| Sendt: 28 August 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
| Mine Shure 530 se er fuldstændigt lydløse når jeg bruger en transpotabel forstærker (batteridrevet) og utallige poster på head-fi beretter om det samme...
Den gode og dyre forstærker du snakker om skulle vel aldrig være en 220 Volts ??
Hvordan skulle en hovedtelefon have indbygget støj ???? |
|
|
Er det ikke Shure E500 du har ? Det mener jeg da du har fortalt ved flere lejligheder ? Det er jo ikke nødvendigvis helt det samme som 530SE, men det skal jeg ikke kunne sige. Jeg kan dog sige at alle andre in-ears, ear buds og "almindelige" hovedtelefoner jeg har haft tilkoblet den "gode" forstærker, IKKE har lavet suse-lyde overhovedet. Men det er nu osse fuldstændig og aldeles ligegyldigt om de suser eller ej, for jeg bruger dem yderst sjældent. De var nok desværre et fejlkøb. De er ikke pengene værd, og jeg har det stadig lidt svært med in-ears, hvorimod earbuds går meget nemmere i mine "ører". Som burning777 nævner, har det sikkert noget med den lave impedans at gøre. Shure 530SE dykker vist ret lavt, og så kommer vi nok tæt på grænsen for hvad min hovedtelefonforstærker bryder sig om, men som sagt, så er det ligegyldigt nu.
|