Forfatter |
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1404
|
Sendt: 02 November 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
FreZh skrev:
Shhh Mathias :D
Ej, det kan vist ikke være den store hemmelighed at det er en Audiolab 8000S int. forstærker.
Jeg er parkeret hjemme ved svigermekanikken den her weekend, så jeg kan bare ikke vente med at komme jeg og afprøve det nye dyr. Den står stadig uåbnet som på billedet 
|
|
|
Tillykke med den Pas nu på med at være for ivrig med volumekontrollen - der er kræfter i den!  __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 03 November 2008 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
FreZh skrev:
Ej, det kan vist ikke være den store hemmelighed at det er en Audiolab 8000S int. forstærker.
Jeg
er parkeret hjemme ved svigermekanikken den her weekend, så jeg kan
bare ikke vente med at komme jeg og afprøve det nye dyr. Den står
stadig uåbnet som på billedet 
|
|
|
SURT!!!!!!!! 
Det er RIGTIG ufedt at få nyt grej LIGE inden man skal afsted, så man ikke kan lege med det med det samme!
EDIT: Og tillykke med den da, det skulle jo være en ganske fin lille sag...  |
|
|
Tak tak, det håber jeg også den er :)
MathiasFB skrev:
FreZh skrev:
Jeg er parkeret hjemme ved svigermekanikken den her weekend, så jeg kan bare ikke vente med at komme jeg og afprøve det nye dyr. Den står stadig uåbnet som på billedet 
|
|
|
Tillykke med den Pas nu på med at være for ivrig med volumekontrollen - der er kræfter i den!  |
|
|
Det skal jeg love for. Da jeg kom hjem sent i går blev jeg lige nødt til at høre om den virkede, og der skulle godt nok ikke rykkes meget på hjulet før der var liv og glade dage. Jeg kan ikke vente med at komme hjem fra uni i dag, så jeg kan få testet lidt :)
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1404
|
Sendt: 08 Februar 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren
Tillykke med lejligheden Det ser rigtig godt ud Perfekt opsætning af grejet. __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 09 Februar 2009 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sørme da fint ud. Det har fået en smule mere plads kan jeg se, lækkah.
|
Til top |
|
|
krill Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 163
|
Sendt: 09 Februar 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert, ser godt ud i dine nye omgivelser.
Ved det er svært, men hvordan gør de Focal 807V det? Og ligeledes Audiolabben? Det kommer selvfølgelig også an på ens musiksmag.
Har desværre ikke fået lyttet til 807V endnu - så derfor lidt nysgerrig.
Mvh
Krill
|
Til top |
|
|
emilblicher Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
|
Sendt: 10 Februar 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de fine ord drenge!
Krill, jeg kan da godt lige prøve at beskrive hvordan jeg oplever anlæget kort.
Focal højttalerne har jeg haft længst med flere forskellige forstærkere spændt for. De spiller rigtig flot til den lave pris, og finish er absolut i top! Diskanten er meget velopløst og detaljeret, dog med tendens til at blive en smule skarp i lyden ved forkert amp og kabel klang. Lyden kommer rigtig flot ud i rummet og giver en dynamik jeg ikke har hørt til 2800kr før. Bassen går okay ned hjulpet af kabinet størrelsen der må ses som voldsom for en stander højttaler. Mellemtone området er ikke det mest fremtrædende, men dette er måske ikke negativt, der er ikke noget jeg oplever uharmonisk. Fin detaljegrad.
Audiolab forstærkeren er måske den bedste invistering jeg har gjort på forstærker fronten nogensinde. Den levere lækker blød engelsk lyd i bedste stil, der matcher focal lidt skarpe tendens rigtig godt, og bas gengivelse er klasser bedre end NAD C325 BEE jeg har haft testet med også. Kraftoverskudet er massivt til en "lille" højttaler som 807v. Det lyder bare rigtig godt og der er nerve og luftguitar for alle pengene. Noget dizzy mizz lizzy - silverflame live lyder virkelig godt! Også Josh Grobans collection går rent hjem.
Næste opgradering må være kilden. Jeg tror det bliver en transporter/nas løsning da det er fremtiden.
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysa...
Tak for kigget og de venlige ord...må da nu sige dit set-up ser yderst fornuftigt ud, dejlig studenter Er bare vildt tilfreds med mine nye Focal...og til det jeg gav for dem kan jeg nu også kun tillade mig at være det Har sgu sjældent hørt en højttaler spille med mere dynamik...når man da ikke lige tager et par af dem jeg lyttede til på messen i Odense i dag, det skal dog så lige siges de også spillede på grej der helt ikkert er udenfor min rækkevidde Det er vildt så mange detaljer der finder vej ud gennem dem...troede mine B&W matrix spillede godt gjorde de nu også men her får jeg bare så mange detaljer som jeg ikke har hørt før på mine skiver 
Men som sagt...et fedt set-up du holder dig Hvordan spiller den der Audiolab fætter på dine Focal...går nemlig med tanker om at skifte amp...???
Mvh Henrik
|
Til top |
|
|