Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. maj 2025 | 21:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Holbergs hi-fi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

Halløjsa gæve broder FLEX!

Du er altid velkommen. Og det er sgu længe siden.... Sender dig lige en PB  

Mark.S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

[...] Men håber og tror på samme effekt som digitalkabler og interconnects... Hvorfor ikke?.. Når andet digitalt udstyr påvirkes (cd-afspillere, drev/DAC) af de kabler man vælger. Det skal da afprøves

Nu er jeg ikke elektronikingeniør, men min forståelse af USB er, at dataen bliver sendt i pakker, modsat eks. SP/DIF der sender dataen i realtime. Den store forskel skulle være, at USB-pakker der ikke når frem kan blive sendt igen, hvilke eliminerer fejl. Derfor bliver spørgsmålet om der er signal eller ej - ikke hvilken kvalitet signalet har.

Men har al respekt for at du selv vil ligge tid, øre og penge til at efterprøve det

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hej Mark

Der er altid delte meninger omkring kabler og indvirkning. Nu har jeg haft denne hobby nogle år, og har haft et par "a-ha oplevelser" igennem tiderne. Signalet bliver overført digitalt fra min Macbook (drev) til RWA Isabellina (DAC) nøjagtigt som hvis det var et separat cd-drev med tilhørende DAC. Så hvorfor skulle det ikke virke? Det skal da afprøves med egne ører 

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

LYDEN

Min fortrukne musikgenré spænder fra rock, blues, jazz og folk... Elsker musik, men ikke ene og alene for hi-fi entusiasmens skyld. Min glæde ved hi-fi skyldes kærligheden til musik. For mig skal musikken være drivkraften- og hi-fi er midlet til at fuldende oplevelsen (High Fidelity) 

Da jeg skiftede mit setup ud var det med henblik på at få mest mulig vellyd for de penge jeg havde til rådighed. Dvs. en 50% "nedgradering" af  mit daværrende setup. Nyt hus og familie gør at man pludselig priorterer anderledes. Men der skal- og vil altid være plads til hobbyen!!!

Jeg har ejet en del forskellligt udstyr gennem min hifi-tid som efterhånden strækker sig over ca. 25 år. Her omfattes alt fra røramps, transistorer, hornhøjttalere m.m. Så det er blevet til lidt forskelligt hifi igennem tiderne + alt det som jeg har været så heldig at lytte til gennem tiderne. Kan allerede afsløre at det her batteridrevne setup med et sæt eminente engelske dipol højttalere, er den lyd som har betaget mig mest til dato i musikkens tegn... Mere om det i nedenstående! 

Tidligere ejerskab omfatter bla. følgende

•  Zingali, Air Tight, BAT, Vienna Acoustics, Denon, Focus Audio, B&W, Sirius, Tannoy, Aragon, Audia, Onkyo, Harman Kardon, Dali, Copland, Proceed, ProAc, Audiolab, Audio Aero, McIntosh 

Podium Sound .5 (Dot Five)

Mit udgangspunkt var interessen for Podium Sound som Carsten fra Schmidt Audio forhandler. Jeg har endnu ikke oplevet en højttaler som man dårligt kan beskrive lyden fra. Det er noget af det som Podium Sound handler om- og som gør dem til noget helt særligt. Lad det være sagt med det samme: Det her er en klasse højttaler. Lydbilledet er KÆMPE STORT og slipper helt fri af højttalerens fysiske rammer, med en spredning i både højde, bredde og dybde. Perspektivet er nærmest uendeligt hvilket gør oplevelsen af optagerummet meget realistisk. Du er kort sagt med på første parket og her er dynamik og smæk for skillingen.... Men med nærvær og finesse. Som et ekstra plus behøver du ikke sidde i sweetspot for at nyde vellyden. Man kan rent faktisk nyde, samt høre detaljer i musikken selv i tilstødende lokaler!!! Det er der altså ikke mange højttalere der formår. Dette faktum gør bla. også at det meget svært at vende tilbage til andre konstruktioner. Konstruktionen af denne højttaler gør åbenbart, på magisk vis, at lyden formår at "vandre" efter dine ører. Podium Sound spiller simpelthen ikke som andre højttalere jeg har hørt til dato. De er som sagt meget svære at beskrive lydmæssigt, andet end at de er pokkers vellydende som få med en vannedannende indflydelse som gør at man virkelig fornemmer musikken, helt ind under huden. De formår at trække dig ind i musikken og optagelserne og man fornemmer at konstruktøren/musikkeren, Shelly Katz, ved hvordan musikken skal reproduceres for at lyde betagende, naturligt og klangægte. Udover en outstanding performance, er byggekvalitet og design utrolig smukt lavet!!!

