| Sendt: 09 September 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej kjeke. Hvad de er værd vs hvad du kan få for dem, er svært at gætte på. Hvis det er med 2 sub's, er de givetvis mere værd, end det du kan få for dem - pga størrelsen på de 2 store "bundkasser" Et forsigtigt gæt vil være omkring 6-8.000,- men finder du en samler, med MASSER af plads, kan du nok få lidt mere. Samler selv lidt på gamle CV'er, havde jeg pladsen, ville jeg selv give op til 8000,- for et velholdt sæt. Måske hvis SUND herinde fra, ser dit indlæg, kan han måske, komme med et guldkorn (eller 2..) mht prisvudering. I øvrigt, velkommen til forummet kjeke
|