| Sendt: 16 November 2008 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.
Nu troede jeg jo lige alt var godt, men har konstateret at mellemtonen i den ene højtaler "hvæser" ved nogle bestemte frekvenser. Der er ikke rigtig noget der tyder på at enheden fejler noget. Når man trykker på den er der ingen mislyde og den spiller jo også.
Så ville jeg bare høre efter om dette kan skyldes en fejl i delefiltret eller om enheden godt kan fejle noget selvom den ikke virker til det?
|