Forfatter |
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nick V - Den slags skal lige holdes over PB eller KøbSalgBytte.. ikke i de "almindelige tråde".
Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Nick V Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
sorry havde ikke lige tænkt så langt...
|
Til top |
|
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bort set fra det  Var det nok ikke så tovligt et valg. __________________ So long and thanks for all the fish.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er stereo er der pt også en af de Sony ES forstærkere på KSB.. så det er bare med at vælge..
 Mvh. Offcourse __________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Mindblow Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og det med at vælge, når man ik rigtigt ved hvad der er godt og til en ordentlig pris osv er rimeligt svært men jeg må jo bare købe et eller andet, også kan det være jeg ud i fremtiden finder ud af om jeg har købt katten i sækken, eller virkelig har skudt papegøjen 
Nogen der kan kender til sådan en trådløs boks, som sender lyden fra ens computer til forstærker, da min stationære står i et andet lokale, og trække kabler gennem vægge osv og de skal ligge og flyde vil ik være optimalt... Ved min kammerat havde sådan en boks, men den var købt i Aldi og ik noget de har altid ... Så hvis nogen ved hvad jeg mener, og ved hvor jeg får sådan en boks må de godt informere mig 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der findes sikkert billige "aldi"-alternativer - men det der for de fleste er "entry-biletten" ifht. ris er Logitechs Squeeze-bokse - som "kun" koster 1-2.500 kroner alt efter model etc.
Den nyeste Duet har en remote der går på wifi-nettet og kan vise covers etc. i et display på remoten - sejt nok.
Kig evt. i de gamle nyheder på forsiden her i forummet - der har været noget på disse bokse fra forskellige producenter. Men klemme-boksene er nok de billigste.
Mvh Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jblfan skrev:
Hejsa!!
Mig ( og til dels High Fidelity ) kan varmt anbefale Harman Kardon HK970 ( udgående model ). Den kostede inden den blev afløst 4295, men kan sikkert findes ny til omkring 3000,- .
Der er alm. linieindgange, fornuftig opbygning, fornuftig lyd, pæn vægt til prisen, samt en OK RIAA i, hvis du pludselig får lyst til en pladespiller. Der er selvfølgelig Pre Out hvis du senere får lyst / behov for en kraftigere effekt-del...
JBLfan |
|
|
det er dyrt __________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
Jblfan skrev:
Hejsa!!
Mig ( og til dels High Fidelity ) kan varmt anbefale Harman Kardon HK970 ( udgående model ). Den kostede inden den blev afløst 4295, men kan sikkert findes ny til omkring 3000,- .
Der er alm. linieindgange, fornuftig opbygning, fornuftig lyd, pæn vægt til prisen, samt en OK RIAA i, hvis du pludselig får lyst til en pladespiller. Der er selvfølgelig Pre Out hvis du senere får lyst / behov for en kraftigere effekt-del...
JBLfan
|
|
|
det er dyrt
|
|
|
- Så er jeg jo nødt til at spørge, hvor kom den lige fra???
Kender du forstærkeren, har du hørt den ordentligt, har du fundet den væsentligt billigere?? En hurtig søgning på nettet ( Google..: HK970 tilbud )finder mkII'eren til 3249,- ved Dans TV et eller andet sted på øen, og ved Cinemagic til et sted omkring 3500,- ...
Jeg skal være ærlig og skrive, at mit gæt omkring 3000,- for en ny enhed fra en butik med fuld ny garanti er et rent gæt, baseret på opr. nypris og det fact at der er kommet nye modeller. Så vidt jeg husker skrev High Fidelity i sin test, at den mageligt er prisen værd, og alle burde købe den, om ikke andet så for at ha' den i reserve...
- Så ikke for at genere eller noget i den retning, men sådan et kort udbrud er du vist nødt til at underbygge, Priboj ...!!
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
Til top |
|
|