| [QUOTE=Exxtreme]
Jeg vil så på det kraftigste advare mod at bestille en Onkyo fra tyskland... Der er flere brugere herinde og flere andre steder der har købe en fra tyskland (også nogle i resten af verden) og de er både eksploderet og brudt i brand osv...
Her kan du læse om nogle få af problemerne: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60161&K W=onkyo+brand
JA det kan godt være for lang tid siden der har været Fejl i Onkyo fra 805-905
men kan du finde en for nylig der er futte af nej vel
Ja lille wannabe Karl Smart, det kan jeg faktisk, min fætters slog gnister i sidste uge og brændte højre kanal i lyddelen af... Så den ryger retur på Mandag...
har selv købt min der nede og den fejler ikke en pind
Jamen tillykke, vil du så have en medalje eller???... Jeg skrev jo ikke at ALLE Onkyo brænder af vel?!?!?
den kom hjem med den nyest firmware version
ja de bliver lidt varme men thor du ikke et andet mærke i den klasser i den samme størlse bliver
det som kan det samme
Min Denon 4308 som kan mere bliver ikke varm i samme grad... Kun lunken når den har spillet i lang tid... |