Forfatter |
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er for usikkert, så jeg må med blødende hjerte melde fra  . Jeg har måttet give tilsagn til noget andet i dag, så kunne ikke vente længere.
|
Til top |
|
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan desværre heller ikke vente længere med at få besked om transporten så jeg må også endeligt melde fra nu
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
I vil blive savnet..    Jeg håber at vi så lige kan lave den aftale alligevel NC ??
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
I vil blive savnet..  
Jeg håber at vi så lige kan lave den aftale alligevel NC ??
|
|
|
Det må jeg lige finde ud af, nu er tirsdagen i hvert fald ikke mulig længere. Jeg vender lige tilbage når jeg har fundet ud af noget. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Det er for usikkert, så jeg må med blødende hjerte melde fra . Jeg har måttet give tilsagn til noget andet i dag, så kunne ikke vente længere. |
|
|
Det er bittert håber i tager revance med et meet, der slår rekorder på Sjælland til efteråret.
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
slate skrev:
Har modtaget seneste nyheds brev fra freaks
Det var STAX
Deres hjemmeside er ikke opdateret endnu....
|
|
|
Det er den nu. Og priserne ser forholdsvis fornuftige ud! __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja som danske priser ser det jo ikke urimeligt ud. Det eneste de så vidt jeg kan se mangler er SR-001 systemet hvilket er lidt mærkeligt da de sælger et mini-mini kabel der beskrives som at være tilbehør til SR-001.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne undskylde overfor nc8000 og Tweaker forløbet med Whatz kørelejlighed. Først sagde hans mekaniker at bilen blev færdig midt på ugen...så var det sidst på ugen...så blev det først i næste..da det blev i næste, begyndte Whatz at jagte sin bror for at låne hans bil, men han har ikke kunnet få fat på ham Så vi ved endnu intet. Og jeg kan nu se at nc8000 og Tweaker -med god grund- ikke har kunnet vente mere. Det forstår jeg, men undskyld for det ret så trælse forløb.
Hvis der er en anden der kan køre, vil vi gerne sponsere brobilletterne.
I øvrigt tak for roserne vedrørende Stax. Det er et agentur jeg personligt er meget stolt over vi har fået til HiFifreaks !
Når det er sagt, har vi brugt formiddagen på at flytte lidt rundt, så der er borde til alles grej, så vi er klar, og glæder os alle 
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|

Nerds.dk
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det klappet, og Whatz kan låne brormands Suzuki Swift  Så der ER opsamling fra sjælland, for dem der vil med :) __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville sætte stor pris på at der kom alle de ekstra kabler med i kan finde, af den mere eksklusive forståes, så har i noget liggende i ikke bruger tag det med alligevel, så sætter jeg en teststation op og fører noget statestik over det når vi er færdige....
Mon der er mulighed for et seperat rum til sådan noget ???
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jeg ville sætte stor pris på at der kom alle de ekstra kabler med i kan finde, af den mere eksklusive forståes, så har i noget liggende i ikke bruger tag det med alligevel, så sætter jeg en teststation op og fører noget statestik over det når vi er færdige....
Mon der er mulighed for et seperat rum til sådan noget ???
|
|
|
Synd at mit NLE-053 så ikke kommer med __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
Så er det klappet, og Whatz kan låne brormands Suzuki Swift Så der ER opsamling fra sjælland, for dem der vil med :) |
|
|
Desværre for sent for mit vedkommende nu __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|

Nerds.dk
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Thomas Sillesen skrev:
Så er det klappet, og Whatz kan låne brormands Suzuki Swift Så der ER opsamling fra sjælland, for dem der vil med :) |
|
|
Desværre for sent for mit vedkommende nu
|
|
|
Det er jeg ked af, håber du kommer forbi en anden gang. __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
Til top |
|
|
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt øv  , men jeg har lavet den anden aftale
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Chr. R. skrev:
Thomas Sillesen skrev:
Hej Alle,
Der bliver iøvrigt kørelejlighed til 3-4 stykker fra sjælland. Turen går fra Nordsjælland gennem Kbh og så direkte til Esbjerg.
Vi vil iøvrigt vise vores eget hovedtelefon agentur frem til head fi meet, hvis det er ok med jer ? |
|
|
Hvis der er en ledig plads så vil jeg da gerne med, men bliver der også kørt retur til Sjælland/København?
|
|
|
Well, da jeg ikke har fået en respons på mit indlæg, og jeg netop har modtaget et andet yderst fristende tilbud, så er min weekend nu afsat til anden side. Såfremt der måtte være et introtilbud på Stax i forbindelse med weekends arrangement, så håber jeg det også vil blive tilbudt "ikke deltagere".
God fornøjelse på dagen, og håber at der igen kommer et arrangement herovre
|
|
|
Og så er jeg i dag blevet brændt af BIG TIME af en s**** forhandler der løb fra en klokkeklar aftale
Selvom der nu er kommet en transportmulighed, så er det nok bedst jeg bruger weekenden til at komme ned på jorden igen. Så pøj pøj med morgendagens arrangement __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|