| Sendt: 09 September 2008 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Mr. Dude. Ja langt om længe har jeg fået den sat til. Tid var dog ikke det jeg havde meget af i weekenden så den blev først sat til i går (mandag).
Nå, men jeg skal da prøve at komme med mine indtryk af herligheden. Hvis jeg skal starte med udseendet så er det en lækker sag, ville dog gerne have haft den i sort hvis det var muligt, da alt mit andet hifi er sort. Men det er altså en odentlig bamse når man pakker den ud af kassen, den vejer godt og man kan mærke at det ikke bare er noget billigt skrammel.
Da det er den første effektblok jeg ejer og kun har fået spillet lidt musik et par timer i går så er det måske lige tidligt nok med mine oplevelser, men jeg skal da forsøge. For det første så spiller Classicen rigtig højt. Jeg har selv et par ordentlige gulv højttalere på 500 w hver og de mangler aldeles ikke noget power efter jeg har fået Classicen sat til.
Noget af det første jeg lagde mærke til var hvor godt effekten havde styr på bassen i højttalerne. En stram bas, ingen buldren og næsten vigtigst af alt så var det som om lydbilledet kom meget "længere" ud i rummet. Det er ligesom om at lyden ikke "skjuler" sig mere og ubesværet fylder rummet med vellyd. Når jeg før i tiden spillede stereo igennem min Denon avr1906 så buldrede hele lejligheden og når der skulle spilles rigtig højt havde det tendens til at blive skingert, så uden at overdrive et dette det bedste køb jeg længe har gjort mig. Jeg er dog i et lille dilemma nu her og det er om jeg nu skal skille mig af med mit surround og så købe forforstærkeren som passer til Classicen :)
Hvis der er mere i vil vide så spørg endelig. Når jeg får tid i løbet i ugen så skal der spilles musik skal jeg sige jer!
|