Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 12:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Anlæg til værelse, 9kvm, budget 8-9k? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Larsen69
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 December 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Nå, så fik jeg ringet til HFK: CM5 kommer i wengé- og rosenut-finish d. 19/12, og i gloss black i midten af januar. Prisen kunne han ikke oplyse.

Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
Til top Vis Larsen69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larsen69

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 December 2008 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Tak larsen69.

Kvickly jeg tror dit navn er ret misvisende. Jeg har kun skrevet to gange ar forstærkeren er midlertidig og at i IKKE skal tage hensyn til den, da den
sansyneligvis bliver skiftet ud med en lyngdorf eller NAD når budgettet er til det igen.

Mit problem er også lidt at sådan som værelset ser ud nu, så er der ikke rigtig mulighed for at rygge højttalerne ud fra væggen, altså kan det måske
som sagt godt bliv et problem med bagudvente refleksporte som blandtandet CM5eren og en del af de andre har.

kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Sendt: 15 December 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Jeg ser nu mere på at der kan være sammenhæng/tilpasning mellem forstærker, kabler og valgte højtalere men det jo dine penge..så pøj pøj med det

Også forudvendte port højtalere kan have problemer tæt på væg

Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet tilbudt et pat AVI AMD9,1 til 9000, og det virker meget fristende, efter som jeg ikke
har læst andet end positivt om dem. Problemet er bare lige at forhandleren ligger i Odense, så der er lidt langt at køre fra roskilde, for at høre et
par højttalere som måske ikke er noget alligevel. Så er der nogen der ved om der findes en forhandler på sjælland som har et demosæt stående?

SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 December 2008 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Jeg tror desværre du må et smut til odense eller bede Rene om at sende et par til dig . Han er vidst den eneste forhandler der er af AVI i øjebilkket i DK

Ellers har han måske et samarbejde med AB audio i kbh , men er ikke sikker

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ

Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 December 2008 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Nu kommer jeg lige nede fra hifiklubben i roskilde, og der fik jeg blandtandet genhørt B&W 683, 686 og 685 samt CM1 og af bunde fik jeg hørt ASW
610XP og 608, der ud over fik jeg også hørt Dali Ikon 2 og lektor i alle størrelser. Og jeg må sige at jeg ikke rigtig syntes jeg var 100% til fred med
noget af det, detsværre. Men om det bare har været deres rum eller ej skal jeg ikke kunne sige, det var også et ret spontant besøg, så jeg fik ikke
mit eget musik med, så det kan også bare være numrene der har lydt som de gjorde.
Dem jeg var mest tilfreds med var dog utroligt nok lektor 8, men den er jeg ret så sikker på er for stor til mit værelse.

Nu er jeg selv lysmand, og høre derfor en del forskellige anlæg inden for PA. Og det anlæg jeg har været aller mest til freds med overhovedt er
klart L-Acoustics. Men de laver som sagt kun PA, og de starter ved 12K per højttaler, for de mindste, ellers er jeg også ret så glad for Mayer sound.
Nu er det så jeg vil høre om der er nogen der ved om der findes nogle højttalere med samme lyd som L-Acoustics og Mayer i hifi udgave?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes