Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 08:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: The Razer Barracuda HP-1 Gaming Headphone (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Niels_arl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 03:11 | IP-adresse registreret  

Jeg ville ikke have valgt de høretelefoner, men mine behov er nok også lidt anderledes end Jonases.

Vi interesserer os nok mere for ekstrem god lyd til musik, og ikke så meget for de finesser, der er lækre ved gaming.

Så grunden til den lidt negative holdning til dine høretelefoner blandt flere herinde er nok, at forummet har en anden tilgangsvinkel til høretelefoner end dig selv (Jonas).

Sagt på en anden måde, så har du i et veteranbilsforum spurgt om 18" fælge vil se fede ud på din Golf.

Til top Vis Niels_arl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels_arl

Dan R. Hansen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Niels_arl skrev:

Jeg ville ikke have valgt de høretelefoner, men mine behov er nok også lidt anderledes end Jonases.

Vi interesserer os nok mere for ekstrem god lyd til musik, og ikke så meget for de finesser, der er lækre ved gaming.

Så grunden til den lidt negative holdning til dine høretelefoner blandt flere herinde er nok, at forummet har en anden tilgangsvinkel til høretelefoner end dig selv (Jonas).

Sagt på en anden måde, så har du i et veteranbilsforum spurgt om 18" fælge vil se fede ud på din Golf.

He he.

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 09 Oktober 2008 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Ja vi er hardcore nørder herinde, eller jeg er da i det mindste

Men Niels har ret, de fleste i denne gren af forumet har "mercedes" høretelefoner og vi forventer at alle andre vil have det
samme, men ikke alle kører Mercedes og er parate til at betale for det, oveni i det er ingen af os neutrale, vi har alle vores
smag og krav, som naturligt farver vores indlæg på både godt og ondt skidt fordi at det på et eller andet niveau vil gøre at
kendskabet til nye og spændende produkter vil falde, for de fleste af os anbefaler, naturligvis, de vi selv ligger inde med
eller kender godt, det gode er så at af og til lykkes det faktisk og folk får glæde af de anbefalinger de får her og hvad er lige
så vigtigt, man undgår fejlkøb..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Nissenis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Oktober 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Niels_arl skrev:

Haha, ja det har du vist ret i  Kunne godt være det var et gamer forum jeg skulle ha' været inde på

Men tak for hjælpen

Til top Vis Nissenis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissenis

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes