| Forfatter |
|
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 29 November 2008 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saijajin skrev:
Op med hurm�ret.  Jeg s� den godt ogs� i g�r. Det m� havde v�ret der de lagde det ud. Jeg har haft et d�rligt form�l til den anden butik, s� jeg anbefaler at man forudbestilles hos Dealextreme og venter. Fik i �verigt mine E3 derfra. |
|
|
Hvad er der da med dem? Jeg havde hørt at de var ganske gode
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 29 November 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt du nævner det. Jeg har før i tiden haft en bestilling kørende på noget tilbehør til min Meizu men fik dem aldrig. Jeg siden haft hård kamp med at få pengene tilbage som trak ud i næsten 2 måneder men fik da mine penge tilbage igen til sidst. Det viste sig at ham bag butikken (Raz) læser godt nok sine mails men gør ikke noget ved det vi beder ham om eller svare overhovedet tilbage. Hvis du netop læser på E5 tråden på head-fi lige nu, så har han lige fået slettet en masse indlæg da det såmænd ikke er tilladt og reklamere med sin butik, så han er lidt uprofessionel vil jeg sige. Hvis man kigger på nettet er der flere kommentare rundt omkring at finde hvor folk heller ikke har fået deres ting.
jeg håber da I alligevel at får jeres E5. Det lader da til at de fleste får deres ting og ikke oplever problemer.
Jeg anbefaler Dealextreme på grundlag af at jeg aldrig har haft problem med dem og gratis forsendelse er jo altid en god ting.
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg modtaget en E5. Den ser umiddelbar ok ud dog ikke helt så høj kvalitet i knapperne og stikkende virker lidt "vanskelige".
Den har en positiv indflydelse på lyden, hvor meget kan jeg ikke vurdere da det er min første forstærker.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhh damm it, min ligger vidst på posthuset, havde sådan håbet jeg kunne have været den første der fik den
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber at du laver et review af E5'eren så jeg kan læse om det var et godt køb.
Forresten er den sort selv om der stod at den ville være hvid og det også fremgik af pakken at den skulle være hvid. Det er jeg dog ganske godt tilfreds med da min ipod også er sort.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør jeg helt sikkert
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår får vi et lille pre-view af den nye E5? Pengene sidder løst her i den søde og dyre juletid! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så snart jeg lige for lidt ekstra tid, har lige afleveret mit 7 semester project så er lidt smadret, men billederne er allerede taget osv
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen held og lykke! Jeg står selv og skal til 7. semesters eksamen, så er vi jo lige vidt!  Er den E5 noget man bør overveje at smide 21$ efter? __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart, den er sgu ret nice, og en rigtigt god upgrade over e3´eren  Men den har dog lidt de samme svagheder som e3´eren, men det indbyggede batteri osv gør godt for det
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perfekt... Så vil jeg næsten ligge en bestilling inden for den nærmeste fremtid. Hvordan ser (eller nærmere lyder) med støjen/susen fra den, er det lige så slemt som E3?  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 01:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Af hvad jeg ved fra head-fi tråden har den mindre susen end E3 men er ikke helt fri af det. Min E5 lader til først at have landet på dansk jord med flyveren, så det er lidt uvis om jeg når og får den inden jul. 
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa. Nu ligger der en E5 på mit bord. Det var hurtigt! Selv om den er helt anderledes end E3 er det stadig en meget lille sød forstærker vi har med at gøre. Knapperne og stikkene er bestemt ikke vanskelige. De har blot et rigtig godt greb. Den lyser blåt når den er tændt og rødt når den oplades og ved begge dele har den et violet lys i stedet. Lækkert
Lyd: Som jeg sagde lige før er E5 ikke helt fri for susen. Jeg havde regnet med at det var betydeligt lavere end på E3, men i mit tillfælde, det lå kun lige under E3. Det er stadig hørtbart når der ikke afspilles musik. Generelt er lyden ganske fin. Uden bass boost er lyder meget nær det som kommer ind, bare forstærket, og med bass boost er vi vel lige E3 med en god varm bass.
Ved de første indtryk synes jeg at E5 ser ud som en perfekt begynder forstærker. Brug jeres julepenge på den. De 18-21 dollars er givet rigtig godt ud. Det hele føles rimelig rubust. Bare forvent ikke noget der ligner noget for 100 dollars. 
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har imellemtiden, efter lidt søgen, bestilt en iBasso T4. Den ser ud til at passe godt i størrelsen til mit kompakte setup, og så skulle den være ret god størrelsen taget i betragtning...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |