Forfatter |
|
BowieCool Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 166
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er CDWOW.COM blevet et ok sted at handle ???? Har læst om langsomme leverigstider og kreditkort bøvl. Synes ellers, de har nogle ret skarpe priser på bluray film bla. Batman Begins/Dark Night til 259 kr incl levering
http://dk.cdwow.com/Dark-Knight-Batman-Begins/product/view/3 832524
Hva siger I ?? __________________ BenQ W5000
Lissau White Flex 120"
M&K 750 system 7.1
Panasonic BD35
Supra-Cables
|
Til top |
|
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt om mange der har haft bøvl med leveringstider på 4-8uger, og problemer med toldvæsenet etc. Er enig i at det er en rigtig god pris på Begins/dark Knight.
Play.com har normalt fine priser på film (de har i øjeblikket noget 3 for 2 blu-ray tilbud), men de ka sku kun klare begins/dark knight til 300 http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6860891/The-Dark-Knight-B atman-Begins-Double-Pack/Product.html?cur=258
Men hvis CD-WOW har fået styr på tingene så sig endelig til! Kunne være fint med nogle billige Blurays :P
__________________ Mvh. Bjørn.
|
Til top |
|
|
DaddyNasty Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ang. Play.com skal i dog være obs på at der også er mulighed for told, da de sender fra nogle øer v. GBR der ikke er medlem af EU.
|
Til top |
|
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige bestilt en del BD fra CD-WOW .. nogle til senere levering når de udkommer.
Jeg har tidligere haft problemer med dem, men nu får de en chance til. MEGET rimelige priser på BD! Har blandt andet også bestilt den nævnte Batman. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville holde mig væk fra CDWow. En af mine venner har lige haft bestilt en CD derfra. De skrev så at de havde afsendt den og at den ville komme i løbet af nogle dage. Min ven ventede pænt på at den kom, men der skete intet. Pludseligt stod der under ordren, at den var leveret - uden han havde set noget til den. Han ringede så til dem, for at høre hvad der foregik og fik så at vide, at varen ikke var på lager og at de først ville få den hjem igen om nogle uger. Det er dælme skidt service.  Anywho, jeg ville kigge hos Amazon.co.uk istedet. Så slipper du også for at tænke på told. http://www.amazon.co.uk/Knight-Batman-Begins-Double-Blu-ray/ dp/B001GMALGY/ref=sr_1_11?ie=UTF8&s=dvd&qid=12244170 88&sr=1-11Det er ca. 270 dkk,- dog eksl. porto... Men den koster omkring 40 kr, hvis du vælger Airmail Delivery.
|
Til top |
|
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet hod CD WOW ca. 15 gange og har altid fået hvad jeg har bestilt. Leveringstiden kan svinge en smule, men det opvejer priserne og gratis forsendelse til fulde.
Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte for første gang i 1 år hos dem forleden... 1 år fordi de havde lavet deres betalingssystem om, og det harmonerede ikke med min bank. Nu er der dog kommet det her nye system som jeg så fik til at virke...
Bestilte 2 film, hvoraf de senere aflyste den ene fordi de ikke kunne skaffe den. Leveringstiden på den anden var fin - bestilte om mandagen, fik den lørdagen efter.
|
Til top |
|
|
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har handlet mange cd'ere derfra, og altid fået dem inden for 7-8 dage, hvis de vel og mærke var på lager inden.
Har der været problemer med nogle af cderne (Cover, ridser eller andet) - Så har de ikke været blege for at sende et nyt
eksemplar uden at skulle se billeder eller lign.
Så kan slet ikke følge problemerne
|
Til top |
|
|
BowieCool Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 166
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
En måske ikke alt for kendt hjemmeside er denne. http://www.gucca.dk/
Har købt hos dem nogen gange og De leverer lynhurtigt! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lettere skuffet over cdwow's service, men jeg har ikke helt givet op endnu! (nok mest pga. de billige priser og ingen porto) Jeg har handlet indtil flere gange hos CDWOW og de første mange gange foregik det uden problemer! Men de sidste to gange har varen ikke været på lager. Den ene af gangene fik jeg af vide at de tilmed ikke kunne skaffe cd'en, efter lang tids venten. Anden gang aflyste jeg, da jeg ikke gad vente mere efter ca 4 uger (jeg modtog en mail om de havde sendt den og pludselig havde de så ikke alligevel). Et andet problem er at de trækker pengene uden at sende varen, de har dog været flinke til at føre pengene tilbage de to gange hvor det ikke endte med en handel.
__________________ http://forum.speakerbuilder.dk/,
http://www.avtainment.dk
|
Til top |
|
|
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
DaddyNasty skrev:
Ang. Play.com skal i dog være obs på at der også er mulighed for told, da de sender fra nogle øer v. GBR der ikke er medlem af EU.
|
|
|
Nu har jeg bestilt langt over 100 ting fra play.com og det eneste der er røget i tolden var en film der var region1 (hvilket jeg havde misset da jeg bestilte den). Har fået masser af film musik og bøger. Mener bestemt at det med Jersey-øerne er noget fra fortiden som ikke gælder mere (eller også har play.com flyttet lager).
Edit: Jo, mener bestemt ikke falklandsøerne! Tak :) __________________ Mvh. Bjørn.
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
DaddyNasty skrev:
Ang. Play.com skal i dog være obs på at der også er mulighed for told, da de sender
fra nogle øer v. GBR der ikke er medlem af EU.
|
|
|
Nu har jeg bestilt langt over 100 ting fra play.com og det eneste der er røget i tolden var en film der var region1 (hvilket jeg
havde misset da jeg bestilte den). Har fået masser af film musik og bøger. Mener bestemt at det med falklandsøerne er
noget fra fortiden som ikke gælder mere (eller også har play.com flyttet lager). |
|
|
falklandsøerne - som dem englænderne var i krig over med argentina? :-) tænker du ikke på jersey? __________________ 'stue bio' (denon, podspeakers, clic)
film
|
Til top |
|
|
Yoda Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 285
|
Sendt: 25 Oktober 2008 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Play.com sender stadig fra Jersey - og hvis nogle handler med Blah! og thehut.com, så sender de fra Guernsey. Guernsey og Jersey er kanaløer mellem Frankrig og England, der hører under den engelske dronning, men har en særstatus rent handelsmæssigt, da de ikke er med i EU. Det giver en række fordele for postordrefirmaer med UK som primært marked, men det kan koste os danskere penge, hvis vi skal til at betale importmoms og gebyrer.
__________________ Min DVD/HD-samling
|
Til top |
|
|
rjcr Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 26 Oktober 2008 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tidligere handlet meget på cdwow.com - men det er slut nu. Deres priser er gode men levering, efterlevering og service er meget skidt efterhånden. De lovede bod og bedring med nye ejere, men det er kun blevet værre.
De har ekstreme leveringstider - også efter at varene påstås at være afsendt. Det sidste 1½ år har jeg handlet hos dem en 5-6 gang, og ikke 1 gang har leveringstiden været under 1 måned!
Pt. mangler jeg stadigat modtage U2 - War (remaster deluxe edition), bestilt i juli, afsendt i september (efter 5-6 melddelser om forsinkelser fra deres leverandør) og stadig ikke modtaget - suk!
Vær desuden opmærksom på at refundering for ikke fremkomne varer er et gavekort med ½ års gyldighed (som ikke kan bruge til nedsatte varer).
Jeg har i hvert fald fået nok...
|
Til top |
|
|
rjcr Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 70
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
...og netop som man har skrevet et mavesurt indlæg som ovenstående, kommer de 2 CD'er der blev bestilt for gavekortet (AC/DC - Black Ice og The Katie Melua Collection) leveret på under 1 uge fra bestillingsdato - ja Katie Melua kom faktisk dagen efter den udkom...
Konklusionen er muligvis den at hvis man holder sig til nyudgivne Standard CD'er, så kan cdwow tilsyneladende godt levere varen.
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige haft en øv oplevelse med CD-WOW.
Ikke måske at det er direkte deres skyld. Men bestilte vare for over 2 mdr siden. Da det ikke dukkede op efter 9 dage kontaktede jeg dem. Jeg skulle have toldmodighed og vende tilbage efter 21 dage fra købs dato, hvis ikke jeg modtog varen. Jeg måtte så henvende mig igen, da intet var dukket op hos mig. De skrev retur, at de vil sende varene igen. Fint nok. Efter 9 dage, ingen vare modtaget. Skrev igen til dem og jeg skulle igen vente 21 dage. Efter 21 dage skrev jeg igen, da varene ikke var ankommet. De var kede af det, men de kunne intet gøre og de vil derfor sætte pengene ind på min konto igen. Desværre tror jeg varene bliver taget i postsystmet et eller andet sted. Det lyser jo langt væk, at det er noget cd halløj der er i pakken... __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lige fået leveret den nye Metallica og den nye AC/DC til 78,- stk. de blev afsendt da de kom på lager og var fremme inden for 3-4 dage.
Jeg tror desværre der er en del der forsvinder under transporten.
|
Til top |
|
|
jchris Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 81
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har adskillige gange handlet hos både CDWOW og BangCD. Begge steder med særdeles godt resultat, og kan helt klart anbefales!
Det er dog rigtigt, at pakkerne ind i mellem forsvinder, men det mener jeg ikke er de to firmaers skyld. En fejl er dog, at der på nogle af pakkerne står, hvilken CD der er i. Det kan jo nok friste én eller anden fordækt person...
De seneste gange jeg har fået CD-er, er de ankommet 2 dage efter at de er afsendt. Det er faktisk lige så hurtigt som at bestille i DK.
Et lille tip: Når du har lagt emnerne i indkøbskuren, så alå over til engelsk. Det kan der pt. spares lidt ved, da en CD til kr. 89,95 koster £8,95. Kusen på £ er pt. under kr. 10,-, hvorfor der er lidt ekstra at spare.
|
Til top |
|
|