Bruger siden: 04 Juni 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 101
Sendt: 24 Juli 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
nej syntes faktisk lyden er ret god jeg har også en stort ko skind liggende midt på gulvet og har rigtig malerier hængende nogen steder i rummet også bla. et stort på 1x1meter lige bag sweetspot.. den røde vase er mest for at få lidt farver på da alt i den side af stuen er sort/hvidt og gråt
Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
Super fede højttalere - men er der virkelig brug for en sub? Jeg syntes mine giver nok bund, også til film.... (men det kunne være man skulle prøve
en sub engang.)
Sendt: 26 Juli 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
Ja du for meget meget mere dybde med sub den går jo langt længere ned end Mentor 6 ved godt de går rimelig dybt uden men ser du også har mentor 6 prøv om du kan prøve med Mentor sub lyden er lige så sindsyg god som højtalerene og den fylder ikke meget det er ret vildt hvor flot fast og kraftig bas der kan komme ud af den iøvrigt med hensyn til film så er det jo derfor det hedder fx. 5.1 eller 7.1 fordi 1 står for subens udgang den har sit eget spor på film hvor alle kraftige brag osv. går igennem så klart du ville kunne høre en kæmpe forskel..
Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
Sendt: 28 Juli 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
Min erfaring sagde at Denon 2807 og Mentor godt kan blive noget agressetivt og til den lyse side. Men det har jo også en hel del med stuen at gøre.
Jeg har beton, trægulv og store glaspartier - ikke noget der hjælper på den lyse lyd.
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
syntes lyden er rigtig god hvor jeg bor med det setup jeg har nu... ved ikke om lyden er forskellig fra 2807 og 3808 som jeg har men kunne da ikke forestille mig andet end den ihvertfald trækker højtallerene noget bedre føler ihvertfald der er rimelig smæk på og som sagt med mentor sub til at tage det aller dybeste syntes jeg ikke det fås bedre...
Sendt: 29 Juli 2008 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
ja jeg bruger internet radioen meget det er sgu fedt at kunne bladre rundt mellem flere 1000 forskellige radiostationer... og kan også styre 3808 funktioner over min pc...
Bruger siden: 10 August 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 20
Sendt: 01 August 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
Hej Kasper
Det ser jo helt lækkert ud. Men tror nu jeg havde givet 1000.- mere og taget B&W Asw 750. Den er noget federe til film, nu hvor du siger det er det der er vigtigt for dig.
Vil give Abel ret i at Denon og mentor nok er lidt til den lyse side, og kan nogen gange blive lige skinger nok. Men hver sin smag jo
Bruger siden: 02 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 72
Sendt: 04 August 2008 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
Super setup
I snakker omkring 2807 og 3808 jeg har lige skiftet fra 2807 til 2808, der er klart bedere lyd i 08 modellen mere afdæmpet / styre bedrer højttalerne. Så der er sket noget fra 07 til 08 serien.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum