Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 18:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Hovedtelefon til skaldet isse! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sdaM daM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Skobbolop skrev:
sdaM daM skrev:
Skobbolop skrev:
jeg synes ES7'erens "shiny" look er mindre pænt, men det er self. en smagssag..

jeg har lige bestilt et par D1001 fra en ven i USA. Desværre kommer han først hjem i august så jeg kan ikke sige hvor gode de er endnu. De 2 gange jeg fik lyttet til dem i henholdsvis hifiklubben og Saturn var jeg ret imponeret.. så jeg glæder mig.

og vi snakker altså under halvpris i USA... det er crazy...

Hvor har du så købt henne? På nettet og så bare leveret til din ven eller har han købt dem i en almindelig butik? 
Som sagt varer det ikke så længe før min søster kommer til DK, så hvis det skal være, så skal hun nok købe dem i en butik. Jeg ved ikke lige hvilken butik hun kan finde dem i, men måske Circuit City, som har dem til $150 i deres webshop - hvilket ikke helt er halv pris, men dog en tand billigere end i DK   

købte dem på amazon til 100$.. der gik 4 dage til min ven fik dem med posten. Det er self. lidt risky hvis din søster tager hjem snart. Hvor længe bliver hun endnu?

og nu må det snart gerne blive august.. sommeren er alligevel kedelig nu hvor Roskilde er forbi :D

Hun rejser i næste uge, så det er lidt snert på!

Til top Vis sdaM daM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sdaM daM

Skobbolop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

det er også muligt at bruge nogle flere penge på forsendelsen hos amazon... op til en 100 kr. mener jeg. Så går der kun 1-2 dage.
Til top Vis Skobbolop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skobbolop

sdaM daM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Skobbolop skrev:
det er også muligt at bruge nogle flere penge på forsendelsen hos amazon... op til en 100 kr. mener jeg. Så går der kun 1-2 dage.

Jeg har godt set det med ekspreslevering fra Amazon, men jeg har droppet det med netkøb, da det nok bliver lidt for besværligt mht at min søster jo så skal være hjemme når hovedtelefonerne bliver leveret!

Min søster har skrevet at hun nok vil shoppe lidt i weekenden, så jeg har lige et par dage til at beslutte, om jeg vil have hende til at købe D1001 til $150 (hvis det kan lade sig gøre)!

Til top Vis sdaM daM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sdaM daM

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes