| Forfatter |
|
Anima Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jesper
Den er købt i ksb.
Jeg fik at vide at jeg "kørte uforsvarligt hurtigt" (55 km/t) ned ad th. sauersbakken på vej hjem fra arbejde  - kunne ikke lade være med at smile lidt af færdselsbetjenten da han sagde det. __________________ Anima
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anima skrev:
Hej Jesper
Den er købt i ksb.
Jeg fik at vide at jeg "kørte uforsvarligt hurtigt" (55 km/t) ned ad th. sauersbakken på vej hjem fra arbejde - kunne ikke lade være med at smile lidt af færdselsbetjenten da han sagde det. |
|
|
hehe det er også en god bakke
God fornøjelse med receiveren! Du er jo ved at få samlet et rigtig nice setup! Pånær dit tv, det stinker
|
| Til top |
|
| |
Anima Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, ja setup'et er ved at blive rimelig nice. Det er ved at være der hvor jeg ikke ønsker mig mere elektronik
Nyt tv
ps3
nye højttalere (afløser Logitech Z5500)
receiver
Bærbar (sponsoreret da jeg starede sidste år med at studere)
Sennheiser HD650
Så er der også god mulighed for at stresse af når jeg starter på 3. semester her efter sommeferien __________________ Anima
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er da også skønt! Så har du masser af tid til at nyde nogle gode film og læse lektier
Men kender det godt. Jeg mangler bare lige en blu-ray afspiller så er jeg også ved at være der, hvor jeg ikke mangler noget. Men alt kan jo forbedres, så mon ikke der kommer nogle udskiftninger engang imellem
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Onkyo kommer også med en Bluray afspiller til efteråret, som vidst kom er en Panasonic med nogle små twists.
|
| Til top |
|
| |
Anima Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Furious jt] Så har du masser af tid til at nyde nogle gode film og læse lektier [//QUOTE]
Jeg ved ikke hvor meget tid jeg får tilovers hvis jeg skal være ærlig.. Dette er sakset fra AAU's hjemmeside om 3. semester for energiteknik:
Der udbydes følgende kurser:
Matematik (2 ECTS)
Elektrofysik (1 ECTS)
Grundlæggende kredsløbsteori (2 ECTS)
Grundlæggende AC-kredsløbsteori (1 ECTS)
Statik (1 ECTS)
Analog elektronik (1 ECTS)
Modellering (1 ECTS)
Motorer og turbiner (1 ECTS)
Måleteknik og laboratoriesikkerhed (1 ECTS)
Termodynamik (1 ECTS)
Varmeledning (1 ECTS)
Dette plus projekt!
Nårh ja, og så begynder jeg til boksning igen hos AK Jyden, så
__________________ Anima
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jenskristian skrev:
Da_Saint skrev:
|
Det var noget af et dyk at tage, fra Marantz 8001 og Yamaha 1700/2700 til Yamaha 663...
Endnu en tråd der beviser, at lige meget hvor meget umage man gør sig med at råde folk, efter de selv har bedt om hjælp, så ender trådstarter med ikke at lytte til de givne råd, og køber et produkt som slet ikke blev nævnt. 
Mon det tit sker at folk overvejer at købe en Ferrari, Porsche, Lamborghini, spørger folk til råds, prøverkører bilerne, men ender med at nøjes med en Golf?
|
|
|
Trådstarter har vist ikke fortalt sit valg endnu, hvis han endda overhovdet HAR valgt |
|
|
Sorry, jeg troede for et moment at Steffen89 (som købte Yamaha 663) var trådstarter.  __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 03 August 2008 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Afhængigt af budgettet......men i 4-5k klassen vil jeg anbefale onkyo 606...kan købes i tyskland for 3.500 kr, svær at slå. Har selv pioneer.
__________________
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 03 August 2008 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus_DK skrev:
| Afhængigt af budgettet......men i 4-5k klassen vil jeg anbefale onkyo 606...kan købes i tyskland for 3.500 kr, svær at slå. Har selv pioneer. |
|
|
Han har allerede købt 805
|
| Til top |
|
| |
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
| Sendt: 03 August 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så til alle andre :=) 805 er sikkert også bare endnu bedre.
__________________
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 03 August 2008 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |