| Sendt: 05 Januar 2009 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Didriksen.
Har lige købt et sæt HS84 harbosound. Gik egentligt efter et andet sæt fra harbo, men efter lang tid med bytte bytte kabler og lytte lytte de samme stykker musik, endte valget på HS84.....og de lever fuldt ud op til højtalere i en dyrere klasse.
Men men men - der er kun to ting der kan beslutte hvilke højtalere du skal vælge: højre øre og venstre øre!
Smag kan diskuteres, men ikke dikteres - så tag ud og lyt på forskellige højtalere, der passer til din pengepung, og vælg så dem, DU synes lyder bedst....det er sku´dig selv der skal lytte til dem i mange år fremover.
Du er velkommen tl at starte hos mig, så kan du lytte i private omgivelser, uden dikkedarer på et middelmådigt kenwood anlæg.
god fornøjelse med jagten på det perfekte
|