Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Bedste pladespiller til under 5000kr? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nla91
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg er ved at købe en forstærker. Det er en Holfi Audis http://hifishack.com/holfiaudis.php  Hvis i kender den må i godt komme med erfaring. Er det ikke en ordentlig en at købe fra starten? Eftersigende skulle den være fremragende..eller.??...Holfi er vel altid godt?

Jeg er lidt i tvivl om den vil virke med min STD pladespiller med en Mørch up4. Den har Phono indgang, så er der nogen der ved om den har indbygget RIAA?

Noget andet er, kan jeg forbinde min computer med aux og hører musik gennem Holfien? Vil der være problemer der?

Håber i kan hjælpe..;) Ellers ringer jeg til Holfi for at være 100% sikker at det virker;)

Til top Vis nla91's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nla91

Anderz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 10 August 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Hvordan ser den Beomaster 6000 ud? '80er stil? Se min palisander i old school B&O tråden. Hvis den er flad er den fra cirka '74 og et klenoide der skal bevares.

Hvis du absolut ønsker andet andet end B&O så sælg den sammen med den Beogram. Beomaster 6000 (80 type) kræver Beovox S80 eller S120 stilen. Bose på B&O kan ikke anbefales og du for ikke optimal lyd ud af den master med dem.

Den optimale Beogram til 6000 serien er 6000,6002 og 6006. Ligeledes kan 8000, 8002 også bruges. 

Til top Vis Anderz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anderz

Anderz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 August 2008 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Vil lige tilføje at hvis den Beogram 1500 har original pickup har den MMC20S hvilket er den mindste i den serie.

Du skal mindst høre en Beogram med 20EN eller 20CL før du kan afgøre om du kan lide den lyd der er.

De er standard på 6000, 6006 og 8000. 6002 og 8002 kører med den nyere MMC1-5 linje med MMC2 som standard.

Jeg har selv nyrenoveret 6006 og 8002. Lyd forskellen er marginal med en 20CL på 6006.

Til top Vis Anderz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anderz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes