| Forfatter |
|
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 16 Januar 2009 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
90% på farten, 10% derhjemme...sådan ca...
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 20 Januar 2009 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
beam skrev:
90% på farten, 10% derhjemme...sådan ca... |
|
|
Det var lidt det jeg håbede at høre! - jeg mangler nemlig nogle gode transportable bøffer! __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 21 Januar 2009 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom jeg også lige til at bestille et par...  Regner med at tage raceren i brug (den to-hjulede), så skal jeg have lidt godt til ørene mens jeg hjuler der ud af!!  Købt samme sted som dine beam til 168 £ alt inkl. så det var ikke så galt! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

|
| Sendt: 21 Januar 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios, dem blir du glad for....;o)....men de er godt nok steget lidt (og pundet faldet lidt), jeg gav kun £127 alt inkl.....
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2009 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det håber jeg...! Syntes selv jeg har lavet en del research ved alle mine head-fi køb - det er jo svært at høre skidtet inden køb! Og mine Yuin og min iBasso er jeg super glad for. Mine JVC er jeg lidt mere lunken ved, men har hørt de åbner sig meget - så det håber jeg på. For det er det eneste svage punkt lige pt. der er bare ikke hul nok igennem!! Og så glæder jeg mig meget til mine ATH kommer, de bliver nok mest brugt på farten, som et mere slæbbart setup (end mine yuin).  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
beam skrev:
| Asklepios, dem blir du glad for....;o)....men de er godt nok steget lidt (og pundet faldet lidt), jeg gav kun £127 alt inkl..... |
|
|
Var der problemer ved levering af dine Beam? De har trukket pengene, og har efterfølgende måtte sende en "utility bill" for at bekræfte at jeg er den jeg har givet mig ud for at være (og at de dermed har brugt mit eget kreditkort). Men jeg syntes nu de er lidt sløve i det, for det er ved at være nogle dage siden jeg sendte den... Men det kan bare være jeg må væbne mig med lidt mere tålmodighed!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Februar 2009 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, det var ekstremt svært... Jeg skulle skanne mit Visa-kort + mit Sygesikringskort til dem, inden de ville sende til mig....
Du skal nok regne med at vente en rum tid... de er rigtig sløve, men det er selvfølgelig en god sikkerhed, at de skal være HELT sikre på, at det er dig der har bestilt og betalt......
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2009 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
beam skrev:
|
Jep, det var ekstremt svært... Jeg skulle skanne mit Visa-kort + mit Sygesikringskort til dem, inden de ville sende til mig....
Du skal nok regne med at vente en rum tid... de er rigtig sløve, men det er selvfølgelig en god sikkerhed, at de skal være HELT sikre på, at det er dig der har bestilt og betalt...... |
|
|
Det er rigtigt, det er rart at have den sikkerhed. Men jeg skal jo bruge dem NU!!!!!  Nå, jeg må væbne mig med endnu mere tålmodighed, så har de bare også at være rigtig gode!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2009 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er de lige kommet ind af døren... Der gik godt nok lidt tid! Men de har helt sikkert været ventetiden værd!! Nu skal de så bare have lidt musik, så vil jeg se hvordan lyden udvikler sig. Det betyder nok også, at jeg sælger mine JVC RX900 - men nu må vi se...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
MadMik Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 18 Februar 2009 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Så er de lige kommet ind af døren... Der gik godt nok lidt tid! Men de har helt sikkert været ventetiden værd!! Nu skal de så bare have lidt musik, så vil jeg se hvordan lyden udvikler sig. Det betyder nok også, at jeg sælger mine JVC RX900 - men nu må vi se...  |
|
|
Tror måske jeg kender en køber til dine JVC - so drop me a PM if you decide to sell!
Ser frem til at høre om dine indtryk med de nye mini-bøffer! __________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
MadMik skrev:
Asklepios skrev:
Så er de lige kommet ind af døren... Der gik godt nok lidt tid! Men de har helt sikkert været ventetiden værd!! Nu skal de så bare have lidt musik, så vil jeg se hvordan lyden udvikler sig. Det betyder nok også, at jeg sælger mine JVC RX900 - men nu må vi se...  |
|
|
Tror måske jeg kender en køber til dine JVC - so drop me a PM if you decide to sell!
Ser frem til at høre om dine indtryk med de nye mini-bøffer! |
|
|
De spiller rigtig godt! Har givet dem musik non-stop efter de kom igår (=24 timer), så de mangler stadig lidt tilspilning. Nu har jeg også lånt lidt nye højtalere med hjem, så der spilles på mange strenge lige pt...  Skal nok smide en PM hvis jeg vil sælge mine RX900, men der er andre der også vil have fingre i dem!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |