så afgøre hvilken af skiverne man vælger.

Elton John : Captain Fantastic & The Brown Dirt Cowboy
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:k9fyxq95 ld0e
Dette er nok den plade jeg har spillet mest. Jeg har haft den på cassettebånd, vinyl, cd og nu SACD. En fantastisk plade som langt overgår hans senere mere hitorienterede musik. En plade jeg har lyttet til i 33 år, og den holder stadig.

Van Morrison : Poetic Champions Compose
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:f9fuxqw5 ld0e
Van Morrison er også en kunstner der fylder meget i min pladesamling. Der er mange gode at vælge imellem, men jeg er ikke i tvivl om at denne er den bedste. Van Morrison i en let jazzinspireret udgave incl. et par instrumentale (saxofon) numre.

Neil Young : Ragged Glory
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:kpfwxqq5 ldae
Neil Young har jeg også mange plader med og han er jo en mand der mestrer mange stilarter. Det gør det svært at vælge, men jeg valgte alligevel Ragged Glory. Hård melodisk elguitarrock når det er bedst. Hvis der også havde været dvd på øen, ville jeg nok også have medbragt "Heart of Gold" der er den bedste musikfilm jeg har set.

Pink Floyd : Wish You Were Here
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:h9fyxqr5 ldje
Der er megen debat om hvilken Pink Floyd plade der er den bedste. Jeg er ikke i tvivl om at jeg vælger denne. Alene den akustiske guitar i titelnummeret, er hele pladen værd.

Odetta : Blues Everywhere I Go
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:hpfqxq8k ldfe
Odetta er desværre ikke så kendt i Danmark, men specielt denne plade bør man have hvis man kan lide blues. Hun er en fremragende bluessangerinde og skønt alle teksterne er meget sørgelige, kommer man i rigtigt godt humør af at høre pladen. Det kan man måske godt få brug for på den øde ø. At der så også er rigtig god lyd på pladen skader jo heller ikke.

Chris Rea : Blue Guitars
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:kjfixqqs ldhe
En imponerende box med mange timers god blues.

Miles Davis : Kind of Blue
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:3ifrxqeg ld0e
Hvis man, som jeg, vil have jazz med på øen, er denne oplagt. Miles Davis har lavet mange gode plader, men Kind of Blue skal bare med. Utroligt at man kunne lave musik for 50 år siden, der stadig kan imponere idag.

Sonny Rollins : Saxophone Colossus
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:dnfwxqtg ldhe
Endnu en 50 år gammel plade hvor Rollins viser at han kan leve op til pladens titel. Min mest spillede jazzplade den seneste tid, hvilket betyder at der ikke blev plads til andre store jazzkunstnere som John Coltrane og Herbie Hancock m.fl.
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 17 September 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. Pink Floyd - Dark Side of the moon
2. Pink Floyd - Dogs
3. Pink Floyd - the Wall
4. Roger Waters - Amused to death
5. Pink Floyd - PULSE
6. Marrillion - Script for a jesters tear
7. Pink Floyd - A montary lapse of reason
8. Pink Floyd - Wish you where here
9. Pink Floyd . The final Cut
10. Marrillion - Fugazi
Lidt ensformigt - men det er musik jeg aldrig bliver træt af......
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
snegom07 Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 17 September 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
|
2. Pink Floyd - Dogs
3. Pink Floyd - the Wall
5. Pink Floyd - PULSE
10. Marrillion - Fugazi
|
|
|
Du mener vel Animals under 2
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 17 September 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
2. Pink Floyd - Dogs
3. Pink Floyd - the Wall
5. Pink Floyd - PULSE
10. Marrillion - Fugazi
|
|
|
Det må jeg sige - hatten af for Det valgt - jeg har selv samtlige Pink Floyd plader og det er VIRKELIG god musik - bare ærgeligt at der nu er endnu et Pink Floyd medlem der er dødt  - så er håbet for en genforening tabt for altid....  __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var en fejl....Dogs skal selvfølgelig være Animals - Dogs er yndlingsnummeret fra den skive.....
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
snegom07 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
| Ja, det var en fejl....Dogs skal selvfølgelig være Animals - Dogs er yndlingsnummeret fra den skive..... |
|
|
Ja, også her hos mig, men hele værket er exeptionelt
de andre du nævner er også lige mig, men måske lidt ensformigt som du rigtigt skriver
hvis du kan li`disse (CD ´er, LP ´er) skal du prøve at lytte til Porcupine Tree & Blackfield
og Camel

|
| Til top |
|
| |
Chris Cornell Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 272
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. Chris Cornell "Euphoria Morning" (bedste rock-skive nogensinde og bedste rockstemme nogensinde)
2. Jeff Buckley "Grace"
3. Soundgarden "Superunknown"
4. Weather Report "Heavy Weather"
5. Stevie Wonder "Music of My Mind"
6. Randi Laubek "Ducks and Drakes"
7. Thom Yorke "The Eraser"
8. Radiohead "OK Computer"
9. Imogen Heap "Speak for Yourself"
10. Jonatha Brooke "Live"
11. Skiver der lige akkurat ikke nåede med; Coldplay "Viva la Vida", Chick Corea "My Spanish Heart", Herbie Hancock "Headhunters", Stevie Wonder "Hotter Than July", John Scofield "Überjam", The Doors "L.A. Woman", Björk "Vespertine", Tori Amos "Scarlet's Walk"
__________________ Mit Anlæg
NAD C355 BEE, Cambridge AZUR640C, NAD T515, SONY BDP-S350, Tannoy Sensys
DC1, Philips 32PFL7762D lcd.
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
|
Det er bare lidt ærgerligt, at der er mange, som kun laver en liste og ikke også lige giver en kort beskivelse af, hvad det er, og hvorfor det står ens hjerte så nær.
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
..... Og så står man der på øen, med en rejsegrammofon og al sine fede musik...... Og se er der ingen strøm at finde........  __________________ Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
snegom07 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke den jeg har  __________________ Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|

1. Rod Stewart. - Every Picture Tells A Story, 1971 - Fra hans gode periode. "The aesthetic Rod Stewart had been honing over his first four solo albums--an aesthetic that combined folk, hard rock,and R&B swagger--was perfected on EVERY PICTURE TELLS A STORY. The album's combination of strong, original songs and plum cover versions reveal the artist's range and versatility as he simultaneously paid tribute to mentors and declared his own craft. Members of Stewart's regular group, the Faces, provide intuitive support, making nearly every track shine with passion and edge. Stewart's take-no-prisoners interpretation of the Temptations' "(I Know I'm) Losing You" brought new dimensions to a Tamla/Motown classic. "Maggie May", one of the great pop anthems, is the obvious standout, but theremaining selections, such as "Mandolin Wind" and Tim Hardin's beautiful "Reason To Believe", have a similar sense of purpose. Through it all, of course, is Stewart's soulful, beautifully textured singing, which reaches its pinnacle on these performances, ensuring the artist's standing as one of rock's all-time greatest vocalists. If you buy only one Rod Stewart album, EVERY PICTURE TELLS A STORY should be it. "

2. Pink Floyd - The Wall 1979 - kanon, Pink Floyds bedste. Lyden, overgangen mellem numrene, også brug af akustisk guitar. Og så flere rigtige gode sange som også ville kunne stå alene. Uden alt det "koncept agtige"

3. Fleetwood Mac - Rumours 1977, Den ene fede pop sang efter den anden. Over 30 uger nr 1 i USA siger vel alt. 3 forsanger, og sangskriver, gør også det aldrig bliver ensformigt.

4. Supertramp - Breakfast in America, 1979 Nogen gange synes jeg måske nok deres stemmer bliver lidt "pivagtige" (ved I hvad jeg mener?) på denne plade. Men musikken er altså kanon. Og så fedt med en plade hvor en guitar spiller en mindre rolle. Piano sounden fanger mig her. Kombineret med de blæser instrumenter der også bruges, næsten "gemt" ved første gennem lytning.

5. Eagles - Hotel California, 1976. Kan også godt lide de første Eagles album, med dejligt mix af rock og country. De har dog skruet noget for countryen her. Er det den første rock plade for voksne?

6. Sweet - Level Headed, 1978 ??? jo, den er god nok. Ingen under 43 kender vel Sweet. Og dem som husker dem, husker dem nok ikke for noget godt. Men da deres karriere sådan set var forbi, forlængede de den selv med dette album. HELT anden stil end det foregående. Her er Love Is Like Oxygen, var i en kortere single version på top 10 i både USA, England og Tyskland.

7 og 8 - Neil Young - med alle de gode album, og så hans rock og akustisk side. Så fortjerner Neil Young at have 2 albums med. Har valgt disse 2. Men det var sgu svært.

9. John Lee Hooker - The Healer. Blues skal også med. Og så lige godt tage det bedste.

10. Sam Cooke - The Man And His Music (opsamling) Sam Cooke er for mig the godfather of soul. Han gik fra gospel over til soul. Han var en fantatisk sanger OG sangskriver. Denne cd indeholder så meget fedt soul music, at det bliver svært at overgå. Han blev skudt i 1964. Forbillede for Otis Redding, Aretha Franklin og mange andre. (bla. Rod Stewart)
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Jesperthomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 18 September 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm...nu pointen er inspiration, tror jeg at jeg vil prøve at finde nogen skiver, ikke kunstnere, der ikke er på listen. I uprioriteret rækkefølge.
1. John Coltrane: My Favorite Things. Improvisationer over musical-numre. Titelnummeret er med god grund hans signaturnummer.
2. Fairground Attraction: First of a Million Kisses. En af mine yndlingstitler på en skive, med Eddie Readers charmerende, lækre stemme. Mest kendt er mega-surprisehittet Perfect, men Claire swinger og danser afsted derudaf.
3. Johnny Cash: Live At San Quentin. Jaja, de der american recordings er fede, men essensen af Johnny Cash er fanget på den her. Fuld af energi og spilleglæde og ikke engang hans kones rædselsfulde stemme kan ødelægge det; det her er det ægte Johnny Cash.
4. Philip Glass: Kooyanisqatsii. Noget så kedeligt som moderne kompositionsmusik bygget på et indiansk sagn om verdens ødelæggelse pga overforbrug, men jeg kan blive høj af de der cykliske, minimale former.
5. Guns And Roses: Appetite for Destruction. Nogen der har hørt om dem før?
6. David Bowie: Heroes eller et eller andet som nummeret Heroes er på. Den skal jeg bare have i nærheden.
7: Cornelis Vreewijk: Mäster Cees Memoarer. At man kan finde noget så cool inden for svensk visesangerkunst kom bag på mig, men fårk, den mand var vild og voldsom og følsom og poetisk. Somliga Går Med Tråsiga Sko med NHØP som solid bund er et lille stykke af himlen.
8. Edelweiss: Wonderful World of Edelweiss. Østrigsk folketechno med så meget glimt i øjet.
9. U2: Achtung Baby. Ja, den er nævnt før, men den er så modig. På højden af deres succes efter Joshua Tree og Rattle And Hum (den solgte godt!) kaster de alt de står for ud, og kaster sig ud i at lave en ny lyd og ender med noget så vildt som det her. Det er guitaristens projekt; gid han havde fået flere.
10. Jennifer Warnes. Famous Blue Raincoat. Jeg synes hun fortolker Leonard Cohens sange bedre end han selv gør og Coming Back To You rammer mig hver eneste gang.
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 19 September 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 Beatles - Abbey Road/Revolver Lidt i tvivl, - men måske for meget MCcartney på Revolver ? !
2 Stones - Exile on main street Feeedt album ! - og de har deværre ikke været i nærheden siden .
3 MEW - Frengers - Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden
4 Kashmir - The Good Life - Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden ! !
5 D.A.D - Everything Glows -Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden
6 Vollbeat - Guitar Heroes. . . Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden
7 Dizzy Miiss Lizzy - Album - Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden
8 Sort Sol - Circle hits the flame - Dansk når det er bedst - hvilket er bedre end meget udenlasdsk nævt i tråden
9. Pink Floyd - Meddles - fra dengang de mente det, og fra før de blev overproduceret
10. Radiohead - OK Computer - fordi det er en øde ø . .
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 26 September 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. Metallica - The Black Album
2. Judas Priest - Turbo
3. SlipKnoT - All Hope Is Gone
4. Metallica - Ride The Lightning
5. AC/DC - Back In Black
6. KISS - Crazy Nights
7. Judas Priest - Point Of Entry
8. AC/DC - Highway To Hell
9. Metallica - Garage Inc.
10. D-A-D - Good Clean Family Entertaiment You Can Trust
Det var så min liste  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Bass Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 29 September 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
En sjov øvelse
1. Glenn Gould, A State of Wonder. The complete Goldberg variations 1955 og 1981. Fantastisk musik af fantastisk kunstner dog i to meget forskellige fortolkninger.
2. Steve Reich, Works. Måske lidt snyd med en box. En fed samling af han værker med bl.a. Pat metheny.
3. Pat Metheny, Secret story.
4. Pat Metheny, We live here. Egentlig er det ret svært at vælge...
5. Nguyen Le, Tales from Vietnam
6. Nguyen Le, Maghreb and friends. Fussion/world med Vietnamesisk/Fransk guitarist.
7. Putumayo, Mali. Verdensmusik sampler´med Dansk islæt. Moussa Diallo leverer det første bidrag. Pladeselskabet Putumayo haren lang række sampler-cd`er af en rimelig høj kvalitet.
8. Al di Meola, f.eks. Flesh on Flesh. Den mand spiller forrygende guitar
9. Jean Luc ponty, Enigmatic ocean, fed bassolo
10 Oscar Danielson, f.eks. Guitarren âr mitt svärd. Underfundig svensk musik.
|
| Til top |
|
| |
Mesterhak Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 24 August 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
For sjov skyld prøver jeg at bringe denne tråd op. Det er uhyre svært at vælge KUN 10 albums. Men jeg prøver alliegevel. Her er så mine bud (dog ved jeg at jeg fortryder et eller to af dem bagefter) i vilkårlig rækkefølge: 1. AC/DC - Highway To Hell (Australian edition)  Klassisk Rock 'N' Roll med Bon Scott i front. 2. Black Sabbath - Never Say Die  Ozzy er den ukronede konge. Et nummer som Hard Road eller Johnny Blade kan bringe et smil frem på alles læber. 3. Deep Purple - Made In Japan  Et album man ALDRIG bliver træt af. Samspillet mellem musikerne er fænomenalt. Ritchie Blackmore forstår virkelig at fyre en fed spade af. 4. Dimmu Borgir - Stormblåst 2005  Eneste black album der har fundet vej til listen. Dette er en genial indspilning af et klassisk black album. De beviser at de er i storform, større og bedre end nogensinde. 5. HammerFall - Glory To The Brave  Power Metal i stil med Iron Maiden. Dette er HammerFall's første album, og er ikke specielt godt produceret. Men, det er en del af charmen ved dette album. Indeholder fantastiske hymner og gode ballader. 6. Iron Maiden - The First Ten Years (Boxset)  Det er så svært at vælge hvilke Maiden albums der skal med på listen, så valget er faldet på denne box, som indeholder store hits og b-sider fra deres første 10 år på EMI. 7. Iron Maiden - Brave New World  Markerer ufattelig godt Iron Maiden's lyd, som den SKAL lyde. Efter en periode med Blaze Bayley på vokalen, er Bruce Dickinson kommet tilbage, med stemmen som ER Iron Maiden. Klassisk lyd, klassiske sange. 8. Manowar - Kings Of Metal  Klassisk heavy metal album fra "The Loudest Band In The World". Ægte drengerøvs heavy der fortjener et lyt. 9. Rainbow - Ritchie Blackmore's Rainbow  Valget stod mellem dette album, og Rising. Det blev dette album, på grund af Sixteenth Century Greensleeves. Fantastisk godt nummer, og med Ronnie James Dio's djævelske vokal bliver det bare endnu bedre. 10. Turbonegro - Scandinavian Leather  Efter en fed koncert på Roskilde Festival i 2003 hvor alle, de resterende dage, rendte rundt og brølede "I GOT ERECTION", mente jeg det var på tide at købe noget med dette norske band. Dette var mit første album med Turbonegro, og her kan alle være med. Høj som lav, tyk som tynd, ung som gammel. Alle pladerne skal selvfølgelig med, på vinyl ;)
|
| Til top |
|
| |
MRGM Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 118
|
| Sendt: 24 August 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm det er en fandens svær en hver gang, der er nogen der laver en versionaf dette emne:
Men her er altså et bud:
1. Ulver - Bergtatt - et eventyr i 5 kapitler,
2. Ulver - Perdition City,
3. Opeth - Orchid,
4. Wongraven - Fjelltronen,
5. Immortal - Battles in the North,
6. Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son,
7. Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk,
8. Darkthrone - Preparing for War Box-sættet,
9. Fleurety - Min Tid Skal Komme,
10. Manticora - Hyperion
Samt alle de andre jeg kunne smugle med 
|
| Til top |
|
| |
Mesterhak Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 24 August 2009 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget enig med dig i at det er svært. Bare ved at se på din liste, fortryder jeg allerede nogle af dem jeg har valgt. Jeg tænker her på Immortal. Dimmu Borgir kunne godt være gået ud, og Immortal ind. Men sådan er det jo en gang imellem ;)
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|