Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 02:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Anbefal en receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anima
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper

Den er købt i ksb.

Jeg fik at vide at jeg "kørte uforsvarligt hurtigt" (55 km/t) ned ad th. sauersbakken på vej hjem fra arbejde - kunne ikke lade være med at smile lidt af færdselsbetjenten da han sagde det.

__________________
Anima
Til top Vis Anima's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anima
 
Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 443
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Anima skrev:
Hej Jesper

Den er købt i ksb.

Jeg fik at vide at jeg "kørte uforsvarligt hurtigt" (55 km/t) ned ad th. sauersbakken på vej hjem fra arbejde - kunne ikke lade være med at smile lidt af færdselsbetjenten da han sagde det.

hehe det er også en god bakke

God fornøjelse med receiveren! Du er jo ved at få samlet et rigtig nice setup! Pånær dit tv, det stinker

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt
 
Anima
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Hehe, ja setup'et er ved at blive rimelig nice. Det er ved at være der hvor jeg ikke ønsker mig mere elektronik

Nyt tv
ps3
nye højttalere (afløser Logitech Z5500)
receiver
Bærbar (sponsoreret da jeg starede sidste år med at studere)
Sennheiser HD650

Så er der også god mulighed for at stresse af når jeg starter på 3. semester her efter sommeferien

__________________
Anima
Til top Vis Anima's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anima
 
Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 443
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Jamen det er da også skønt! Så har du masser af tid til at nyde nogle gode film og læse lektier

Men kender det godt. Jeg mangler bare lige en blu-ray afspiller så er jeg også ved at være der, hvor jeg ikke mangler noget. Men alt kan jo forbedres, så mon ikke der kommer nogle udskiftninger engang imellem

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt
 
Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Onkyo kommer også med en Bluray afspiller til efteråret, som vidst kom er en Panasonic med nogle små twists.
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe
 
Anima
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Furious jt]

Så har du masser af tid til at nyde nogle gode film og læse lektier[//QUOTE]

Jeg ved ikke hvor meget tid jeg får tilovers hvis jeg skal være ærlig.. Dette er sakset fra AAU's hjemmeside om 3. semester for energiteknik:

Der udbydes følgende kurser:
Matematik (2 ECTS)
Elektrofysik (1 ECTS)
Grundlæggende kredsløbsteori (2 ECTS)
Grundlæggende AC-kredsløbsteori (1 ECTS)
Statik (1 ECTS)
Analog elektronik (1 ECTS)
Modellering (1 ECTS)
Motorer og turbiner (1 ECTS)
Måleteknik og laboratoriesikkerhed (1 ECTS)
Termodynamik (1 ECTS)
Varmeledning (1 ECTS)

Dette plus projekt!

Nårh ja, og så begynder jeg til boksning igen hos AK Jyden, så

__________________
Anima

Til top Vis Anima's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anima
 
Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 614
Sendt: 31 Juli 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Jenskristian skrev:
Da_Saint skrev:

Det var noget af et dyk at tage, fra Marantz 8001 og Yamaha 1700/2700 til Yamaha 663...

Endnu en tråd der beviser, at lige meget hvor meget umage man gør sig med at råde folk, efter de selv har bedt om hjælp, så ender trådstarter med ikke at lytte til de givne råd, og køber et produkt som slet ikke blev nævnt.

Mon det tit sker at folk overvejer at købe en Ferrari, Porsche, Lamborghini, spørger folk til råds, prøverkører bilerne, men ender med at nøjes med en Golf?

Trådstarter har vist ikke fortalt sit valg endnu, hvis han endda overhovdet HAR valgt



Sorry, jeg troede for et moment at Steffen89 (som købte Yamaha 663) var trådstarter.

__________________
Mit beskedne setup:

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint
 
Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 610
Sendt: 03 August 2008 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Afhængigt af budgettet......men i 4-5k klassen vil jeg anbefale onkyo 606...kan købes i tyskland for 3.500 kr, svær at slå. Har selv pioneer.

__________________

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2224
Sendt: 03 August 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Claus_DK skrev:
Afhængigt af budgettet......men i 4-5k klassen vil jeg anbefale onkyo 606...kan købes i tyskland for 3.500 kr, svær at slå. Har selv pioneer.

Han har allerede købt 805

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 610
Sendt: 03 August 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Så til alle andre :=) 805 er sikkert også bare endnu bedre.

__________________

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 03 August 2008 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Nej, nej Claus_DK, en 905 er sikke meget, meget beder, ikke
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes