Emne: HOT: Den nye Audiovector MI serie ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
solu Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 419
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, vi kender vist alle din holdning, og jeg er da også enig med dig, når/hvis man har fundet det som man finder optimalt, så skal der købes cd'er for resten af pengene! Jeg selv skifter når jeg er overbevist om at jeg får en bedre lyd og på den måde bevæger jeg mig op - synes jeg da selv :) Og vigtigst af alt, jeg er ganske godt tilfreds, trods det betonhelvede jeg bor i. __________________ Roder med digital afspilning
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
De ser da ganske flotte ud, men hvad er egentligt forskellen på Mi og M modellerne ud over foden???

|
| Til top |
|
| |
floecke Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor mon diskantenhederne ikke er nedfræset i fronten?
__________________ Venlig hilsen
Thomas
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Ronin skrev:
|
Hej Søren
Indtil videre spiller jeg på mine nyligt indbyttede System Audio 2070, som iøvrigt gør at rigtigt gedigent stykke arbejde. Så det haster bestemt ikke for mig, men man lægger jo altid planer...
|
|
|
hehe jeg kan ikke rigtigt lide når i siger prøve noget andet ? eller bytte højtalere. Men det er nok mig der blot er lidt andreledes jeg vil ikke have noget andet jeg vil have noget BEDRE hver gang jeg skal have pengene op af lommen.
|
|
|
Det er i og for sig også irrelevant om du kan lide det eller ej, så længe det ikke er dit problem.
Og blandt lyspunkterne er det jo når det ikke koster en krone... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
solu skrev:
| Hej Jonas, det er klart, HVIS pengepungen skal op! Der er jo en stor gruppe der aldrig smider flere penge i anlægget, men bare bytter et sæt højttalere eller en forstærker, og så behøver det jo ikke spille bedre, dvs. nogle cd'er lyder sikkert bedre mens andre ikke gør, men med mindre man har fundet den bedste ht. så er det da meget sjovt at skifte en gang i mellem - det er jo også en måde at teste dem på istedet for at køre landet rundt og lytte til dem. |
|
|
Sjovt at skifte ? jeg skifter plader så svinger blusen elelr Rock så går metalica afmok osv..........
Jeg mener at skifter man for at få noget andet så er der noget galt med anlægget vil man have noget andet så er det da en anden plade man smider i anlægget. Anlægget skal ikke farve pladerne men pladerne skal farve anlægget. Jeg forstår dig godt har selv været i dine sko engang men er ude af de udbytte helvede nu. Nu opgradere jeg ikke udbytter jeg får mere nusik for hver gang. Derfor tager det mig også Langgg tid at finde nye komponenter nu har jeg søgt nye højtalere i nogle måneder og regner med jeg først finder de rette om 6-12 måneder.
|
|
|
Det er vist kun din sære holdning til andres grej der får dig til at tro at der skulle være noget galt med anlægget fordi man skifter noget ud. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har fået ondt eller er blevet angrebet af en farlig livstruende sygdom fordi personen har skiftet cd-afspiller eller højttalere. 
Så længe man ikke har røven fuld af penge eller tjener den fede hyre du gør, er vi almindelige dødelige, der har et liv ved siden af stereoanlægget, nød til at prøve os frem indtil vi rammer noget der er tilnærmelsesvis i øjet, eller ganske simpelt fordi tiden er kommet til at opgradere og komme videre!
Det er vel ikke så svært at forstå, vel? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jonas bojer skrev:
solu skrev:
| Hej Jonas, det er klart, HVIS pengepungen skal op! Der er jo en stor gruppe der aldrig smider flere penge i anlægget, men bare bytter et sæt højttalere eller en forstærker, og så behøver det jo ikke spille bedre, dvs. nogle cd'er lyder sikkert bedre mens andre ikke gør, men med mindre man har fundet den bedste ht. så er det da meget sjovt at skifte en gang i mellem - det er jo også en måde at teste dem på istedet for at køre landet rundt og lytte til dem. |
|
|
Sjovt at skifte ? jeg skifter plader så svinger blusen elelr Rock så går metalica afmok osv..........
Jeg mener at skifter man for at få noget andet så er der noget galt med anlægget vil man have noget andet så er det da en anden plade man smider i anlægget. Anlægget skal ikke farve pladerne men pladerne skal farve anlægget. Jeg forstår dig godt har selv været i dine sko engang men er ude af de udbytte helvede nu. Nu opgradere jeg ikke udbytter jeg får mere nusik for hver gang. Derfor tager det mig også Langgg tid at finde nye komponenter nu har jeg søgt nye højtalere i nogle måneder og regner med jeg først finder de rette om 6-12 måneder.
|
|
|
Det er vist kun din sære holdning til andres grej der får dig til at tro at der skulle være noget galt med anlægget fordi man skifter noget ud. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har fået ondt eller er blevet angrebet af en farlig livstruende sygdom fordi personen har skiftet cd-afspiller eller højttalere. 
Så længe man ikke har røven fuld af penge eller tjener den fede hyre du gør, er vi almindelige dødelige, der har et liv ved siden af stereoanlægget, nød til at prøve os frem indtil vi rammer noget der er tilnærmelsesvis i øjet, eller ganske simpelt fordi tiden er kommet til at opgradere og komme videre!
Det er vel ikke så svært at forstå, vel?
|
|
|
Arrkk nu synker du for dybt jeg tjæner sku ikke mange penge jeg er almindelig lønslave. Du har jo set min usle lille 2-værlset lejlighed, du har set mit gamle tøj jeg altid går i, du ved jeg ikke spiser dyrt og fansy jeg priotere HIFI højt. Samlede husleje og mad udgifter løber op i 2800kr om måneden RESTEN går til HIFI, vælger alle at leve sådanne så kan man endda på en SU ligge 1000kr til side hver måned til hifi. Er du kassedame kan du ligge 6000kr til side om måneden , er du arbejdsmand kan du ligge 11.000kr til side om måneden på denne her måde.
Når kærsten vil have børn og hus så stiger mine udgifrer så må HIFI vige derfor går alt til HIFI mens jeg kan.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 05 Februar 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Ronin skrev:
Jonas bojer skrev:
solu skrev:
|
|
|
|
|
Det er vel ikke så svært at forstå, vel?
|
|
|
Arrkk nu synker du for dybt jeg tjæner sku ikke mange penge jeg er almindelig lønslave. Du har jo set min usle lille 2-værlset lejlighed, du har set mit gamle tøj jeg altid går i, du ved jeg ikke spiser dyrt og fansy jeg priotere HIFI højt. Samlede husleje og mad udgifter løber op i 2800kr om måneden RESTEN går til HIFI, vælger alle at leve sådanne så kan man endda på en SU ligge 1000kr til side hver måned til hifi. Er du kassedame kan du ligge 6000kr til side om måneden , er du arbejdsmand kan du ligge 11.000kr til side om måneden på denne her måde.
Når kærsten vil have børn og hus så stiger mine udgifrer så må HIFI vige derfor går alt til HIFI mens jeg kan.
|
|
|
Nææ, du! Jeg synker skam ikke dybt - jeg ved hvordan du bor, og ikke mindst lever - ja! Men jeg ved også hvilken uddannelse du har og hvad du laver, og din løn er bare lige en lillebitte smule højere end den almindelige ufaglærte gulvskrubber! 
Men rigtigt - når kæresten vil have unger stopper festen!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jack7 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 06 Februar 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas og andre der hørte den nye AV:
Hvordan lød den??? 
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|