Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 07:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Studenterhyblen [Nye billeder og amp] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 02 November 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

FreZh skrev:
Shhh Mathias :D

Ej, det kan vist ikke være den store hemmelighed at det er en Audiolab 8000S int. forstærker.

Jeg er parkeret hjemme ved svigermekanikken den her weekend, så jeg kan bare ikke vente med at komme jeg og afprøve det nye dyr. Den står stadig uåbnet som på billedet

Tillykke med den  Pas nu på med at være for ivrig med volumekontrollen - der er kræfter i den!

FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 November 2008 kl. 09:06 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:
FreZh skrev:

Ej, det kan vist ikke være den store hemmelighed at det er en Audiolab 8000S int. forstærker.

Jeg er parkeret hjemme ved svigermekanikken den her weekend, så jeg kan bare ikke vente med at komme jeg og afprøve det nye dyr. Den står stadig uåbnet som på billedet

SURT!!!!!!!!

Det er RIGTIG ufedt at få nyt grej LIGE inden man skal afsted, så man ikke kan lege med det med det samme!

EDIT: Og tillykke med den da, det skulle jo være en ganske fin lille sag...

Tak tak, det håber jeg også den er :)

MathiasFB skrev:

FreZh skrev:

Tillykke med den  Pas nu på med at være for ivrig med volumekontrollen - der er kræfter i den!

Det skal jeg love for. Da jeg kom hjem sent i går blev jeg lige nødt til at høre om den virkede, og der skulle godt nok ikke rykkes meget på hjulet før der var liv og glade dage.

Jeg kan ikke vente med at komme hjem fra uni i dag, så jeg kan få testet lidt :)
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh

FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Sendt: 08 Februar 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Så er der lidt billeder fra min nye øko studenterhybel! Jeg skal være her i 4 år endnu, så der skal nok blive lyttet til noget sød musik :)

Det sidste ½ år har jeg boet i en alt for lille ungdomsbolig (18m^2), men langt om længe er noget nyt byggeri blevet færdig, hvor jeg havde reserveret plads. Nu kan anlægget endelig få plads så det lyder ordentligt!

Billeder:

Den nye forstærker spiller sød musik i Focal kasserne og CS122 kablet synes jeg passer rigtig godt klang messigt.

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Hej Søren

Tillykke med lejligheden  Det ser rigtig godt ud  Perfekt opsætning af grejet.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Februar 2009 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Det ser sørme da fint ud. Det har fået en smule mere plads kan jeg se, lækkah.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

krill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Februar 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Lækkert, ser godt ud i dine nye omgivelser.

Ved det er svært, men hvordan gør de Focal 807V det? Og ligeledes Audiolabben? Det kommer selvfølgelig også an på ens musiksmag.

Har desværre ikke fået lyttet til 807V endnu - så derfor lidt nysgerrig.

Mvh

Krill
Til top Vis krill's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krill

emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Fedt set-up du har fået dig. Virkelig enkelt og nice.

Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher

FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat hos Dali

Sendt: 10 Februar 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Tak for de fine ord drenge!

Krill, jeg kan da godt lige prøve at beskrive hvordan jeg oplever anlæget kort.

Focal højttalerne har jeg haft længst med flere forskellige forstærkere spændt for. De spiller rigtig flot til den lave pris, og finish er absolut i top! Diskanten er meget velopløst og detaljeret, dog med tendens til at blive en smule skarp i lyden ved forkert amp og kabel klang. Lyden kommer rigtig flot ud i rummet og giver en dynamik jeg ikke har hørt til 2800kr før. Bassen går okay ned hjulpet af kabinet størrelsen der må ses som voldsom for en stander højttaler. Mellemtone området er ikke det mest fremtrædende, men dette er måske ikke negativt, der er ikke noget jeg oplever uharmonisk. Fin detaljegrad.

Audiolab forstærkeren er måske den bedste invistering jeg har gjort på forstærker fronten nogensinde. Den levere lækker blød engelsk lyd i bedste stil, der matcher focal lidt skarpe tendens rigtig godt, og bas gengivelse er klasser bedre end NAD C325 BEE jeg har haft testet med også. Kraftoverskudet er massivt til en "lille" højttaler som 807v. Det lyder bare rigtig godt og der er nerve og luftguitar for alle pengene. Noget dizzy mizz lizzy - silverflame live lyder virkelig godt! Også Josh Grobans collection går rent hjem.

Næste opgradering må være kilden. Jeg tror det bliver en transporter/nas løsning da det er fremtiden.

Hagrid
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Heysa...

Tak for kigget og de venlige ord...må da nu sige dit set-up ser yderst fornuftigt ud, dejlig studenter  Er bare vildt tilfreds med mine nye Focal...og til det jeg gav for dem kan jeg nu også kun tillade mig at være det  Har sgu sjældent hørt en højttaler spille med mere dynamik...når man da ikke lige tager et par af dem jeg lyttede til på messen i Odense i dag, det skal dog så lige siges de også spillede på grej der helt ikkert er udenfor min rækkevidde  Det er vildt så mange detaljer der finder vej ud gennem dem...troede mine B&W matrix spillede godt  gjorde de nu også men her får jeg bare så mange detaljer som jeg ikke har hørt før på mine skiver

Men som sagt...et fedt set-up du holder dig  Hvordan spiller den der Audiolab fætter på dine Focal...går nemlig med tanker om at skifte amp...???

Mvh Henrik

Til top Vis Hagrid's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hagrid

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes