Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 14:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Den ULTIMATIVE universal fjernbetjening (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NAD-nørd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 03 September 2008 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Brian321 skrev:
Der skulle være settings til "inter-key delay" og antallet af repeats.

"Repeat" er ikke noget jeg umiddelbart ville knytte sammen med response time, men jeg må da hellere lige få det kigget efter, specielt når tobywan ikke har problemet.

I opsætningen er der noget der hedder latenstid. Denne har betydning for hvor hurtigt din remote reagerer, da man med latenstiden kan ta' hensyn til om apparatet har en lang opvarminingstid eller andet som gør at fjernbetjæningen skal køre lanngsommere for at blive forstået. Det tyder på at latenstiden står forkert, hvis betjeningen er for langsom...
Til top Vis NAD-nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-nørd
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 13 September 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

 

Har lige købt den Logitech Harmony One til 935,-. Den er ultralækker. Står nu og oplader og skal så igang med at lege med den. men forventer mig meget af den så må vi se hvordan den reagerer ? hurtigt eller langsomt

Latenstid kan indstilles. Smart - Logitech har tænkt på alt



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 14 September 2008 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

 

Den Logitech Harmony One Remote er bare for fed. Den virker perfekt i det daglige og har super nem betjening så selv børn og kone er imponerede Har absolut ingen problemer med hastigheden og du kan ganske rigtigt indstille hastigheden i den medfølgende software som er ganske simpelt bygget op. Den remote får top dollar karakter fra mig Køb denhvis du savner en Universal remote med lækkert design og brugervenlighed i top.

Havde ellers en lidt sjov oplevelse med hifiklubben hvor jeg startede med at købe med returret en Logitech 525 for så derefter at beslutte og tage springet op til Harmony One. Fandt den 200 kr billigere hos Pc lageret i Århus og tilbød hifiklubben at matche prisen. Nej, var den kontante udmeldning. Jamen, så fik jeg pengene tilbage. De er totalt kolde i hifiklubben. Ingen rabat eller fleksibilitet.   



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 14 September 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Bladelius skrev:
Havde ellers en lidt sjov oplevelse med hifiklubben hvor jeg startede med at købe med returret en Logitech 525 for så derefter at beslutte og tage springet op til Harmony One. Fandt den 200 kr billigere hos Pc lageret i Århus og tilbød hifiklubben at matche prisen. Nej, var den kontante udmeldning. Jamen, så fik jeg pengene tilbage. De er totalt kolde i hifiklubben. Ingen rabat eller fleksibilitet.   

På den anden side så må man sige at de er konsekvente - og det er der mange kunder der synes om, så risikerer man ikke at man selv betaler overpris mens andre får rabat.

Også jeg - hallelujah! - har fundet stedet hvor man styrer delay. Nu mangler jeg bare at finde kabelt så jeg kan få fjernbetjeningen opdateret

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 14 September 2008 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?

__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 14 September 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?

 

Jo, hvorfor ikke ?

Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 14 September 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Bladelius skrev:

AM-E skrev:
Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?

 

Jo, hvorfor ikke ?

Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer



Ja, det havde jeg fuldstændig glemt!

Men jeg tænkte også mere på, om den kunne styre alle dens funktioner? Eller er der nogle ting/funktioner, som den ikke kan "lære"?


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
helledie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 288
Sendt: 14 September 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Bladelius skrev:

AM-E skrev:
Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?

 

Jo, hvorfor ikke ?

Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer



Ja, det havde jeg fuldstændig glemt!

Men jeg tænkte også mere på, om den kunne styre alle dens funktioner? Eller er der nogle ting/funktioner, som den ikke kan "lære"?


Iflg. deres hjemmeside ser det ud til den understøtter SB :-)
Til top Vis helledie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af helledie
 
Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 19 September 2008 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har også en Harmony One og må tilslutte mig koret af tilfredse brugere :)

Det eneste jeg har skulle pille lidt ved er som jer andre, delay time. Som standard står den til 500ms. og ved betjening af en HTPC er det en anelse for langsomt når man bladrer igennem sit musikbibliotek.

Underligt nok skriver Logitech selv at standard er 300ms. man de har nok valgt de 500 for at være sikre på at det virker?



__________________
/Wizard
Til top Vis Wizard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wizard Besøg Wizard's Websted
 
mooens
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 19 September 2008 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?

Jeg har en 525' er og bruger den til at styre min Squeezebox. Jeg er ikke oplevet at der er noget den ikke kan i forb. med SB'en.

 



__________________
Mvh.
Mogens

Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony RDR-HX820. Philips 32PF5320. Squeezebox 3. Squeezebox Boom. QNAP TS-209. Logitech Harmony 525.
Til top Vis mooens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mooens
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes