Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: PC og effektforstærker? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 04 September 2008 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Yehaa, har modtaget effektblokken i dag, eller det vil sige at jeg skulle selv hente den på posthuset for postdanmark mente åbenbart at de havde forsøgt at levere den dagen forinden, selvom jeg var hjemme hele tiden. Det er ikke første gang det er sket - er der nogen der ved om postdanmark generelt ikke leverer pakker til døren mere?

Men tilbage til effektforstærkeren. Jeg når desværre først at sætte den til i løbet af weekenden, men skal selvfølgelig nok komme med indtryk.

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga

Mr. Dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 September 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Hejsa... Har du fået sluttet den nye effekt til?? er ved at dø af spænding :)
Til top Vis Mr. Dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. Dude

noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 09 September 2008 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Hey Mr. Dude. Ja langt om længe har jeg fået den sat til. Tid var dog ikke det jeg havde meget af i weekenden så den blev først sat til i går (mandag).

Nå, men jeg skal da prøve at komme med mine indtryk af herligheden. Hvis jeg skal starte med udseendet så er det en lækker sag, ville dog gerne have haft den i sort hvis det var muligt, da alt mit andet hifi er sort. Men det er altså en odentlig bamse når man pakker den ud af kassen, den vejer godt og man kan mærke at det ikke bare er noget billigt skrammel.

Da det er den første effektblok jeg ejer og kun har fået spillet lidt musik et par timer i går så er det måske lige tidligt nok med mine oplevelser, men jeg skal da forsøge. For det første så spiller Classicen rigtig højt. Jeg har selv et par ordentlige gulv højttalere på 500 w hver og de mangler aldeles ikke noget power efter jeg har fået Classicen sat til.

Noget af det første jeg lagde mærke til var hvor godt effekten havde styr på bassen i højttalerne. En stram bas, ingen buldren og næsten vigtigst af alt så var det som om lydbilledet kom meget "længere" ud i rummet. Det er ligesom om at lyden ikke "skjuler" sig mere og ubesværet fylder rummet med vellyd. Når jeg før i tiden spillede stereo igennem min Denon avr1906 så buldrede hele lejligheden og når der skulle spilles rigtig højt havde det tendens til at blive skingert, så uden at overdrive et dette det bedste køb jeg længe har gjort mig. Jeg er dog i et lille dilemma nu her og det er om jeg nu skal skille mig af med mit surround og så købe forforstærkeren som passer til Classicen :)

Hvis der er mere i vil vide så spørg endelig. Når jeg får tid i løbet i ugen så skal der spilles musik skal jeg sige jer!

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes