| Sendt: 16 December 2008 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kommer jeg lige nede fra hifiklubben i roskilde, og der fik jeg blandtandet genhørt B&W 683, 686 og 685 samt CM1 og af bunde fik jeg hørt ASW
610XP og 608, der ud over fik jeg også hørt Dali Ikon 2 og lektor i alle størrelser. Og jeg må sige at jeg ikke rigtig syntes jeg var 100% til fred med
noget af det, detsværre. Men om det bare har været deres rum eller ej skal jeg ikke kunne sige, det var også et ret spontant besøg, så jeg fik ikke
mit eget musik med, så det kan også bare være numrene der har lydt som de gjorde.
Dem jeg var mest tilfreds med var dog utroligt nok lektor 8, men den er jeg ret så sikker på er for stor til mit værelse.
Nu er jeg selv lysmand, og høre derfor en del forskellige anlæg inden for PA. Og det anlæg jeg har været aller mest til freds med overhovedt er
klart L-Acoustics. Men de laver som sagt kun PA, og de starter ved 12K per højttaler, for de mindste, ellers er jeg også ret så glad for Mayer sound.
Nu er det så jeg vil høre om der er nogen der ved om der findes nogle højttalere med samme lyd som L-Acoustics og Mayer i hifi udgave?
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|