Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 13:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Cerwin Vega 189es (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
leakker-fyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 02:39 | IP-adresse registreret  

oki sund så de kan  næsten de samme ting

__________________
heeeej har brug for hjælp til sub byg
Til top Vis leakker-fyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af leakker-fyr
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Hvilke kan det samme? Strokeren og 189ES?

__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
kjekje
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 05 September 2009 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Hej har et par cerwin vega 320 (189es) hvad er de værd?

vh kje

Til top Vis kjekje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjekje
 
KentNO1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 196
Sendt: 09 September 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hej kjeke.


Hvad de er værd vs hvad du kan få for dem, er svært at gætte på.
Hvis det er med 2 sub's, er de givetvis mere værd, end det du kan
få for dem - pga størrelsen på de 2 store "bundkasser" Et forsigtigt
gæt vil være omkring 6-8.000,- men finder du en samler, med MASSER
af plads, kan du nok få lidt mere.

Samler selv lidt på gamle CV'er, havde jeg pladsen, ville jeg selv give op til 8000,-
for et velholdt sæt.

Måske hvis SUND herinde fra, ser dit indlæg, kan han måske, komme med et
guldkorn (eller 2..) mht prisvudering.

I øvrigt, velkommen til forummet kjeke
Til top Vis KentNO1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KentNO1
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 09 September 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

kjekje skrev:

Hej har et par cerwin vega 320 (189es) hvad er de værd?

vh kje

Det er fedt det der , pas godt på det .



__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
kjekje
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 20 September 2009 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Hej igen tak for vuderingen, har ikke hørt fra sund, og jo jeg har to basser med 18" 189 es og to side højtaler med 12" mellem tone 2 diskanter og 1 horn som befinder sig uder det røde stof og de er i originale kasser med serie nr. og made in usa og fejler ikke noget. Findes der ikke noget med bas i stil med dem her som ikke flyder så meget??? hvis !! så kan det da godt være at de skal sælges:)

 

vh kje

Til top Vis kjekje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kjekje
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes