Hej Lasse.
Jeg kan ikke lige uploade et billede nu da jeg skal bruge et externt site til det, men det kan mailes, hvis det er vigtigt, men se evt billedet på 41 Hz.
Men lidt oplysninger.
Kilden skal bare være alm linie signal, hovedtelefon udgang el lign, jeg bruger selv en Bluetooth modtager, eller hoved Tlf udgangen fra min HTC Touch HD mobil. Brug et stereo 47K Logaritmisk potentiometer til at regulere styrken. Du kan bare fordele signalet F.eks. Højre til 1+2 og venstre til 3+4, for 4 alm højtalere, men hvis du vil forbinde en Subwoofer & 2 Højtalere kan du paralel forbinde kanal 3+4 til suben, både indgangen og udgangen (+ til + og - til -) skal paralel forbindes. Til Subwoofer skal bu desuden bruge et "Aktivt Lavpass filter", byggesæt kan købes til ca 225,-, da Sub'en kun skal have lyde fra 20-ca 150 Hz afhængigt af højtalere.
Strømforsyning kan være en 19-24V swtichmode strømforsyning, f.eks. fra en gammel Bærbar, eller en universal strømforsyning. men til en Roskilde Gheto, vil jeg anbefale 2*12V Blybatterier (SLA), ala dem man bruger til børns elektriske biler, samt en std. lader.
Jeg bruger selv Lithium Ion batterier fra mobiltelefoner, med ialt 14.4V når jeg ikke spiller højt, og
25.2V når der skal være fest i haven.
En billig lodekolbe er som regel ikke god, så hellere en brugt god, gerne en Veller 50Watt, det er ligemeget med LED thermometer, og andre fancy ting, et godt varme legme er vigtigst. Jeg har faktisk min gamle veller, der intet fejler ud over at brumme lidt når den er tændt, til salg, 150,- og det er din, med en nyere spids.
41hz's Amp 9 Basic er det bedste valg idag, den fandes desværre ikke da jeg købte mit kit.
Link til 41 Hz amp 9 Basic:
http://www.41hz.com/shop/item.asp?itemid=796
God fornøjelse med en af verden bedste forstærkere til prisen.
MVH, Gigabyte