| Forfatter |
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 03 September 2008 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Brian321 skrev:
| Der skulle være settings til "inter-key delay" og antallet af repeats. |
|
|
"Repeat" er ikke noget jeg umiddelbart ville knytte sammen med response time, men jeg må da hellere lige få det kigget efter, specielt når tobywan ikke har problemet. |
|
|
I opsætningen er der noget der hedder latenstid. Denne har betydning for hvor hurtigt din remote reagerer, da man med latenstiden kan ta' hensyn til om apparatet har en lang opvarminingstid eller andet som gør at fjernbetjæningen skal køre lanngsommere for at blive forstået. Det tyder på at latenstiden står forkert, hvis betjeningen er for langsom...
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 13 September 2008 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt den Logitech Harmony One til 935,-. Den er ultralækker. Står nu og oplader og skal så igang med at lege med den. men forventer mig meget af den så må vi se hvordan den reagerer ? hurtigt eller langsomt
Latenstid kan indstilles. Smart - Logitech har tænkt på alt __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Logitech Harmony One Remote er bare for fed. Den virker perfekt i det daglige og har super nem betjening så selv børn og kone er imponerede Har absolut ingen problemer med hastigheden og du kan ganske rigtigt indstille hastigheden i den medfølgende software som er ganske simpelt bygget op. Den remote får top dollar karakter fra mig Køb denhvis du savner en Universal remote med lækkert design og brugervenlighed i top.
Havde ellers en lidt sjov oplevelse med hifiklubben hvor jeg startede med at købe med returret en Logitech 525 for så derefter at beslutte og tage springet op til Harmony One. Fandt den 200 kr billigere hos Pc lageret i Århus og tilbød hifiklubben at matche prisen. Nej, var den kontante udmeldning. Jamen, så fik jeg pengene tilbage. De er totalt kolde i hifiklubben. Ingen rabat eller fleksibilitet. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladelius skrev:
| Havde ellers en lidt sjov oplevelse med hifiklubben hvor jeg startede med at købe med returret en Logitech 525 for så derefter at beslutte og tage springet op til Harmony One. Fandt den 200 kr billigere hos Pc lageret i Århus og tilbød hifiklubben at matche prisen. Nej, var den kontante udmeldning. Jamen, så fik jeg pengene tilbage. De er totalt kolde i hifiklubben. Ingen rabat eller fleksibilitet. |
|
|
På den anden side så må man sige at de er konsekvente - og det er der mange kunder der synes om, så risikerer man ikke at man selv betaler overpris mens andre får rabat.
Også jeg - hallelujah! - har fundet stedet hvor man styrer delay. Nu mangler jeg bare at finde kabelt så jeg kan få fjernbetjeningen opdateret 
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man styre en Squeezebox med Harmony One?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Kan man styre en Squeezebox med Harmony One? |
|
|
Jo, hvorfor ikke ?
Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladelius skrev:
AM-E skrev:
|
|
Jo, hvorfor ikke ?
Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer |
|
|
Ja, det havde jeg fuldstændig glemt!  Men jeg tænkte også mere på, om den kunne styre alle dens funktioner? Eller er der nogle ting/funktioner, som den ikke kan "lære"? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Bladelius skrev:
AM-E skrev:
|
|
Jo, hvorfor ikke ?
Der er ikke noget som den Harmony One ikke kan så det er jeg ganske sikker på !. Logitech laver jo også selv SBer |
|
|
Ja, det havde jeg fuldstændig glemt! 
Men jeg tænkte også mere på, om den kunne styre alle dens funktioner? Eller er der nogle ting/funktioner, som den ikke kan "lære"?
|
|
|
Iflg. deres hjemmeside ser det ud til den understøtter SB :-)
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 19 September 2008 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også en Harmony One og må tilslutte mig koret af tilfredse brugere :)
Det eneste jeg har skulle pille lidt ved er som jer andre, delay time. Som standard står den til 500ms. og ved betjening af en HTPC er det en anelse for langsomt når man bladrer igennem sit musikbibliotek.
Underligt nok skriver Logitech selv at standard er 300ms. man de har nok valgt de 500 for at være sikre på at det virker? __________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
mooens Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 19 September 2008 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
|
|
Jeg har en 525' er og bruger den til at styre min Squeezebox. Jeg er ikke oplevet at der er noget den ikke kan i forb. med SB'en.
__________________ Mvh.
Mogens
Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony RDR-HX820. Philips 32PF5320. Squeezebox 3. Squeezebox Boom. QNAP TS-209. Logitech Harmony 525.
|
| Til top |
|
| |