Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 01:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: HJÆLP en nybegynder med forstærker!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Nick V - Den slags skal lige holdes over PB eller KøbSalgBytte.. ikke i de "almindelige tråde".

Offcourse

Nick V
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

sorry havde ikke lige tænkt så langt...
Til top Vis Nick V's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nick V

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Bort set fra det Var det nok ikke så tovligt et valg.

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Hvis det er stereo er der pt også en af de Sony ES forstærkere på KSB.. så det er bare med at vælge..

Mvh. Offcourse

Mindblow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Ja og det med at vælge, når man ik rigtigt ved hvad der er godt og til en ordentlig pris osv er rimeligt svært  men jeg må jo bare købe et eller andet, også kan det være jeg ud i fremtiden finder ud af om jeg har købt katten i sækken, eller virkelig har skudt papegøjen

Nogen der kan kender til sådan en trådløs boks, som sender lyden fra ens computer til forstærker, da min stationære står i et andet lokale, og trække kabler gennem vægge osv og de skal ligge og flyde vil ik være optimalt... Ved min kammerat havde sådan en boks, men den var købt i Aldi og ik noget de har altid ... Så hvis nogen ved hvad jeg mener, og ved hvor jeg får sådan en boks må de godt informere mig

Til top Vis Mindblow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mindblow

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Der findes sikkert billige "aldi"-alternativer - men det der for de fleste er "entry-biletten" ifht. ris er Logitechs Squeeze-bokse - som "kun" koster 1-2.500 kroner alt efter model etc.

Den nyeste Duet har en remote der går på wifi-nettet og kan vise covers etc. i et display på remoten - sejt nok.

Kig evt. i de gamle nyheder på forsiden her i forummet - der har været noget på disse bokse fra forskellige producenter.
Men klemme-boksene er nok de billigste.

Mvh Offcourse

priboj
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

Jblfan skrev:

Hejsa!!

Mig ( og til dels High Fidelity ) kan varmt anbefale Harman Kardon HK970 ( udgående model ). Den kostede inden den blev afløst 4295, men kan sikkert findes ny til omkring 3000,- .

Der er alm. linieindgange, fornuftig opbygning, fornuftig lyd, pæn vægt til prisen, samt en OK RIAA i, hvis du pludselig får lyst til en pladespiller. Der er selvfølgelig Pre Out hvis du senere får lyst / behov for en kraftigere effekt-del...

JBLfan

det er dyrt

Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

priboj skrev:
Jblfan skrev:

Hejsa!!

Mig ( og til dels High Fidelity ) kan varmt anbefale Harman Kardon HK970 ( udgående model ). Den kostede inden den blev afløst 4295, men kan sikkert findes ny til omkring 3000,- .

Der er alm. linieindgange, fornuftig opbygning, fornuftig lyd, pæn vægt til prisen, samt en OK RIAA i, hvis du pludselig får lyst til en pladespiller. Der er selvfølgelig Pre Out hvis du senere får lyst / behov for en kraftigere effekt-del...

JBLfan

det er dyrt

- Så er jeg jo nødt til at spørge, hvor kom den lige fra???

Kender du forstærkeren, har du hørt den ordentligt, har du fundet den væsentligt billigere??
  En hurtig søgning på nettet ( Google..: HK970 tilbud )finder mkII'eren til 3249,- ved Dans TV et eller andet sted på øen, og ved Cinemagic til et sted omkring 3500,- ...

Jeg skal være ærlig og skrive, at mit gæt omkring 3000,- for en ny enhed fra en butik med fuld ny garanti er et rent gæt, baseret på opr. nypris og det fact at der er kommet nye modeller. Så vidt jeg husker skrev High Fidelity i sin test, at den mageligt er prisen værd, og alle burde købe den, om ikke andet så for at ha' den i reserve...

- Så ikke for at genere eller noget i den retning, men sådan et kort udbrud er du vist nødt til at underbygge, Priboj ...!!

JBLfan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes