Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp min far...! :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 23 Juli 2008 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Hej Mikkel.

Hvad med den der Samsung blu-ray hjemmebiograf? Jeg tror godt den kan opfylde din fars krav.

Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2224
Sendt: 23 Juli 2008 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok ligesom ascari siger bruge de 3000 kr på nogle dali 850.. Det er nogle lækre højttalere som efter sigende skulle kunne levere nogle ret høje lydtryk, og bas mangler der jo heller ikke. Det kræver så "desværre" nok en kraftig receiver, men der ville en brugt effekt til omkring 1500 kr nok kunne gøre jobbet såfremt du finder det rigtige produkt. Man kan efterhånden få ret billige bd afspiller for slet ikke at tale om dvd afspillere, så det burde ikke være noget problem. Nogle gode brugte baghøjttalere og center burde ikke være noget problem. Der er rigtig mange dali på ksb til fornuftige priser. Dvs

Front Dali 850 - 2500 ( de kan fåes til den pris på dba pt tror jeg nok )

Effektamp brugt - 1500 - 2500 ( evt. noget nad )

Surroundreceiver brugt - 3000

Bd/dvd afspiller ny - 2500 hvis bd, 1000 eller derunder hvis dvd

Nogle fornuftige center og baghøjttalere - 3000

Jeg kan godt evt. finde de præcise produkter hvis du er interesseret. Det burde ikke være noget problem at finde.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke købe en god Denon (evt. brugt) forstærker i stedet for en effekt og surround forstærker? Jeg syntes stadig at den der Samsunng blu-ray hjemmebiograf nok er god nok (og den koster lige præcis 10000)
Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2224
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Den giver bare ikke særlig meget bang for the bucks. Jeg kunne aldrig finde på at købe en lign. pakke.
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Bare en god ide, prøv at kontakte Christian fra www.csn-teknik.dk og set om han ikke kunne sætte et tilbud samme for de 10.000,- kr.

Det kunne værre en Onkyo 606 med højtaler fra Elac, Elac lille højtale serie BS 133 skulle ikke være så ringe enda, og ikke at forglemme så yder
Christian en af Danmark beste kundeservice.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 
emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 27 September 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
Den giver bare ikke særlig meget bang for the bucks. Jeg kunne aldrig finde på at købe en lign. pakke.

Heller ikke mig. Men nu er det jo altså ikke meget man kan få for 10 kr.

Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher
 
emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 27 September 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Man kunne også købe noget stereo.

Monitor Audio Silver series (standerhøjtaleren).

En NAD C355BEE.

Og så Denon DVD-1740.

Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes