Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 08:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: overkill helicon mk2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
dan a. skrev:
Bladelius skrev:
dan a. skrev:
mr nash skrev:
dan a. skrev:
mr nash skrev:

2 spørgsmål som jeg godt kunne tænke mig at få besvaret.

Hvad menes der med en ht skal ha strøm, det er ikke forstærker watt?

Udviklingen af analog lyd gennem et par år tider, stilstand eller ej?

Watt er ikke det samme som strøm, hvis du tager denne formel, så tror jeg du kan se hvad der menes  u (spænding)  X  i (strømmen) = W (Watt). Du kan hurtig få flere watt ved at hæve spændingen, men det er evnen til at afgive strøm som bestemmer hvor meget magt forstærkeren har over højtaleren, når strømmen hæves,så stiger watten ganske vist også, men watt alene fortæller ikke ret meget om evnen til at kontrolere højtaleren.

når man kigger data på forskellige forstærker hvad skal man så kigge efter, skal man ha sin lommeregner med ?

det er bestemt ikke alle der opgiver  data for hvor stor en strøm deres forstærker kan afgive, der er også forskæld på om det er en vedvarende strøm afgivelse eller om det peak strøm, dvs. en kort afgiven strøm. Oftest kan man finde oplysninger om en forstærkers evne til at afgive strøm i anmeldeser, der er tidt et måle skema som viser enten vedvarende strøm afgivels og/eller peak strøm. Et godt hint er ofte at se på hvor stor strømforsyningen er og hvor tor lytte bank der sidder i forstærkeren.

Når man kigger på dataer er det evnen til at levere strøm i lave impedanser. D.v.s ved kraftige udladninger i musikken hvor forstærkeren virkelig skal levere strøm for ikke at gå i knæ og miste pusten og når klippegrænsen (forvrænger) hvilket kan være særdeles skadeligt for højttaleren. En nominel impedans i 8 ohm skal gerne være ca. det dobbelte i 4 ohm. Nu er dataer altid meget taknemmelige så det bedste er at kigge betykningen ud. Er der en god solid trafo og generøs bestykning af ladelyttere og udgangstransistorer (strømbank). En anden ting er dæmpningsfaktor når vi snakker data. Jo højere dæmpningsfaktor desto bedre evne til at styre højtaleren. For ikke at blive for teknisk 

Vi kan da ikke blive mere enige

Det jo ikke nemt at se hvad andre skriver mens man selv taster.

Det er da godt i er enige, så er der nok noget om det

men er ikke sikker på jeg er helt med

Så løfter man bare i forstærkeren, hvis den er tung så har man svaret, lidt firkantet, jeg er sku ikke helt med??

vægten på forstærkern siger lidt om hvor kraftig den er bygget. men ellers skal der sammenlignes data blade. Som nævnt er øret det beste redskab, fordi en forstærker har kræfterne til at drive dine dali'er så er det ikke ens betydende med at du kan lide den måden den spilder på, den kan være for lys eller mørk klingende/lydende osv.

lige et par annoncer som har mudkler nok til at tøjre din ht, ikke ens betydende med at det er det rette valg.

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=94878

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=94396

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

ups "mudkler", skal være "muskler", fejl tastning.

Gonz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Gonz skrev:

mr nash skrev:
kinamanden har været på månen, så dårligt kan det de umuligt være...

Har selv haft en 2x50watt kinarørbamse baseret på KT88 rør. Den lød skodagtigt ringe i forhold til nogle gode gamle rørtrin fra vest ! Du får masser af design og blinkende dioder fra Kina rørgrej

Men det meste består desværre osse af latterlige komponenter.Den rørbamse jeg havde ( kortvarigt) bestod af komponeneter fra 2øres skuffen som man havde prøvet at camouflere

så det lignede kvali varer ! Omskiftere og potmetre lignede noget fra en gl Luxman reciever fra starten af 70`erne.

Du får hvad du betaler for ! Nogle af disse kinaprodukter kan tweakes til at lyde godt, men det kræver som regel en større ombygning. Spar hellere lidt sammen og køb noget kvalitet det kan betale sig i længden osse selvom det er brugt !

hvis du har læst hele tråden vil du vide at jeg kigger efter brug.

grunden til den lille rør fætter var prisen, er ikke interesseret i rørforstærker, så det var en forkert drejning for nin side..

Den med brugt, var spottet inden jeg skrev indlægget

Hvis du ikke er interesseret ,hvorfor så nævne DEN LILLE RØRFÆTTER ?????????????

Only trying to help

Til top Vis Gonz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gonz

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 08 Oktober 2008 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Stanley skrev:
mr nash skrev:

når man kigger data på forskellige forstærker hvad skal man så kigge efter, skal man ha sin lommeregner med ?

Jeg vil hellere sige at du ikke skal kigge efter data. De kan være lige så vildledende som anmeldelser. Jeg ved godt at jeg ikke gør det nemt med mine indlæg i denne tråd, men det eneste du kan stole på når du skal vælge forstærker og andet udstyr er dine ører.

Tak for dit indlæg. Det eneste jeg stoler på er mine ører, det tekniske har jeg meget lidt forstand på og det er træls...

Det er godt så er du nået langt allerede. Det tekniske er interressant nok og en del af det skal du nok lære hvis du fortsætter med at læse herinde. De forklaringer du har fået fra Dan og Bladelius er udmærkede og jeg er da enig i deres betragtninger. Gode tekniske data er bare ikke en garanti for at du får den lyd du vil synes bedst om. En ting der undrer mig når jeg læser en tråd som denne, er at ingen har spurgt hvilken musik du hører og hvor stort dit lytterum er. Det ender som ofte før med en snak om masser af effekt og strøm, men hvor meget har du egentlig brug for.

Jeg har valgt min forstærker p.g.a. lyden. Jeg kunne sagtens have fået en forstærker med mere effekt til samme pris, men ikke med bedre lyd (i mine ører). Jeg spiller sjældent højere end at jeg kan holde ud at høre på det i længere tid. Her er det altså ørerne der sætter grænsen, og ikke forstærkeren. Derfor er det meget vigtigere for mig at forstærkeren lyder "rigtigt" ved moderat lydstyrke end hvor højt jeg kan spille. Jeg har dog ved enkelte lejligheder spillet noget højere for lige at høre et enkelt nummer, så jeg ved at jeg har en del mere at give af end jeg normalt bruger.
Derfor mener jeg at det er vigtigst at du finder ud af hvad du har brug for og får lyttet til en masse forstærkere. Forskellige forstærkere kan lyde meget forskelligt.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Det har vist ikke været foreslået endnu (så vidt jeg husker), men en mulig forstærker kunne være en Nakamichi PA-5 eller PA-7 - det er i hvert fald forstærkere med muskler, og de koster ikke det store brugt. Hertil så en CA-5, CA-7 eller måske endda en lille rør-tingest som forforstærker.
Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Eagle10
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 22 September 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Okay okay, jeg skal nok styre mit temparement. Jeg var nok lidt hård i filten. Jeg skal nok tælle til 10 inden jeg når at blive sur over noget.

Jeg mener bare at det er helt ude i hampen med den brugte kineser-rørforstærker. Desuden har de gamle rørforstærkere en tendens til at mudre med bassen. En anden ting med rørforstærkere er at de som regel har meget lav udgangseffekt, og der vil ekstremt følsomme hornhøjttalere kunne kompensere for det

Til top Vis Eagle10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eagle10

Eagle10
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 22 September 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:

En kort beskrivelse af mit skifte af højtaler kabler

Anlægget blev varmet op i ca. ½ times tid med Tara Labs Helix 8 ht kabler. Det var med spænding og sommerfugl i maven at skulle tilslutte Q10 Silversonic ht kabler. Væk med de slidte og haveslange-tykke Helix 8 kabler. Q10's solide fabriksloddede bananstik er solide og stramme at tilslutte, hvilket tyder på god kvalitet. Nu bliver det spændende. Cd skiven med den blinde italienske tenor bliver sat i som det første. Det første indtryk er en stor klarhed og fyldighed i lydbilledet. Jeg tabte nærmest underkæben ned på gulvet! Tenorens stemme virker meget ægte og meget levende. Det var næsten som om italieneren stod og spyttede mig lige i fjæset når han sang, ja, så levende var det. Den ene cd skive efter den anden blev kørt igennem, og det blev ikke mindre imponerende, tværtimod. 3D perspektivet er kæmpe stort, og de dybeste bas-toner blev serveret med imponerende "vakuum"-effekt. Utroligt at det kan lade sig gøre! Q10 afslørede også hvor god HK receiveren i virkeligheden er, hvorimod Helix 8 får HK receiveren til at lyde billig hvor f.eks. menneskestemmer lyder mere syntetisk og tyndt. Med Q10 lyder alt meget mere naturligt og levende. Men bedst af det hele er at Q10 formår at få Dali Helicon 400 mk2 til at vise deres bedre sider frem. Højttalerne åbner sig mere og mere, og det løfter lyden op til et nyt plan. Der sker flere og flere ting jo mere højttalerne åbner sig

Q10 Silversonic giver rockerbank til Tara Labs Helix 8.

Kommentar er velkommen..

Først vil jeg lige sige at det er altså helt ude i hampen med den brugte kineser-rørforstærker du disker op med

Derimod synes jeg det er cool at du har beskrevet én af dine lytteaftener , og Silversonic ser bestemt interessant ud. Hvem ved, måske mine gamle Kimber kabler trænger til udskiftning på et tidspunkt

Til top Vis Eagle10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eagle10

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
mr nash skrev:
Stanley skrev:
mr nash skrev:

Jeg vil hellere sige at du ikke skal kigge efter data. De kan være lige så vildledende som anmeldelser. Jeg ved godt at jeg ikke gør det nemt med mine indlæg i denne tråd, men det eneste du kan stole på når du skal vælge forstærker og andet udstyr er dine ører.

Tak for dit indlæg. Det eneste jeg stoler på er mine ører, det tekniske har jeg meget lidt forstand på og det er træls...

Det er godt så er du nået langt allerede. Det tekniske er interressant nok og en del af det skal du nok lære hvis du fortsætter med at læse herinde. De forklaringer du har fået fra Dan og Bladelius er udmærkede og jeg er da enig i deres betragtninger. Gode tekniske data er bare ikke en garanti for at du får den lyd du vil synes bedst om. En ting der undrer mig når jeg læser en tråd som denne, er at ingen har spurgt hvilken musik du hører og hvor stort dit lytterum er. Det ender som ofte før med en snak om masser af effekt og strøm, men hvor meget har du egentlig brug for.

Jeg har valgt min forstærker p.g.a. lyden. Jeg kunne sagtens have fået en forstærker med mere effekt til samme pris, men ikke med bedre lyd (i mine ører). Jeg spiller sjældent højere end at jeg kan holde ud at høre på det i længere tid. Her er det altså ørerne der sætter grænsen, og ikke forstærkeren. Derfor er det meget vigtigere for mig at forstærkeren lyder "rigtigt" ved moderat lydstyrke end hvor højt jeg kan spille. Jeg har dog ved enkelte lejligheder spillet noget højere for lige at høre et enkelt nummer, så jeg ved at jeg har en del mere at give af end jeg normalt bruger.
Derfor mener jeg at det er vigtigst at du finder ud af hvad du har brug for og får lyttet til en masse forstærkere. Forskellige forstærkere kan lyde meget forskelligt.

Hey Sanly..

Her køre musikken længe afgangen, det betyder at lyd niveauet skal være til at holde ud, selvfølgelig bliver der til tider også spillet højt. Men det vigtigste er en forstærker der får heliconerne til at lyde rigtig godt ved moderat lyd, en af mine overvejelser da jeg købte højtaler var,  at de skulle lyde godt ved lav til moderat lyd niveau, Heliconerne formå at skabe en god dynamik selv ved lav lydstyrke, beder en mange andre højtaler jeg har hørt, syndes at det er en af deres helt store styrker..Jeg er meget enig i forhold til det du skriver… Der skal høres mange forskellige forstærker inden der bliver købt noget…

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Eagle10 skrev:
mr nash skrev:

Anlægget blev varmet op i ca. ½ times tid med Tara Labs Helix 8 ht kabler. Det var med spænding og sommerfugl i maven at skulle tilslutte Q10 Silversonic ht kabler. Væk med de slidte og haveslange-tykke Helix 8 kabler. Q10's solide fabriksloddede bananstik er solide og stramme at tilslutte, hvilket tyder på god kvalitet. Nu bliver det spændende. Cd skiven med den blinde italienske tenor bliver sat i som det første. Det første indtryk er en stor klarhed og fyldighed i lydbilledet. Jeg tabte nærmest underkæben ned på gulvet! Tenorens stemme virker meget ægte og meget levende. Det var næsten som om italieneren stod og spyttede mig lige i fjæset når han sang, ja, så levende var det. Den ene cd skive efter den anden blev kørt igennem, og det blev ikke mindre imponerende, tværtimod. 3D perspektivet er kæmpe stort, og de dybeste bas-toner blev serveret med imponerende "vakuum"-effekt. Utroligt at det kan lade sig gøre! Q10 afslørede også hvor god HK receiveren i virkeligheden er, hvorimod Helix 8 får HK receiveren til at lyde billig hvor f.eks. menneskestemmer lyder mere syntetisk og tyndt. Med Q10 lyder alt meget mere naturligt og levende. Men bedst af det hele er at Q10 formår at få Dali Helicon 400 mk2 til at vise deres bedre sider frem. Højttalerne åbner sig mere og mere, og det løfter lyden op til et nyt plan. Der sker flere og flere ting jo mere højttalerne åbner sig

Kommentar er velkommen..

Først vil jeg lige sige at det er altså helt ude i hampen med den brugte kineser-rørforstærker du disker op med

Derimod synes jeg det er cool at du har beskrevet én af dine lytteaftener , og Silversonic ser bestemt interessant ud. Hvem ved, måske mine gamle Kimber kabler trænger til udskiftning på et tidspunkt

tak for den kommentar

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Eagle10 skrev:
mr nash skrev:

Kommentar er velkommen..

Hvordan lyder den rørforstærker da, og hvad har du hørt den på af ht og cd-afspiller/ pladespiller?
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Gonz skrev:
mr nash skrev:
Gonz skrev:

mr nash skrev:
kinamanden har været på månen, så dårligt kan det de umuligt være...

Har selv haft en 2x50watt kinarørbamse baseret på KT88 rør. Den lød skodagtigt ringe i forhold til nogle gode gamle rørtrin fra vest ! Du får masser af design og blinkende dioder fra Kina rørgrej

Men det meste består desværre osse af latterlige komponenter.Den rørbamse jeg havde ( kortvarigt) bestod af komponeneter fra 2øres skuffen som man havde prøvet at camouflere

så det lignede kvali varer ! Omskiftere og potmetre lignede noget fra en gl Luxman reciever fra starten af 70`erne.

Du får hvad du betaler for ! Nogle af disse kinaprodukter kan tweakes til at lyde godt, men det kræver som regel en større ombygning. Spar hellere lidt sammen og køb noget kvalitet det kan betale sig i længden osse selvom det er brugt !

hvis du har læst hele tråden vil du vide at jeg kigger efter brug.

grunden til den lille rør fætter var prisen, er ikke interesseret i rørforstærker, så det var en forkert drejning for nin side..

Den med brugt, var spottet inden jeg skrev indlægget

Hvis du ikke er interesseret ,hvorfor så nævne DEN LILLE RØRFÆTTER ?????????????

Only trying to help

Selvom jeg ikke er interesseret, syndes jeg det kunne være interessant at høre andre brugers kommentar til den lille fætter..

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Stanley skrev:
mr nash skrev:
Stanley skrev:
mr nash skrev:

Hey Sanly..

Her køre musikken længe afgangen, det betyder at lyd niveauet skal være til at holde ud, selvfølgelig bliver der til tider også spillet højt. Men det vigtigste er en forstærker der får heliconerne til at lyde rigtig godt ved moderat lyd, en af mine overvejelser da jeg købte højtaler var,  at de skulle lyde godt ved lav til moderat lyd niveau, Heliconerne formå at skabe en god dynamik selv ved lav lydstyrke, beder en mange andre højtaler jeg har hørt, syndes at det er en af deres helt store styrker..Jeg er meget enig i forhold tril det du skriver… Der skal høres mange forskellige forstærker inden der bliver købt noget…

Min stue hvor ht`erne stå er ca 5x7 meter, der er ca 3 meter mellem ht, og har fået lov til at stille dem en halv meter ud for bagvægen.. musik smagen udvikler sig hele tiden, men fortrækker rock/pop, akustisk , jazz,.. Niel Young han er god

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:

Jeg vil gerne sige tak til dem som er kommet med forslag til forstærker valg, det er en jungle. Så syndes det er godt at starte ud med en lille liste, og så se hvad der sker. Problemet er bare at mere vil ha mere , tror det bliver svært at holde sig inde for et buget af 7000 kr.(brugt)

Det jeg vil starte med at kigge nærmer på er min top 3:  accuphase (det spændene valg), holfi (det fornuftige valg), musical Fidelity(det kedelig valg)

Noget som også er blevet nævnt i denne tråd er Naim , doxa, baldelius, mon ikke jeg også når at få hørt det…

Mangler stadig at høre for andre med helicon mk2 erfaring ??

Håber i vil komme med flere forslag, dog kunne jeg godt tænke mig en lille beskrivelse/  egenskaber , indtryk af lyd.

Vh nash

copman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Hej Nash

HFK har selv nogle rigtig gode produkter, hvis jeg må anbefale:

Int.forstærker: Cambridge 840A v 2.

CD: Cambrigde 840C.

Begge koster 8.000 kr,

Har selv en 840C,  en Accuphase E-204 (2x75 w MOSFET), samt SystemAudio 1070. Det spiller usandsynligt fedt IMO!!

mvh

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Hej.

Hvis du skal ha' en forstærker der passer til dine Dali, skal du nok regne med at ofre lidt mere end 7000 kr. Jeg har hørt dem spille godt med Vincent sp 991.

Mvh Frank

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:

Hey Sanly..

Her køre musikken længe afgangen, det betyder at lyd niveauet skal være til at holde ud, selvfølgelig bliver der til tider også spillet højt. Men det vigtigste er en forstærker der får heliconerne til at lyde rigtig godt ved moderat lyd, en af mine overvejelser da jeg købte højtaler var,  at de skulle lyde godt ved lav til moderat lyd niveau, Heliconerne formå at skabe en god dynamik selv ved lav lydstyrke, beder en mange andre højtaler jeg har hørt, syndes at det er en af deres helt store styrker..Jeg er meget enig i forhold tril det du skriver… Der skal høres mange forskellige forstærker inden der bliver købt noget…

Min stue hvor ht`erne stå er ca 5x7 meter, der er ca 3 meter mellem ht, og har fået lov til at stille dem en halv meter ud for bagvægen.. musik smagen udvikler sig hele tiden, men fortrækker rock/pop, akustisk , jazz,.. Niel Young han er god

Jeg kan høre at vi er ret enige, også m.h.t. musikken. Jeg hører nogenlunde samme stilarter som du nævner + en del blues. Neil Young er en af dem der fylder mest i samlingen.

Det fremgår jo tydeligt af min underskrift hvad jeg endte med. Jeg har dog ikke hørt Marantz sammen med Helicon, men det skulle du måske også overveje.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Hej Gutter,

Der er slettet lidt indlæg med en masse mudderkast! Tilbage på sporet og fortsat god debat
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Øhhh, hvorfor i alverden er mr. Nash udelukket fra forum?

Yoshimura
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Det studsede jeg så også lidt over ... Læste lige de fleste af hans indlæg igennem, og han har da ikke på nogen måde taget til genmæle over for den mudderkastning, han blev udsat for. 

Whazzup

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Jeg undrer mig over begge udelukkelser. Normalt får man 3 advarsler. Selvom Eagle10 har fremstået meget uheldig, er det da ikke værre end andre, der først har fået de obligatoriske advarsler.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes