| Forfatter |
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki .... så er det vil bare hypex ham skal bruge sine penge på .... hvad har du selv af forstærker
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 718
|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
| ok .. jeg har kun kørt hørt hypex... men ved intet om hvor godt det holder .. gør du |
|
|
Jeg har bygget en forstærker med Hypex moduler for 3 år siden. Den spiller uden problemer. Der er tale om en dual mono med 2 Ucd 180AD moduler og deres egen strømforsyning. De kan helt klart anbefales herfra.
m@dsen __________________ Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
| oki .... så er det vil bare hypex ham skal bruge sine penge på .... hvad har du selv af forstærker |
|
|
Har haft CAD D400S, men har nu Panasonic SA-XR50 (Equibit klasse D) som jeg bruger som en 4 kanals effektforstærker
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
m@dsen skrev:
lille_smed skrev:
| ok .. jeg har kun kørt hørt hypex... men ved intet om hvor godt det holder .. gør du |
|
|
Jeg har bygget en forstærker med Hypex moduler for 3 år siden. Den spiller uden problemer. Der er tale om en dual mono med 2 Ucd 180AD moduler og deres egen strømforsyning. De kan helt klart anbefales herfra.
m@dsen
|
|
|
kører balanceret eller ubalanceret? Jeg har lidt bøvl med mine UcD400AD __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
m@dsen skrev:
lille_smed skrev:
|
|
m@dsen
|
|
|
kører balanceret eller ubalanceret? Jeg har lidt bøvl med mine UcD400AD
|
|
|
Den køre balanceret gennem en Rotel forforstærker.
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv bygget både 2xUcD180AD og 2xUcD400AD og har heller ingen problemer Pt. så spiller jeg på mine UcD180AD, da jeg er ved at bygge mine UcD400AD i nyt kabinet. Herfra kan jeg kun sige at jeg er yderst godt tilfreds!
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har lidt brum, men det er jeg egentlig godt klar hvad skyldes, men har ikke lige fået taget mig sammen til at skille den ad endnu og man hører det alligevel ikke når den spiller.
jeg har 4 UcD400AD moduler i samme amp, problemet er lidt at de ikke tænder samtidigt og derfor "popper" i højttalerne (bruger bi-amp), der er ikke noget problem hvis jeg kun bruger et modul pr. højttaler. Er der en logisk forklaring på det fænomen? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2008 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
jeg har lidt brum, men det er jeg egentlig godt klar hvad skyldes, men har ikke lige fået taget mig sammen til at skille den ad endnu og man hører det alligevel ikke når den spiller.
jeg har 4 UcD400AD moduler i samme amp, problemet er lidt at de ikke tænder samtidigt og derfor "popper" i højttalerne (bruger bi-amp), der er ikke noget problem hvis jeg kun bruger et modul pr. højttaler. Er der en logisk forklaring på det fænomen?
|
|
|
Det kan være ledningerne der ligge for tæt, og derved skaber det "brum" du har.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er nu ikke så meget brummet der er et problem, det er en stelsøjfe jeg ikke lige har fået taget mig samme til at fixe endnu. Det "store" problem er "pop" når jeg tænder forstærkeren.
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |