| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok ligesom ascari siger bruge de 3000 kr på nogle dali 850.. Det er nogle lækre højttalere som efter sigende skulle kunne levere nogle ret høje lydtryk, og bas mangler der jo heller ikke. Det kræver så "desværre" nok en kraftig receiver, men der ville en brugt effekt til omkring 1500 kr nok kunne gøre jobbet såfremt du finder det rigtige produkt. Man kan efterhånden få ret billige bd afspiller for slet ikke at tale om dvd afspillere, så det burde ikke være noget problem. Nogle gode brugte baghøjttalere og center burde ikke være noget problem. Der er rigtig mange dali på ksb til fornuftige priser. Dvs
Front Dali 850 - 2500 ( de kan fåes til den pris på dba pt tror jeg nok )
Effektamp brugt - 1500 - 2500 ( evt. noget nad )
Surroundreceiver brugt - 3000
Bd/dvd afspiller ny - 2500 hvis bd, 1000 eller derunder hvis dvd
Nogle fornuftige center og baghøjttalere - 3000
Jeg kan godt evt. finde de præcise produkter hvis du er interesseret. Det burde ikke være noget problem at finde.
|