| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, lige en lille "opdatering af tingenes (s)tilstand" :
Ah, faktisk er der sket visse fremskridt. Jeg fik downloadet & installeret 7,1-versionen. Det var en absolut forbedring. Nu "crasher" softwaren ikke nær så meget mere. Inden for de sidste dage har kun en enkelt omgang "batteri-udpilning" & en "fabriksstart" været påkrævet. Men jeg kan altså bruge menuerne noget bedre end før. Der går lidt længere tid før den "låser", og den er lidt hurtigere om at "komme sig" igen . Så i mine bedste stunder aner jeg lidt lys for enden af tunnellen - Om det i det lange løb er "lys nok", ved jeg dog ikke altid helt.
Men jeg kan da måske se frem til, at når 7,1`er-softwaren bliver officiel, så vil SB duet`en køre endnu bedre.
Men til gengæld er det lidt af en spand koldt vand at få i hovedet at finde ud af - hvis det er som jeg har forstået - at jeg altså alligevel ikke kan lægge min musik ud på Mp3Tunes (Locker). Ja, jeg mener jo, at alt andet end at lagre sin musik i Flac-formattet vil være dumt, netop på sådan en vellydende maskine som SB duet. Men at så Locker ikke understøtter det format - i hvert fald ikke endnu - er altså lidt af en nedur for mig (Nu havde jeg netop flere gange hørt folk fra Logitech sige, at man netop har den mulighed også for at uploade sin musik til nettet og høre den der fra. - Havde da ikke drømt om at Flac ikke virker )
Nå, det var vist sådan nogenlunde status. - Roder videre med det
- "Opbyggelige ord" er selvfølgelig altid velkomne 
|