| Forfatter |
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yeah, ser hyggeligt ud .
Og tillykke med den lille skønhed. Den skal nok komme til at spille . Det tager altid 200 timer for lytterne, så vellyden skal nok komme.
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 31 Januar 2009 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
|
Yeah, ser hyggeligt ud .
Og tillykke med den lille skønhed. Den skal nok komme til at spille . Det tager altid 200 timer for lytterne, så vellyden skal nok komme.
|
|
|
Tak
Dèt lyder godt. Lige nu lyder den godt, men en anelse for "blød" til min smag. Jeg kan godt lide tør og kontant lyd. Jeg kunne forestille mig den lød en smule rør-agtig, uden at ha`hørt en rør-hadphone-amp . Den har nok spillet 10 timer i dag, så vi er godt på vej . . .hehe.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også te'løøk herfra.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jfreak skrev:
@ Mingo: Nej der findes ikke en dansk forhandler. Jeg har kontaktet Heed og Alpar Huszti (salgsdirekt�r) vil gerne s�lge direkte til en pris p� 319 euro. Omregnet til danske svarer det i dag til ca. 2.380 kr. Nedenfor ses et uddrag fra mailkorrespondancen:
Thanks for your interest in our products.
We do indeed run a
mail order&delivery service for customers of countries without appointed
Heed distribution. We even grant a 15% discount on the regular retail prices
because there is no comprehensive pre- and after-sales service in case of such
purchases. Our regular 3-year warranty applies, of course. I can offer you the
items you are interested in to following prices & conditions:
CanAmp (RRP 375 �)
>> for 319 �
Dactilus (RRP 400 �) >> for 340 �
Dactilus / Q-psu (RRP 725 � ) >> for 616 �
For all three together, I would give you a bundle price
of 880 � (20% off RRP).
We cover the shipping & insurance costs into the
bargain, so you only pay these prices.
|
|
|
Hej I tråden. Der er kommet en dansk importør på Heed. http://www.kosow.dk Mvh. Troels
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe . . . .en hurtig One.com hjemmeside - men det funker jo  . 2.695,- for Canamp . . . .tjaaaaaa
|
| Til top |
|
| |
KOSOW Udelukket fra forum

Sound eScape of KoSoW/Dobb.profil Kennsw
Bruger siden: 03 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm hvad er der galt med one.com, kan skam godt kode en .Net løsning på en SQL DB, men det bliver produkterne jo ikke.......af
Anyway musikelskere er altid velkomne, HTML eksperter hmmm..
Cheers
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
KOSOW skrev:
|
Hmmmm hvad er der galt med one.com, kan skam godt kode en .Net løsning på en SQL DB, men det bliver produkterne jo ikke.......af
Anyway musikelskere er altid velkomne, HTML eksperter hmmm..
Cheers
|
|
|
Ja det var bestemt ikke ment nedladende . . . . . og prisen ?. . .tjooo. . .er der mere efter-salgsservice end køb direkte fra producent ?
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak gamle gnavpot 
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
KOSOW skrev:
|
|
|
|
Enig.
Forresten ser kosow sitet både enkelt og hyggeligt ud, uden fancy popup's og glimmer, 'aj lajk it'. 
Skulle du komme til at mangle en handelsfunktion til sitet, som kan køre uden SQL database, så har Open Solution en gratis version ved navn Quick.Cart ( bruger den selv på vores klubsite ) og det er faktisk helt okay og nemt både at opsætte og bruge. Link til download følger her: http://opensolution.org/index,pl.html?sLang=en
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
RRP 375 euro gange 7,5 = 2812,50 og så lidt forskel til dansk moms, ja det er næsten en tyvagtig pris
Hvad med førkøbs service, der beyder at man køber det rette første gang, det er jo som bekendt altid det billigste:-) Næste sending af CanAmps er forbedret på volumen siden...
Vil gerne høre fra Jer ørebobbere , dvs musikelskerne der er oprigtig interesseret i deres livs soundtrack, Bilka rytterne og Jaco formen har så mange andre muligheder...og det er jo rigtig fint!
Mvh en ørefigen i en kold tid..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Februar 2009 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kramme
Tak for de pæne ord jeg vil også gerne at mine kunder er hyggelige, det bliver nemt lidt krigerisk på diverse fora...kontakt mig på soundescape@kosow.dk for en dialog eller ring. Søndag er på vej til mandag, og jeg dermed på vej i seng..
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 02 Februar 2009 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
@TOPP
Jeg roder selv lidt med CMOYs i øjeblikket, har du selv flikket din egen sammen?
Hvis du kan lide lyden (synes jeg at have læst...) men gerne billigt vil finde ud af om der er mere at hente kan du jo begynde at skifte komponenter ud med bedre alternativer. Jeg leger selv med OPA2134 mod LM4562, men fandt en fejl i strømforsyningsdelen som lige skal rettes inden jeg rigtig kommer i gang.
Om ikke andet kan du jo stadig bruge din CMOY på farten... __________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2009 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
McFrede skrev:
|
@TOPP
Jeg roder selv lidt med CMOYs i øjeblikket, har du selv flikket din egen sammen?
Hvis du kan lide lyden (synes jeg at have læst...) men gerne billigt vil finde ud af om der er mere at hente kan du jo begynde at skifte komponenter ud med bedre alternativer. Jeg leger selv med OPA2134 mod LM4562, men fandt en fejl i strømforsyningsdelen som lige skal rettes inden jeg rigtig kommer i gang.
Om ikke andet kan du jo stadig bruge din CMOY på farten...
|
|
|
Nope, har ikke selv lavet min cmoy. Det er sådan èn her - også med OPA2134 : http://http://cgi.ebay.co.uk/Portable-Headphone-Amplifier-CM OY-AMP-HEADAMP-HI-FI_W0QQitemZ260350033319
Interessant det du har gang i . . .og JA, jeg synes den lyder godt. Den er kraftfuld og ærlig, men mangler måske et bredt lydbillede. Men kan man lide intim og tør ( de to ting skal ikke ALTID følges ad ) lyd, så er det sagen.
Mvh. Henrik
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2009 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
KOSOW skrev:
|
RRP 375 euro gange 7,5 = 2812,50 og så lidt forskel til dansk moms, ja det er næsten en tyvagtig pris
Hvad med førkøbs service, der beyder at man køber det rette første gang, det er jo som bekendt altid det billigste:-) Næste sending af CanAmps er forbedret på volumen siden...
Vil gerne høre fra Jer ørebobbere , dvs musikelskerne der er oprigtig interesseret i deres livs soundtrack, Bilka rytterne og Jaco formen har så mange andre muligheder...og det er jo rigtig fint!
Mvh en ørefigen i en kold tid..
|
|
|
Ja jeg hentydede selvfølgelig til de 319€, som han har indvilliget i at sende den til, mod at nøjes med produktgaranti.
319€ = 2377,- + evt. betalingsgebyr
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdatering på Meier Corda Arietta :
Jeg har nok ikke spillet 200 timer endnu . . . nok 100. Men er allerede tilfreds. Den lagde ud med et upræcist og "for stort" lydbillede, løs bas og generende s-lyde.
Nu har den fået lidt mere, og fastere bas. Lydbilledet er blevet "mindre" . . eller mere præcist. Diskanten er blevet blødere uden generende s-lyde. Det med lydbilledet kan jeg også forklare ved, at jeg flere gange slog Crossfeed filteret til, for bare at få en LILLE smule styr på det. Nu savner jeg ikke den knap. Det er en meget neutral forstærker, som jeg synes går godt i spænd med HD650.
Sidder lige nu og lytter til Lisa Nilsson`s plade "Små rum". Den er rigtig god 
BEDØM ALDRIG GREJ FØR TILSPILNING 
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jo ret ny i det her hovedtelefon "sjov", men jeg har også måttet sande, at tilspilning betyder rigtigt meget, både med amps og bøffer. Det er noget mere tydeligt end med almindeligt grej.
Nu blev jeg jo nødt til gå på PLAY, og hente den Lisa Nilsson. Jeps, den er rigtigt god 
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
|
Nu er jo ret ny i det her hovedtelefon "sjov", men jeg har også måttet sande, at tilspilning betyder rigtigt meget, både med amps og bøffer. Det er noget mere tydeligt end med almindeligt grej.
Nu blev jeg jo nødt til gå på PLAY, og hente den Lisa Nilsson. Jeps, den er rigtigt god 
|
|
|
Jeg er også ny i head-fi . Jeg er glad for du kan li`den plade - ellers havde jeg fået på hattepuden . "Himlen runt hõrnet" er også okay, men "Liva" og "Till Morelia" bryder jeg mig ikke meget om. "Små rum" er min favorit ud af de 4.
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg havde købt og betalt skiven, og ikke kunne lide den, SÅ havde du fået på hattepulden 
Hentede også en af de nyere Hotel Vermont 609. Den er jeg nu ikke så imponeret over 
|
| Til top |
|
| |
Topp Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2009 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
|
Hvis jeg havde købt og betalt skiven, og ikke kunne lide den, SÅ havde du fået på hattepulden 
Hentede også en af de nyere Hotel Vermont 609. Den er jeg nu ikke så imponeret over 
|
|
|
Dem kender jeg ikke engang 
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

|