| Forfatter |
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ved at jeg har spurgt om man måtte få lov til at høre dine højtalere -
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
| Til top |
|
| |
Holger4 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 596
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj: Undskyld - det har jeg glemt i kampens hede   . Selvfølglig må du da gerne det. Kan du ikke skrive til min pb, så kan vi aftale nærmere dér. Der er flere, som har spurgt, og det ville være fint, hvis vi kunne slå det sammen  . __________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
| Til top |
|
| |
Holger4 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|

Vuf vuf - jeg er så glad for, at der kommer så mange for at lytte på de store kasser, for hver gang det sker, bliver jeg sendt til pasning hos min masters mooaar .
Knus Holger __________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Pas nu på hvad hun lærer ham  ... en lille erhvervsskade fra mig til dig    Og mon Holger kan lide musik ?? Eller har han gang i andre ting mens du sover?  Kunne ikke lade være  - har selv 2 dame-hunde derhjemme... så lidt skadet er man vel   Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
rene-h Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 253
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er som Offcourse fuldstændig enig i citatet herunder:
Der er således ingen tvivl for mig: Dette er ikke hifi; det er high end – opnået på en mildt sagt usædvanlig måde, men ikke desto mindre af meget høj klasse.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Holger4 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Offcourse: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, Holger fik VUF galt i halsen, da han læste dit indlæg, og det gjorde jeg sgu også - vuf vuf  .
Jeg må indrømme, at jeg endnu ikke har fået skruet kroge op i loftet til montage af silicone-slanger, men det hele ligger klar parat på bordet . __________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du klipper lidt af slangerne, kan det måske også ende med at blive en rigtig high end cd-afspiller...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Holger4 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Invitation
Heltny: Er det ikke på tide, at du lægger din vej forbi mig til en lytter? Jeg lover at købe Pågen . Faktisk synes jeg, at det ville gavne tråd, hvis du, som én af kapaciteterne, bidrog med din mening om mine små højttalere. Jeg inviterer dig KUN i al venlighed - INTET andet, og fordi du jo har fulgt tråden fra DAY 1. Jeg har i øvrigt talt med en fælles bekendt fra Københavns Hi-fi-klub, og han synes da vist også, at du med din erfaring skulle komme forbi og give frække Holger et klap .
Noget helt andet er jo, at der bare er SÅ mange, som har efterspurgt målinger, og da jeg kun er indehaver af en badevægt og et termometer , kan jeg jo nok ikke vise folk de målinger, som de gerne vil se. Har jeg forstået ret, så er du jo den heldige ejer af diverse måleapparater, som jeg måske kunne lokke dig til at tage med, hvis du tog mod invitationen. Jeg bor i øvrigt 30 km nord for Kbh.
     Vuf vuf     
     Holger      
__________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan, sikke en flot gestus ...stort bifald til dig Holger4, en perfekt afslutning på en fed tråd.
Respekt herfra.
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har opskriften på : PÅGEN???
Smid gerne en PB .
|
| Til top |
|
| |
kongruens Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
|
Smid gerne en PB .
|
|
|
Den er vist hemmelig, så de kan kun købes - og helst til overpris i en kiosk. Det giver den rigtige high end-fornemmelse...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mik112 skrev:
|
Smid gerne en PB .
|
|
|
det handler om nostalgi, ikke opskriften
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Pågen" er åbenbart et monopol-produkt, som kun kan handles skumle steder, og kun af audiophiler! Dette forhold må stoppes nu! Lene Lespersen har intet at lave pt., så jeg vil kontakte hende i morgen for en cookie
|
| Til top |
|
| |
rene-h Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 253
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej..må nok sige HOLGER er gjort af ,et stort hjerte og stof..
håber ikk HELTNY har brugt sin "kvote"herinde det ville være lidt skam,vi skulle jo gerne have glæde af hinanden
tænker herpå:mastervold s varsel på "min tråd" ?? mvh RENE-H __________________ 13 ÅR OG GLAD !!!
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rene-h skrev:
hej..må nok sige HOLGER er gjort af ,et stort hjerte og stof..
håber ikk HELTNY har brugt sin "kvote"herinde det ville være lidt skam,vi skulle jo gerne have glæde af hinanden
tænker herpå:mastervold s varsel på "min tråd" ?? mvh RENE-H |
|
|
Jeg havde nu bestemt mig for ikke at skrive.............. Og bad også Holger om at slette hans sidste indlæg i denne tråd (Hvad han så ikke ville)................. Altså indlæg skrevet efter Mastervol havde skrevet. Men jeg skriver da lige.......... Så folk ikke leder........... At min deltagelse i denne og din (Rene) tråd, er helt overstået. Jeg skulle eftersigende også kende nogle, som jeg faktisk ikke ved hvem er, så jeg må blive forvekslet med en anden  God vind og hyg jer med jeres anlæg.
|
| Til top |
|
| |
Holger4 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heltny:
Måske har jeg valgt ikke at slette indlæg, fordi nogle så måske tænker, at det IKKE er MIG, som er ugæstfri, og MIG som KUN ønsker besøg af "rygklappere" - man kan jo ikke just kalde DIG for en udpræget rygklapper - og dette så objektivt formuleret, som det har været mig muligt . __________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
|
| Til top |
|
| |

Cujo m.fl.
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holger4 skrev:
Heltny:
Måske har jeg valgt ikke at slette indlæg, fordi nogle så måske tænker, at det IKKE er MIG, som er ugæstfri, og MIG som KUN ønsker besøg af "rygklappere" - man kan jo ikke just kalde DIG for en udpræget rygklapper - og dette så objektivt formuleret, som det har været mig muligt . |
|
|
Fint
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gider ærligt talt ikke heltny mere, det er ikke til at holde ud at manden skriger på målinger igennem mere end 30 trådsider, han har tidligere fået tilbud om både penge fra mig til turen og en flot indbydelse fra Holger4 som er gået så vidt at acceptere måleudstyr tilkoblet og nu græder heltny så krokodilletårer og vil ikke modtage invitationen ....helt ærligt heltny, hvad er din mission egentlig ?
heltny kan åbentbart bruge masser af spalteplads på at kræve noget for til sidst ikke at ville deltage i en skid alligevel ....for jævlan da jeg er sur. 
Edit: Under "censored" har der før stået [narrehatten].
Jeg bøjer mig for mastervol, som har foreskrevet mig at forstå forumreglerne i en pb advarsel, omhandlende mit næstekærlighedsforhold og manglende forståelse af heltny. Jeg skal nok prøve at være sød overfor dig nu heltny, arme stakkel ....sorry.
|
| Til top |
|
| |

Cujo m.fl.
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
KrammeAcoustics skrev:
Jeg gider ærligt talt ikke narrehatten heltny mere, det er ikke til at holde ud at manden skriger på målinger igennem mere end 30 trådsider, han har tidligere fået tilbud om både penge fra mig til turen og en flot indbydelse fra Holger4 som er gået så vidt at acceptere måleudstyr tilkoblet og nu græder heltny så krokodilletårer og vil ikke modtage invitationen ....helt ærligt heltny, hvad er din mission egentlig ?
heltny kan åbentbart bruge masser af spalteplads på at kræve noget for til sidst ikke at ville deltage i en skid alligevel ....for jævlan da jeg er sur.  |
|
|
Missionen er slut efter en "advarsel" --- Det er såment DET Men pænt navn du gav mig ---- Nogle må den slags Og så HAR der da været andet end RÅBEN på målinger............... F.eks den totalt oversete ROS  Mange ting kunne være særdeles sjovt................. Det KAN bare ikke lade sig gøre her. Så jeg roder videre med mit eget  
|
| Til top |
|
| |