N.B

I øvrigt kan det oplyses at denne, nyeste opdaterede model (mere følsom end den "gamle") er som nat og dag i performance. Hvis du ikke har hørt den nyeste model, har du ikke hørt Podium Sound for alvor. I den nyeste opdaterede model (dot five) er der mere af det hele... En en af de bedste højttalere jeg har lagt ører til uanset pris.    

Red Wine Audio 30.2i  

Efterfølgende fik jeg besøg af en lille integreret forstærker. Batteridrevet!!!! Ja, ja og den formåede sgu at fortrænge min Air Tight ATM-2 til mere end tre gange prisen. Der var kort og godt mere ro samt bedre formidling af bund via Red Wine Audios integrerede forstærker. Red Wines batteridrift kan virkelig ting og sager og den totale afskærmning at lysnettet er muligvis der, hvor årsagen til den dybe ro i lydbilledet ligger?!... Det er under alle omstændigheder dejligt ikke at skulle bekymre sig om netstøj og diverse netkabler, polaritet og fanden og hans pumpestok. Gengivelsen er intet mindre end suveræn. Alt bliver præsenteret på en kulsort baggrund med et dejligt detajeringsniveau. Og jeg mener kulsort baggrund!!. Det særlige ved denne forstærker er at der er et  strejf af varme i mellemtonen som leder tankerne hen røramps i absolut positiv forstand. Alt dette gjorde at jeg bare måtte eje den "bette".... Og så er der en god synergi mellem Red Wine Audio og Podium. Men er sikker på at mange rørentusiaster- samt musikelskere med lidt mere følsomme højttalere også vil elske Red Wine Audio.... Jeg gør- og du skal virkelig op med nogle af de lange, for at få en bedre forstærker der kan levere regulære high-end performance på samme niveau. Det er ikke altid størrelsen, men gørelsen. KLASSE!! 

Red Wine Audio "Isabellina" DAC / Macbook

Lyden fra denne velspillende DAC går lidt i ledtog med beskrivelsen RWA 30.2i... Kulsort baggrund med et flot detaljeringsniveau tilsat et strejf af varme i mellemtonen. Faktisk meget analog i formidlingen. Som konstruktøren, Vinni Rossi selv siger; er der et del DACs som kan prale af bedre specifikationer i form af højere opløsning. Men Red Wine Audio har ladet ørene afgøre udfaldet og fundet ud af at 16 bit har den mest analoge og musikalske gengivelse. Udfra resultatet er der ikke meget at tage fejl af. Det er en lille sprød, musikalsk DAC!!.... Sammen med  Macbook har denne kombi formået at afløse flg. afspillere; Audio Aero Capitole Classic + McIntosh  MCD-301. Det er som bekendt meget kompetente cd-afspillere som danner reference for mange i prisklassen 40.000 - 50.000,- kroners klassen. Min oplevelse er at du skal et godt stykke op af stien, for at opnå bedre formidling af musikken når vi taler macbook/Isabellina. Ikke et ord om "det er jo bare livsstil og digitalt" i denne sammenhæng. Det er seriøs aflytning med lækker, lækker fomidling på bundlinjen. Red Wine Audio beviser med denne fremragende DAC at streaming af musik er fremtidens hifi- og high-end formidler.       

Locus Design "Axis" USB

Kabler er omfattet skepsis og indimellem af fejlagtige antagelser. Sådan er det også med USB-kabler.... Endnu. Jeg var selv skeptisk, men mine erfaringer har vist at det er et af de områder, hvor man kan opnå nogle af de største lydmæssige gevinster. For at underbygge den "påstand" har jeg testet 3 stk. kabler. Et alm. USB kabel, Locus Design "Polestar" samt testens dyreste Locus Design "Axis"

Med test af Locus Design USB kablerne, til fordel for et standard kabel oplevede jeg følgende: Bedre opløsning og mindre grovkornethed og fremfor alt mere fylde og naturlighed på stemmer og instrumenter. Det lyder mere rigtigt med de seriøse USB kabler fra Locus Design og der er for lidt pondus i standard USB-kablerne ved direkte A/B tests. Locus Design "Polestar" performer rigtig godt. Men det må se sig slået af Locus Design "Axis" som da også koster det dobbelte. "Axis" er er den bedste performer på de omtalte dyder og formår at få musikken rigtig ind under huden. Derfor er valget faldet på dette kabel i mit setup. 

Groft skitseret er det sådan jeg oplever det: 

• Standard USB = Low-fi
  • Locus Design Polestar = Hi-fi
  • Locus Design Axis = High-end 

Det ER hørebart lige som andre kabler og rykker max ved det endelige resultat. Der kommer kort og godt mere af det hele med et mere seriøst USB kabel fra eks. Locus Design. Prøv selv at teste det. Jeg mener personligt at man snyder sig selv for yderligere vellyd, ved at vende det døve øre til USB kablerne. Du har ikke hørt det fulde potentiale i dit setup hvis du springer dette led over. 

Samlet indtryk   

Jeg har "droslet ned" (50%!!!) men har fået det mest vellydende setup jeg har ejet til dato. For mig beviser det blot at man ikke skal se hi-fi og at dyrt ikke altid er bedst. Mit råd er derfor at åbne ørene, fremfor øjnene til pengepungen og de mere "korrekte mærker". Der er virkelig meget spændende grej derude, hvis man tør og har modet på at gå andre veje.

Genvinsten har jeg selv høstet af denne vej. Jeg har fået et setup der leverer musikken med utrolig nerve, musikalitet og et KÆMPE, ÅBENT lydbillede tilsat perspektiv i både dybde og bredde. Når man oveni hatten får rør-dyder i form af nærvær med et strejf af varme i mellemtonen tilsat en tør, dyb bund + en top som man bare ikke kan beskrives (den er der bare uden anmasende tendenser) kan det ikke andet, end varme mit musikhjerte. Her er bare dynamik, finesse og smæk for skillingen..... HALLELUJA

Kan kun anbefale andre at nærlytte såvel Red Wine Audio som Podium Sound. Disse audiomærker kan bare noget med formidling af musikken som jeg ikke har hørt tidligere = fantastisk allround performance, særligt med henblik på pris/ydelse. De tvinger kort og godt en del af de mere kostbare, etablerede audiomærker i knæ. Red Wine Audio og Podium Sound er ganske enkelt blandt det bedste udstyr jeg har lagt øre til, til dato.... Uanset pris!!!! 

MEN, MEN... Der er altid et men

Hvis jeg havde pengene blev det Red Wine Audio 70.2 monoblokke inkl. den rørbestykkede forforstærker/DAC Isabella. Her bliver dyderne som jeg har omtalt i ovenstående endnu mere udtalte. I mine øre er dette sæt uden konkurrence og noget af det ypperligste vellyd du kan lægge ører til. Reklame!?... Næ nej, ren og skær begejstring. Batteridriften fra Red Wine Audio gengiver som intet andet udstyr jeg har lagt ører til. Lyt selv hvis du tør... Men nu er du advaret   

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:
jack skrev:

Hej Holberg

Tillykke med dit nye anlæg. Jeg er også selv gået over til musik på computer. Jeg har dog valgt Mac Mini i stedet og jeg er ved at opstarte kopiering af mine audiocder. Hvis du gemmer din musik i lossless bliver din harddisk da hurtigt fyldt op. Kommer en standard audiocd ikke op omkring 300-400 mb i lagerplads. Jeg overvejer om jeg skal gå på kompromis eller hvad jeg skal, men det må jeg jo finde ud af. Jeg anskaffer muligvis en itouch til remote.

Lækkert anlæg ellers.

Takker

Du har ret mht. til lageringen. Det tager unægteligt plads. Men jeg vil til en hver tid bruge det optimale format i mac. Det skulle efter sigende være lossless. Derfor bruger jeg denne.

Jeg vil udelukkende bruge min Macbook til musik. Og der er vel plads til 500-600 audiocd-er i skrivende stund. Når det kniber med pladsen køber jeg en Mac Time Capsule... Syntes bare Mac er top-lækkert i forhold til alt andet computergrej på markedet!! 

Nice. 

Mac Time Capsule dur ikke til det.

Har haft prøvet det meste af hernede.

Ved ikke hvorfor men toppen er klasser bedre på en iPod.

Smid en Ext HD usb på den kan du stille i dit skab.

Men du mangler en iPod tusch den bruger du som remote.

Det er en dyr måde at gøre det på med Mac en iPod gør det lige så godt som Macbook.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2009 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Granberg skrev:
Slettet af moderator/-A

Mange tak Granberg...

Red Wine Audio giver fuld valuta. En rigtig god singleended røramp spiller fantastisk og er ikke at foragte.... Derimod er Red Wines integrerede en rigtig god allrounder og koster kun omkring 20.000,-.. Udfra denne betragtning er den en af de absolut stærkeste bud på vellyd i sekmentet. High-end fåes ikke bedre til denne pris IMO og batteridriften fra Red Wine Audio gengiver musikken på en vanedannende og naturlig måde, som jeg ikke har hørt fra andet grej.... Rør m.m you name it  

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2009 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Nice. 

Mac Time Capsule dur ikke til det.

Har haft prøvet det meste af hernede.

Ved ikke hvorfor men toppen er klasser bedre på en iPod.

Smid en Ext HD usb på den kan du stille i dit skab.

Men du mangler en iPod tusch den bruger du som remote.

Det er en dyr måde at gøre det på med Mac en iPod gør det lige så godt som Macbook.

Hej Jensen

Takker for de pæne ord samt gode råd  

Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Ser rigtig lækkert ud, og lyder med garanti fremragende.

Tillykke med det!

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Kenneth_P skrev:

Ser rigtig lækkert ud, og lyder med garanti fremragende.

Tillykke med det!

Mange tak

cube
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Lækkert setup.

Har du nogensinde hørt Magnepan dipoler? Er nysgerrig efter forskellen på de to mærker - tænker på lyden og ikke så meget det tekniske.
Til top Vis cube's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cube

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2009 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hej cube...

Tak for ordene... Jeg har hørt Magnepan. Men det er en del år siden efterhånden og har derfor ikke højttaleren frisk i erindring for en direkte sammenligning. Derfor mener jeg ikke at det vil være sagligt i denne sammenhæng.

Men jeg kan skrive lidt om Podium Sound. De har en helt særlig ævne mht. bund. Det kan de nemlig. Og det er, det som overrasker de fleste. Udover det er lyden utrolig frigjort og dynamisk. Som jeg nævner i beskrivelsen længere oppe på denne side, vandre lyden og trænger igennem til de tilstødende lokaler. Nærmest en magisk oplevelse som gør at optagelserne virkelig får liv!!. Har ikke hørt mange andre konstruktioner med så stor spredning og "jeg er der" effekt.  

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Marts 2009 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

I indledningen af min tråd spurgte enkelte omkring teknologien bag Podium Sound. Nu hvor Podium Sound har fået deres hjemmeside klar, er her en lille mulighed for at læse lidt omkring princippet bag.

http://www.podium-sound.com/index.shtml?menu=56819A

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 April 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Hej Holberg.

Ikke fordi jeg er specielt tilhænger af "computerlyd", men efter at ha fået en cd afspiller der ikke kan afspille RW skiver, kunne jeg godt bruge et suplement til den ! Derfor mit spørgsmål : når du afspiller med din mediaafspiller på din bærbare, kommer det så automatisk ud på dine usb ind / udgange OG er det normalt ? Kender desværre ikke noget til MAC ! Men normalt vil det vel kun komme ud i forbindelse med det indbyggede lydkort ! Undskyld min uvidenhed

MVH Frankie

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2009 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Hej Holberg.

Ikke fordi jeg er specielt tilhænger af "computerlyd", men efter at ha fået en cd afspiller der ikke kan afspille RW skiver, kunne jeg godt bruge et suplement til den ! Derfor mit spørgsmål : når du afspiller med din mediaafspiller på din bærbare, kommer det så automatisk ud på dine usb ind / udgange OG er det normalt ? Kender desværre ikke noget til MAC ! Men normalt vil det vel kun komme ud i forbindelse med det indbyggede lydkort ! Undskyld min uvidenhed

MVH Frankie

Hej Frankie

Det skal du ikke undskylde. Jeg er heller ikke en ørn ud i det tekniske. Men så er det heldigt at mine ører ikke fejler noget. Så jeg vil gøre mit bedste. 

Øhhh "computerlyd" ???... Jeg er kun til vellyd  Det her er fremtiden/nutiden både når vi taler alm. hifi og decideret high-end. Så langt er det kommet hvilket jeg kan skrive under på med mit eget setup. Har som sagt selv droppet to kompentente high-end cd-afspiller, til fordel for Mac og Red Wine Audio. Men det er jo en lidt anden snak, end det som du spurgte på.

Sådan som det fungere her, er det min Red Wine DAC som tager sig digitalt af signalet/lyden fra min Macbook, forbundet via et kvalificeret usb kabel. Dvs. at det i princippet fungerer som et traditionelt cd-drev med tilhørende dac. Selvfølgelig med usb kablet til forskel og uden cd-eren i skuffen. Personligt bruger jeg aldrig drevet på Mac-en til direkte afspilning af cd-ere da det ikke egner sig til seriøs aflytning.   

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 02 April 2009 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Hej Holberg.

Lad os springe "fremtiden/nutiden" over ( har endnu ikke hørt noget der slår min Lyngdorf cd-1 med balanceret signal )  den diskution er alligevel dømt til at være omsonst..tihi !

Jeg fatter slet ikke, at det du får ud af din usb skulle være digitalt  er det ikke waw eller flac du afspiller ? Det rene digitale signal kommer vel fra selve drevet - som du netop IKKE bruger !

MVH Frankie

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2009 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Jeg fatter slet ikke, at det du får ud af din usb skulle være digitalt  er det ikke waw eller flac du afspiller ? Det rene digitale signal kommer vel fra selve drevet - som du netop IKKE bruger !

MVH Frankie

Jeg bruger lossless via iTunes...

PS. Diskussioner omkring hifi holder ikke når man taler performance/udstyr. Her er der kun en vej: Brug lyttelapperne... Det giver oplevelser der åbner sindet og bevistheden til det man normalt snyder sig selv for af vellyd. Alt for mange begår den fejl at man lytter mere til hvad andre siger-frem for at bruge egne ører. Jeg havde også afsagt at jeg skulle havde et "computer setup". Men jeg brugte mine ører og har fundet ud af at "computerlyd" er en slidt fordom. Også når vi taler high-end (kan jeg skrive under på)

Strokes
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 April 2009 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Hej Holdberg Coltrane er virkelig lækker musik har osse en del med ham.

mvh
Til top Vis Strokes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strokes

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2009 kl. 07:25 | IP-adresse registreret  

Strokes skrev:
Hej Holdberg Coltrane er virkelig lækker musik har osse en del med ham.

mvh

Ja, det er lækker musik  

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 April 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

Hej Holberg.

Lad os springe "fremtiden/nutiden" over ( har endnu ikke hørt noget der slår min Lyngdorf cd-1 med balanceret signal )  den diskution er alligevel dømt til at være omsonst..tihi !

MVH Frankie

Hej Frankie !...... 

Det signal Red Wine Audio DAC'en modtager fra MAC'en, er nøjagtigt det samme som det der i givet fald ville blive modtaget ved brug af et decideret cd-drev !.......

Musikfilerne bliver lagret på MAC'ens egen harddisk (ekstern harddisk eller anden form for lagerkapacitet er også brugbar) i f.eks Apple Lossless format - ved afspilning pakkes (on the fly) valgt fil (læs: musikstykke) ud, og wave signalet sendes til DAC'en (igen; lige som det ville foregå via et decideret cd-drev).

I givet fald du stadig ikke mener, at der er tale om et digitalt signal imellem MAC og DAC - forklar da venligst !......

Sådan information kunne da være endog meget lærerig - man bliver aldrig for gammel til at lære !...... 

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 April 2009 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Hej Carsten.

Takker for svaret !

Det der forvirrede mig var at man kunne tilslutte et par USB høretelefoner og ALLIGEVEL høre musikken i dem ! OG så vidt jeg ved var der IKKE nogen DAC indbygget i de høretelefoner ! MEN fandt så ud af at USB porten jo er så intiligent at den jo selv finder ud af HVAD for noget udstyr man tilslutter og derfor selv finder ud af om signalet skal være analogt eller digitalt 

MVH Frankie

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum