Forfatter |
|
detoch Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 232
|
Sendt: 15 August 2009 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har man haft en kammerat på besøg, med sin ps3, så nu skal der findes en bluray afspiller også... vil dog have en rigtig afspiller end en ps3..
Der er jo en verden til forskel på dvd og bluray..!
Kigger på den nye Oppo BD83 og Denon BD38000, den er jo nede i et fornuftigt prisleje nu.. Ellers noget spændende man skal kigge på???
Da jeg også fik solgt min Denon 2807/2910, har jeg kigget på lidt effekt også..
Kan en NAD T955 gøre noget for mine Helicon 400 i forhold til Onkyo 905? __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er der bestilt en Denon BD3800.. så nu må det gerne blive torsdag..!  __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
Andromeda Forum Bruger

Tidl. Chromosome
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1612
|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD K*** EN FED STUE.... Det ser bare alt for lækkert og stilrent ud. Men ville dog beholde ht`er i original farve!! For netop at have lidt mere rustik stue, så ikke ALT er sort og hvidt. Er også synd for de ht`er at lave til højglans, uanset hvilken farve.. Men modigt helt sikkert.. 
FLOT SET-UP...
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot setup! Jeg er enig med så mange andre herinde - behold den originale finish!  Står din højre front-højttaler ikke ret klemt? Har du ikke mulighed for at rykke den lidt væk fra siddevæggen og evt. rykke begge fronter lidt frem på gulvet? Det tror jeg ville gavne lyden.
|
Til top |
|
|
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 561
|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hold dog højtalerne i den original farve, det vil være meget mere smart at ændre farven på din stereobænk det er den der skiller sig ud (TV og de øvrige apperaterer mørke), så sparer du også en hulens masse penge, værditab m.m. flot anlæg iøvrigt
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chromosome skrev:
HOLD K*** EN FED STUE.... Det ser bare alt for lækkert og stilrent ud. Men ville dog beholde ht`er i original farve!! For netop at have lidt mere rustik stue, så ikke ALT er sort og hvidt. Er også synd for de ht`er at lave til højglans, uanset hvilken farve.. Men modigt helt sikkert.. 
FLOT SET-UP...
|
|
|
Højttalerne beholder også sin originale finish, førhen lå centeren oppe på skænken og der var det meget fokuseret på farven og det hele så meget mørkt ud. Men så kom den ind i skænken og det gav et helt andet billede af hvordan højttalerne kom til sin ret...
så de forbliver i original finish... Konen syntes nu også de er meget pæne, når hun nu har vænnet sig til dem...! __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Flot setup!
Jeg er enig med så mange andre herinde - behold den originale finish! 
Står din højre front-højttaler ikke ret klemt? Har du ikke mulighed for at rykke den lidt væk fra siddevæggen og evt. rykke begge fronter lidt frem på gulvet? Det tror jeg ville gavne lyden.
|
|
|
højre(og venstre) front kommer ca 60/70 cm ud når man hører musik, ser film.. til daglig står de bare lidt tættere på væggen..
Centeren kan også trækkes ud af skænken, så den får mere luft bagtil.--
Der er faktisk et rigtig godt lyd billede, selvom de ik er trukket ud. __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Ja hold dog højtalerne i den original farve, det vil være meget mere smart at ændre farven på din stereobænk det er den der skiller sig ud (TV og de øvrige apperaterer mørke), så sparer du også en hulens masse penge, værditab m.m. flot anlæg iøvrigt
VH. Madsen
|
|
|
Takker...
Skænken forbliver hvid.. i tidernes morgen da vi købte den, var den træfarvet og vi fik den så lakeret i højglans hvid.. (kæresten er autolaker, så det var intet problem..) og vi kan lide den i højglans.. __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så er denon'en landet i huset og mit indtryk af den er rigtig godt...
Men men men... den larmer ved bluray/dvd/cd afspilning, nok til at jeg syntes det er helt galt, så får en ny igen, da vi ¨håber det er en fejl i maskinen..
Den skulle gerne være mere lydløs end min denon 3930 og det er den slet ikke...! __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|
|
detoch Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå.. det er måske ikke så slemt alligevel..! den skulle måske lige vænne sig til vores stue..
Det virker som om, det nu bare er blæserstøj jeg kan høre... det er ca 10 gange mindre larm end første aften den var sat til..
Så det er meget bedre nu.. __________________ 50" PDP 508XD Pioneer
Denon BD3800
Onkyo 905
Aurum Cantus Volla
Aurum Cantus V4C
Dali Helicon S600
Dali Euphonia RS3
Dali Silver Wave 2
Tara Labs
|
Til top |
|