Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Bedste Danske højttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CoZmatic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil Audio4ever

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Gammelt indlæg.
Til top Vis CoZmatic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CoZmatic

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

CoZmatic skrev:

Ghammel & Suhr skrev:
Mon ikke det Hr. Kubik i virkeligheden mener, er at der bliver læsset al for meget l*rt på markedet, og meget af dette l*ort ikke er det high-end, det udgiver sig for at være...? I den sidste tid har jeg hørt på et hav af højttalere, da der skal nye kasser i hjemmet. Og jeg er blevet endnu ældre og endnu mere sur over at opleve såkaldte "moderne højttalere". De kan jo (stort set) intet! Tilsyneladende er de alle kejsere, men de har sq ikke noget tøj på! Ahhh... det var dog herligt at komme af med et ægte, surt opstød. MVH G&S

Nu skal du lige tænke på, at unge ikke hører musikken på samme måde som en 190 årrig gammel folke pensionist som dig. du hører garanteret så dårligt at du ikke kan høre diskanten alligevel.

Vi vil have noget der rykker, og ikke en fin højtaler uden rytme som spiller så fint at man er ved at kaste op Wacko

Hej CoZmatic!

Det er jo netop dét, jeg siger!

Rigtig musik er fyldt med kanter, og moderne højttalere er nærmest konstrueret til at filtrere disse kanter fra, således at alting bliver helt vammelt og sukkersødt at høre på.

Sådan er der ikke noget musik, der lyder i virkeligheden.

Kanterne skal sq med, ellers er det ikke længere musik.

MVH
G&S
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

CoZmatic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil Audio4ever

Bruger siden: 30 December 2003
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Gammelt indlæg.
Til top Vis CoZmatic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CoZmatic

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

-Jeg er osse temmelig sikker på, at en højttaler, der er i stand servere rollator-musik som Strawinskys "Ildfuglen" eller Prokofievs "Romeo og Julie"- med realistisk dynamik, lydtryk og gerne perspektiv, kan rykke rytme med moderne musik, så selv en 15 årig knægt der burde være i skole, kan blive tilfreds...

Boye

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

Hælløwdi G&S!!
Så prøv da at lægge ører til Eben!
Hvis ikke de kan forskrække dig, så der går lang tid før du tænder for dem igen, så er der ingenting der kan.
De burde efter min vurdering, kunne blæse selv den mest hårdføre ned af sofaen. . Det eneste de kræver er blot lidt impulser i nedre mellemtone, så får du et osteklokkeklart Bååååååååååååååååååååt, som kan være særdeles overraskende, fordi det har ikke rigtig noget med musikken at gøre, næh det kommer luskende helt ved siden af.

Ellers kan jeg sagtens følge dig, men jeg tror ikke helt jeg vil hælde skylden på HTérne alene. Det værste er da elektronikken, som d.d. er så sløj, at man helt ærligt græmmes ved det. Det er alle de FET´s, de virker som heroin på en ellers rimelig konstruktion. Nul fut i fejemøget mere.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Bedste danske højtaler er ikke Eben

Jeg har skrevet følgende i en anden tråd.

Nu har jeg jo lyttet X-4 og hvad kan de ? INTET er mit svar. Jeg kommer med nogle eksempler. Læs det gerne Gl.jas

Eksempel 1

Jeg har fået afvide at de er dynamiske så det ville jeg lytte. Jeg har en plade med Anouk together Alone og her er nummeret Sacrifice et sjovt nummer fordi det er indspillet uden særlige meget mixning musikken er altså meget direkte. Hun starter nummeret med at synge meget blidt og kælende får øret og senere går hun helt afmok og synger direkte ned i øre gangen på dig så det næsten skære som en kniv. På X-4 starter hun højt og når det vilede kommer er det ikke særligt vildt kun en smugle mere og forskellen mellem den blide start og det vilde er næsten der ikke. X-4 har ikke Dynamik den kan larme og det gør den hele tiden så forskellige passager med forskellige niveau og kælen før øret helt forsvinder. Guitarspillet er således at man i starten høre en meget tilbage lænet guitar og når hun går afmok lyder det til at hun rukker guitarstrengen ud gennem højtaleren denne forskel var der heller ikke på X-4.

Prøv dette nummer på deres Naim system med Naim høtaler og naim kabler men pas på du kan blive forskrækket.

Eksempen 2 BÅttet

Nu har jeg hørt så meget om det båt og var det der ? NOPE det var der ikke Men der var et DUUUTTTTT

Prøv med pladen the best of Sade pog spil nummer 14 please send me someone to love. Følg bas melodien og hår hun begynder at synge og ved 20.5sek rammer bassisten en streng og det siger DUUUUTTTTT så det hele synger og herefter køre alt normalt igen. Jeg ved ikke havd denne hz er men jeg måler eller spiller den plade for en der kan genkende hz. Dette er selvfolgelig en stor forskel for ingene højtaler har gjort det før for mig så jeg skulle jo kunne lide denne nye forskel, men når det sker på både mine eminem plader og andre plader der lige rammer denne HZ så er det det samme som sker eltså mindre forskelle. Det sjove er at lille trommen på noger vikinge musik jeg have med ramme samme sted så siger det DUT og man får en ordentlig klask dog det samme hver gang man høre ikke han slår sforskellige steder på trommen og er det denne "forvrengning" de Eben folk tror der er dynamik så vil jeg sku gerne undvære det, dynamik for mig er FORSKELLEN mellem noget lavt spillet musik og noget Tjubang højt. Prøv nummer 10 på samme plade og her forsvinder melodien i noget af det dybe og når bassen kommer højre op kommer melodien igen. Måske det er No kablerne inde i højtalereen som gør dette men højtaleren kan ikke spille musik.

Eksempel 3 Rum

Spil eva cassidi og oplev samme rum på alle paladerne ak jeg gider næsten ikke give eksempler men båndet gør sit job godt, så godt at det hele er helt ENS men denne X-4 havde også lige fået nye Diskant bånd men de er vel spillet til ? så skal det jo lyde sådanne.

Konklusion

Eben er defekte direkte fra fabrikken det er skiseme godt gået.

gl-jas du er jo til Dynamik forladt musik uden melodi så køøøbbb de X-4 og er der en eneste tester der går op i musik og han kan lide disse højtalere så burde han fyres.

Til sidst vil jeg spørge hvad forbindelse du Gl.jas har til Eben folkene specielt Lars Christensen for jeg har vist set et indlæg med gl.jas og underskrevet med Lars Christensen ? og det er der nogle andre der også har men det er væk nu det indlæg ? Kurt siger du ikke er Lars men måske i er venner og du reklamere for Eben ?

TILBUD jeg vil gerne låne en Eben højtalere så kan jeg teste den og finde de ting som ikke dur og lave en fyldig rapport måske Kurt vil hjælpe ?

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas.

Fremragende indlæg. Med gode eksempler.

Jeg vil lige sige at jeg ikke har hørt Eben. Så jeg kan ikke udtale mig om rigtigheden af dette.

Men indlæget giver god baggrund til at diskutere videre på. Bliv ved på denne måde Jonas.

Nyt DIY system under opbygning...
Til top Vis LGrau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LGrau Besøg LGrau's Websted

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2004 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Hælløwdi G&S!!Så prøv da at lægge ører til Eben!Hvis ikke de kan forskrække dig, så der går lang tid før du tænder for dem igen, så er der ingenting der kan.De burde efter min vurdering, kunne blæse selv den mest hårdføre ned af sofaen. . Det eneste de kræver er blot lidt impulser i nedre mellemtone, så får du et osteklokkeklart Bååååååååååååååååååååt, som kan være særdeles overraskende, fordi det har ikke rigtig noget med musikken at gøre, næh det kommer luskende helt ved siden af. Ellers kan jeg sagtens følge dig, men jeg tror ikke helt jeg vil hælde skylden på HTérne alene. Det værste er da elektronikken, som d.d. er så sløj, at man helt ærligt græmmes ved det. Det er alle de FET´s, de virker som heroin på en ellers rimelig konstruktion. Nul fut i fejemøget mere.

Hej Kubik!

I min fremskredne alder har man ikke brug for, at blive forskrækket af en højttaler. Det klare de unge lømler på deres tunede Tomos'er så ganske glimrende!

Du har ganske ret i, at moderne elektronik for det meste er noget pamflidterstads, der runger heftigt derudaf.

Jeg mangler desværre endnu at høre en dansk højttaler, hvor man tænker "færdigt arbejde", og selv om jeg endnu ikke har hørt denne hersens Ebbe højttaler, så nager tvivlen alligevel dybt.

Mon konstruktørerne tænker konstruktivt, når de ombygger luftværnssirener, færgehorn og andre spetakler til at stå i de danske hjem? Hvad bliver det næste? En 40 liters hornladet betonschlagboremaskine?

MVH
G&S
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Halløjse  Gnavpot

Det med en færdig højttaler, er sgu en stor mundfuld, uanset hvor man leder....

Jeg har gennem en årrække haft mulighed for at lytte på lidt blandet landhandel, bla.  ML: prodigy +statement E2  -  Sonus Faber: amati homage  -  Avantgarde: Duo  -  Burmester: 995  -  KEF: reference 205  -  næsten alle AV( - de sidste skud )  -  Eben acoustic + Eben by raidho  -  SA  -  Dynaudio -  B&O.......

Og hvis man vil finde fejl,ved hver enkelt model,  er det jo intet problem...(Især hvis man døjer en anelse med tinitus...) ...Og det uanset hvilken elektronik man spænder for højttaleren...........

Men en egentlig sammenligning er jo umulig, idet vi udmærket ved , hvor stor indflydelse hele setup`et har på lyden.  Her tænker jeg ikke kun på kabler og elektronik, men i lige så stor grad på afkobling og ikke mindst rummet...........................

Men uanset hvor meget der hyles op om Eben, leverer de altså lyd i topklasse.( iøvrigt beundringsværdigt  som Eben tænder drengene ).........................

Så når du har lyttet på Hyundai, er det ikke en dårlig ide at vride øret på scooteren, næsen mod lyddrengene, og lyt på X4. Bed dem om at spille lidt Kep`Mo` eller Niels Lofgren og du skal få trommer og bas, så du får tårer i øjnene af bare benovelse................................................... .....

P.S. og du er velkommen i jazz` musikstue..........................

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

AndersP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2004
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Hvis i prøver at sætte jer ned, og lytter til en B&O beolab5

Har i hørt den bedste højttaler der er lavet i danmark...måske i verden!

den spiller alt musik, og i får en mega oplevelse vær gang.

men det tog jo også "kun" 10 år at lave den...

hvis i er til små højttalere, her tænker jeg mest på dem med kone og børn.

skal i går ned og lytte til den nye beolab 3..

Til top Vis AndersP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndersP

Jan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

hej AndersP

Den får du ikke audiofile til at gå med på.
Den er ikke lavet af 40-60mm tyk mdf.
Den er grim.
Den har indbygget forstærker.
Det er ICEpower og det dur ikke.
Den er ikke i mandshøjde.
Der skal ikke brugers store tykke højtalerkabler.
Den har rumkoreksion.

Men bortset fra det, så er det en super højtaler. Der er mange konkurenter der får tæsk. Den er så skide behagelig at man kan lytte til den konstant, man bliver aldrig træt i ørene. Den ændrer ikke karekter ved ændring af lydstyrke.

Undskyld jeg provokerer, men der er noget anti B&O over HIFI entusiaster. Det er lige som når Danskere skal for tælle Svenskere om vore håndværkere.  Så er de ikke mindre end værdens bedste. men skal de selv have lavet noget, så komme de aldrig til tiden og gulvet er skævt, taget bliver ikke repareret ordentligt. man kan ikke stole på dem osv.

Til top Vis Jan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan

AndersP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2004
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Det var også meningen at jeg skulle provokere....

nu er alt jeres viden omkring lyd og hardware værdiløs...

Bang & Olufsen har løst alle problemer, som i prøver at forbedrer på jeres anlæg!

desværre...

Til top Vis AndersP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndersP

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

Halløjse Gnavpot

Det med en færdig højttaler, er sgu en stor mundfuld, uanset hvor man leder....

Jeg har gennem en årrække haft mulighed for at lytte på lidt blandet landhandel, bla. ML: prodigy +statement E2 - Sonus Faber: amati homage - Avantgarde: Duo - Burmester: 995 - KEF: reference 205 - næsten alle AV( - de sidste skud ) - Eben acoustic + Eben by raidho - SA - Dynaudio - B&O.......

Og hvis man vil finde fejl,ved hver enkelt model, er det jo intet problem...(Især hvis man døjer en anelse med tinitus...) ...Og det uanset hvilken elektronik man spænder for højttaleren...........

Men en egentlig sammenligning er jo umulig, idet vi udmærket ved , hvor stor indflydelse hele setup`et har på lyden. Her tænker jeg ikke kun på kabler og elektronik, men i lige så stor grad på afkobling og ikke mindst rummet...........................

Men uanset hvor meget der hyles op om Eben, leverer de altså lyd i topklasse.( iøvrigt beundringsværdigt som Eben tænder drengene ).........................

Så når du har lyttet på Hyundai, er det ikke en dårlig ide at vride øret på scooteren, næsen mod lyddrengene, og lyt på X4. Bed dem om at spille lidt Kep`Mo` eller Niels Lofgren og du skal få trommer og bas, så du får tårer i øjnene af bare benovelse................................................... .....

P.S. og du er velkommen i jazz` musikstue..........................

Hællå, Gamle Spas,

Nu kan vi institutionsovermodne personager jo godt li', at
sætte tingene lidt på spidsen - hvorfor skal det hele være så trist...?

Det er et imponerende højt joule tal, du dér har haft af mere eller mindre brændbare trækasser. Sig til, hvis du bliver træt af dine nye Preben højttalere, vi skal nok finde en ordentlig rummeter pris.

At få det færdige arbejde serveret i højttalerform, ville være en guddommelig åbenbaring. Måske lidt for meget at forvente i dette liv.

Nå, men i går havde jeg en rigtig dejlig oplevelse hos BATman. Yes, du, in person!

BATman's anlæg spillede rigtig musik, ja det gjorde så. Og Catwoman serverede kaffe.

Jeg kunne sagtens høre, hvad jeg manglede, men alligevel måtte jeg tage mig selv i at swinge lidt med spadserestokken, for herligt lød det! Trods hørerøret var der på intet tidspunkt blot antydningen ejheller tilløbet til bare et lille BÅT!

Så kommer man hjem igen, og efter at have brugt en god halv time på at komme op på 2. sal, skal man jo lige høre lidt på sit eget. Lofgren har jeg ikke (sikke en vildbasse), men på røg lidt forskelligt.

Hvad jeg manglede hos BATman, var der på mit eget damplokomotiv. Og vice versa.

Så jagten går stadig på en kasse, der har alle kvaliteterne, dog er i højsædet stadig sat den musikalske oplevelse.

Hvorvidt Hyundai højttaleren kan opfylde dette, må tiden vise. Men forventningens glæde er stor i min alder (så vidt jeg husker...)

Med høvisk hilsen
G&S

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 05:27 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Ellers kan jeg sagtens følge dig, men jeg tror ikke helt jeg vil hælde skylden på HTérne alene. Det værste er da elektronikken, som d.d. er så sløj, at man helt ærligt græmmes ved det. Det er alle de FET´s, de virker som heroin på en ellers rimelig konstruktion. Nul fut i fejemøget mere.

Halløj gamle smørekande...................

Endelig et fornuftpræget perspektiv. Mine kære Eben-højttalere var ved at miste pusten af al virakken , men du rører ved noget ganske essentielt.................På elektronik-området er der ganske langt mellem snapsene, men når man "får den" er man ej i tvivl:  det rykker i alle generne, foden vil steppe.............

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:
Halløj gamle smørekande...................

Endelig et fornuftpræget perspektiv. Mine kære Eben-højttalere var ved at miste pusten af al virakken , men du rører ved noget ganske essentielt.................På elektronik-området er der ganske langt mellem snapsene, men når man "får den" er man ej i tvivl:  det rykker i alle generne, foden vil steppe.............

Det har faktisk altid været næsten umuligt at finde rimelig elektronik.
På det punkt er verden hverken bedre eller dårligere end den altid har været.
I "rørtiden, var der dog lidt mere garanti for et rimeligt ensartet resultat, men rigtig godt var det sjældent.
Forskellen på nu og gamle dage er mere den, at der nu tages alvorlige summer for selv produkter, hvor der sidder de mest tarvelige komponenter.
Det er ikke ualmindeligt at finde f.eks. en Højttaler til kr. 30.000 pr. sæt, hvori der sidder en diskantenhed til 5-6 kroner - OG DET ER IKKE OVERDREVET og jeg tror sågar prisen er inkl. fragt til f.eks. England, hvor man sikkert godt kunne finde på den slags.
Det røg man i spjældet for engang, men moralen er skredet og nu udråber man den slags til helte, som tjener sin hjemstavn godt og skaffer folk i arbejde.
Det tror jeg kan fortsætte en tid endnu, indtil der en dag dukker et rigtigt "rectum irritatus" af en  entusiastisk musikelskende anmelder op, som skiller produkterne ad og kalder en spade for en spade, tager billeder af skidtet, så folk med deres egne øjne kan se, hvor meget de bliver snydt.
Tro mig HIFIklubbens gamle fremgangsmåde, med at skille en CD spiller til 900 bobs ad, for at holde den op mod en NAD til samme pris, kunne fint gentages nu, bare med noget til 20-30-50-80 tusinde kroner.
Desværre forholder sagerne sig således, og jeg ved et helt bestemt sted jeg ville begynde, om det var min lod, men lad os lige få lidt fotos først. Det ville være brandskægt.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Jan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Ja det er meget godt, men desvære kan man ikke udlede at jo flere komponenter jo bedre lyder det.
Vi er i den digitale alder og her kommer alt i samme chip og året efter fylder den det halve, og lyder bedre. Nye DAC og nye Motorola eller Sharc processore osv.

Efter min mening er der bare meget mere elektronik idag, der liggger i Bilka klassen, og det stiller alt for mange mennesker sig tilfreds med. Men køber man noget af de gode anerkendte mærker, så er det som regel også i orden i forhold til prisen. Man skal ikke tro på at man får et super sourround anlæg med 5 højtalere, forstærker og DVD til 2500.

Til top Vis Jan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan

ole post
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Hurtig skrev:

Macwerk skrev:
Hvad med den nye store Gryphon

Kan lige tilføe, at Gryphon i mange år har brugt DALI Skyline 2000 som deres refeence i forbindelse med udvikling... og mig
bekendt er den stadig i stalden.

Det har jeg svært ved at tro på, idet Skyline højttalerne efter min mening er noget af det ringeste makværk, Dali nogensinde
har lavet. Der er slet ingen sammenhæng mellem båndet og bassen. Iøvrigt har Dali i 90érne ikke haft nogen heldig hånd med
de højttalere, som de har sendt på gaden. De burde have lyttet til deres gamle modeller som f.eks Dali 7. Men det er
selvfølgelig min opfattelse!

Til top Vis ole post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ole post

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

ole post skrev:
lars37 skrev:
Hurtig skrev:

Macwerk skrev:
Hvad med den nye store Gryphon

Kan lige tilføe, at Gryphon i mange år har brugt DALI Skyline 2000 som deres refeence i forbindelse med udvikling... og mig
bekendt er den stadig i stalden.

Det har jeg svært ved at tro på, idet Skyline højttalerne efter min mening er noget af det ringeste makværk, Dali nogensinde
har lavet. Der er slet ingen sammenhæng mellem båndet og bassen. Iøvrigt har Dali i 90érne ikke haft nogen heldig hånd med
de højttalere, som de har sendt på gaden. De burde have lyttet til deres gamle modeller som f.eks Dali 7. Men det er
selvfølgelig min opfattelse!

Ole... Tror du har rekorden i og genoplive en gammel tråd

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

haha...meget underholdende iøvrigt. Gad vide om der var retningslinjer for OT dengang?
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

dennis nordjyll
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Yderst underholdende dengang. De var ingengang rigtigt oppe at toppes, men Eben får knagme med saven. 

Savner især Hurtig og Kurt Von Kubiks skriverier herinde. Hvorfor kunne de ikke bare få et års udelukkelse, istedet "for altid".

SVS PB 12-plus sub.
CAV A12 Hybrid forstærker
CAV Fi II gulvhøjttalere
Til top Vis dennis nordjyll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dennis nordjyll

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes