Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Skal købe højttalere til bærbar pc (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen14
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 09 August 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
jensen14 skrev:
wildstyle skrev:
jensen14 skrev:

wildstyle skrev:
virious skrev:
Det er ikke nemt at hjælpe en, der har sådan en forskellig opfattelse af, hvad GOD bas er... mere bas er nødvendigvis ikke lig med god bas...Personligt synes jeg, at de Logitech-systemer er ret trælse at lytte til i mere end 5 minutter. Siden du har fundet dette site, må du have lidt interesse for lyd. Ikke for at kritisere på nogen måder, men det er en UMULIG opgave at finde bare acceptabel lyd for kun 1000kr. Og slet ikke fra nyt og skal være pænt og ikke for stort.Mvh.
Nemlig - præcis det jeg forsøgte at komme frem til. Hvis det skal være småt og nogenlunde til at holde ud at se på - og samtidigt lyde rimeligt... Så tror jeg nu det Acoustic Lab Zeta sæt er et godt bud. Men det kan selvfølgelig ikke holdes under 1.000 kr.

Dem havde jeg også kigget på ... men det er for dyrt ... og de behøves jo ikke at være så små ... og jeg siger bare at de skal se lidt godt ud.

Ja, men det bliver ligeledes svært at finde til de penge.

Synes jeg ikke ... jeg har da fundet nogle stykker, der ser fine ud.

Så er det bare at købe dem.

Men jeg ved bare ikke hvorfor nogen jeg skal tage (;

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100096&se archArea=&Soegeord=

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=100095&se archArea=&Soegeord=

De øverste er billige.

Og så er der Z 2300, som er bedre men ved ikke om det er pengene værd at købe dem i stedet.

x 230 koster ca. 350 og Z 2300 koster ca. 1000

Til top Vis jensen14's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen14

t_porskjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 09 August 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

jensen,

Jeg tror, sagen er den, at du stiller et spørgsmål som mange herinde har svært ved at forholde sig til. Du vil gerne have et definitivt svar på, hvad den bedste løsning er indenfor dine rammer og dit budget - men mange på dette forum arbejder ud fra væsentligt større budgetter og uden stramme krav til størrelse og udseende. Derfor bliver reaktionen hurtigt, at den ene løsning stort set kan være lige så god/dårlig som den anden - dog er bl.a. Logitech-systemet blevet anbefalet som ok til prisen. Dette hifi-forum ville nok være bedre til at hjælpe dig, hvis dit budget blev lidt højere - fx fra 1500-2000 kr - ellers skal du måske prøve at kigge efter et forum eller magasin, der mere omhandler pc-tilbehør.

Jeg kender heller ikke meget til de produkter, du efterlyser, men personligt ville jeg prøve at strække budgettet lidt højere op - jeg tror, du vil få mere ud af det i længden - og så kigge på nogle aktive højttalersystemer fra fx Aage Jensen (www.aage.dk), måske nogle af Behringer-produkterne kan opfylde dine behov.

Thomas

Til top Vis t_porskjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af t_porskjaer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes