Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: digital stream player (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

terp2004 skrev:

imac skrev:

Jeg mangler stadig at lave en AB test mellem digital ud fra SONOS ZP80 og digital ud fra min Airport Express (som fødes fra min Macbook/iMac).
Jeg forventer dog at Sonos lyder bedre, men hvem ved.

MVH

Tommy

AVI ADM9.1, Sonos, iMac Alu, Macbook Alu, NAS: Zyxel NSA220

Der vil jo ikke være nogen forskel - kun at din SONOS så vil være fuldstændig overflødig!

Hvis du streamer til din SONOS og så fører det digitale signal videre til dine ADM9.1, så springer den jo SONOS DAC'en over og bruger ADM9.1s indbyggede DAC, der i øvrigt er langt bedre.

Airport Express er alt nok, hvis du vil streame til dine ADM9.1s. Kun hvis du vil op i 24 bit-musik, får du problemer. Hverken Airport Express eller SONOS kan videresende 24 bit. Hvis du vil høre den slags, kan du f.eks. købe en Mac Mini med optisk udgang og kable den til dine ADM9.1s. Mac Minien kan du styre fra dine andre Mac-computere.

Digitalt ud af Airport Express og digitalt ud af Sonos ind i den samme DAC, vil med 99,9% sansynlighed ikke lyde ens. 

Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Stereophiles test af sonos systemt - indbefatter test af ZP80' digitale udgang -  her kan der ikke høre forskel på sonos digital ud og hans mark levison drev....  

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Knoxville skrev:
Stereophiles test af sonos systemt - indbefatter test af ZP80' digitale udgang -  her kan der ikke høre forskel på sonos digital ud og hans mark levison drev....  

Læste også i den forbindelse Stereophiles test af Klimas DS maskinen til 20.000 $. Indtil 16 bit materiale er den ikke bedre end deres CD-afspiller til 6.000 $ Ayre C5. Det er først med 24 bit materiale, at den kommer til sin ret...

Der er indtil videre ikke meget spændende musik i 24 bit...

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2009 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Knoxville skrev:

Han vil nok helst ikke indse at Sonos lyder bedre

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Knoxville skrev:

Læste også i den forbindelse Stereophiles test af Klimas DS maskinen til 20.000 $. Indtil 16 bit materiale er den ikke bedre end deres CD-afspiller til 6.000 $ Ayre C5. Det er først med 24 bit materiale, at den kommer til sin ret...

Der er indtil videre ikke meget spændende musik i 24 bit...

Hvis du læser den igen  så siger han først at den ikke gør men der efter at som tiden gik gør den.

Men to ting du skal tag højde for 1  Wes philips  er Ayre fanatiker til fingre spidserne , og alt der står Ayre er et guds benået vidunder.Han sammenlignede klimax ds med ayrs top top afspiller i et rent Ayre system   hvilke ikke er fair .Sammen som at at det ikke ville være fair at sammenligne  klimax ds med ayre  i et rent linn system.

Der til  har jeg et råd som ikke kan siges nok ,  Glem   hifi anmeldelser ,  det er lige som film anmeldelser bare endnu værre ,  nu mindre du er wes philips selv  er hans bedøming  ikke ret meget hver i forhold til dig,    skal    en anden mand bestemme hvad for en kæreste du kan lide ?

Vigtigst er nok hvordan du definere bedre, linn  har en helt klarmåde hvorpå de designer hifi på og finder ud af hvad der lyder bedst , den   kalder  de Tune -dem   , den  går forsimplet  ud på hvor nemt du kan følge melodien i musikken.

Linn mener at for at definere om noget lyder bedre og er mere musikalsk   skal man bruge den metode, og hele pointen med klimax ds lydkvaliteten er at bruge den methode.  Wes philips  bruge sin sædvamlige lidt kyniske (når det ikke er ayre for så finder han de helt store våde  gloser frem)  tilgang til hvordan noget lyder   og  har bestemt ikke bedømt klimaxen contra ayre  med den metode.

Men hvis  du gerne vil  ha anmeldelser af klimaxen hvor de syntes den er det bedset   i verden     er der masser af   anmeldelser der fortæller dig det.

Mit råd lyt selv

terp2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

kimC skrev:
terp2004 skrev:

imac skrev:

Jeg mangler stadig at lave en AB test mellem digital ud fra SONOS ZP80 og digital ud fra min Airport Express (som fødes fra min Macbook/iMac).
Jeg forventer dog at Sonos lyder bedre, men hvem ved.

MVH

Tommy

AVI ADM9.1, Sonos, iMac Alu, Macbook Alu, NAS: Zyxel NSA220

Der vil jo ikke være nogen forskel - kun at din SONOS så vil være fuldstændig overflødig!

Hvis du streamer til din SONOS og så fører det digitale signal videre til dine ADM9.1, så springer den jo SONOS DAC'en over og bruger ADM9.1s indbyggede DAC, der i øvrigt er langt bedre.

Airport Express er alt nok, hvis du vil streame til dine ADM9.1s. Kun hvis du vil op i 24 bit-musik, får du problemer. Hverken Airport Express eller SONOS kan videresende 24 bit. Hvis du vil høre den slags, kan du f.eks. købe en Mac Mini med optisk udgang og kable den til dine ADM9.1s. Mac Minien kan du styre fra dine andre Mac-computere.

Digitalt ud af Airport Express og digitalt ud af Sonos ind i den samme DAC, vil med 99,9% sansynlighed ikke lyde ens. 

Hej Kim

Hvorfor vil det ikke lyde ens?

Til top Vis terp2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af terp2004

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Men to ting du skal tag højde for 1  Wes philips  er Ayre fanatiker til fingre spidserne , og alt der står Ayre er et guds benået vidunder.

Og som med hifi-anmeldere er det nøjagtig ligesådan med hifi-forum-brugere - Prøv i den sætning at bytte "Wes Philips" ud med "harmonic" eller "Jonas Bojer" og byt derefter "Ayre" ud med "Linn"    

harmonic skrev:

Vigtigst er nok hvordan du definere bedre, linn  har en helt klarmåde hvorpå de designer hifi på og finder ud af hvad der lyder bedst , den kalder de Tune -dem, den  går forsimplet  ud på hvor nemt du kan følge melodien i musikken.

Nu kender jeg ikke så meget til den der metode Linn kalder Tune-dem... men det lyder som noget der bliver udvasket ret kraftigt af musikmateriale og koncentrationsevne.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Da jeg også går med tanker om en digital musik streamer/harddisk afspiller i mit kommende setup, skal jeg lige høre.......... Nu får Linn sneaky DS meget positiv omtale, både herinde og andre steder, til en meget overkommelig pris, samt deres større afspillere får også god omtale. Men er det kun Scala der forhandler Linn i Århus/ Danmark? 

Jeg var i Scala i Århus for omk 3-4 år siden (første besøg) og snakkede med en sælger som var meget entuasistisk og levede sig vildt ind i deres produkter. Meget positiv oplevelse . Men har så først været derinde igen til demo af deres store klimax afspiller for omk 2 år siden. Det var også meget positivt da det var den samme sælger som lavede demoen. Det var mine 2 første besøg i Scala. De 2 næste besøg skulle så vise sig at være i en helt anden kaliber  og det har gjort at jeg ikke er interesseret i at komme i Scala igen (sidste besøg for omk 1-2 mrd siden) Men kunne være meget interesseret i at købe/ lytte til Linn`s majik DS og Akurate DS.

Nu er dette indlæg ikke for at "svine" scala til men bare for lige at hør hvor man ellers kan købe Linn samt en lille forklaring hvorfor jeg gerne vilkøbe andet sted. Undskyld for off topic  

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Februar 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Da jeg også går med tanker om en digital musik streamer/harddisk afspiller i mit kommende setup, skal jeg lige høre.......... Nu får Linn sneaky DS meget positiv omtale, både herinde og andre steder, til en meget overkommelig pris, samt deres større afspillere får også god omtale. Men er det kun Scala der forhandler Linn i Århus/ Danmark? 

Jeg var i Scala i Århus for omk 3-4 år siden (første besøg) og snakkede med en sælger som var meget entuasistisk og levede sig vildt ind i deres produkter. Meget positiv oplevelse . Men har så først været derinde igen til demo af deres store klimax afspiller for omk 2 år siden. Det var også meget positivt da det var den samme sælger som lavede demoen. Det var mine 2 første besøg i Scala. De 2 næste besøg skulle så vise sig at være i en helt anden kaliber  og det har gjort at jeg ikke er interesseret i at komme i Scala igen (sidste besøg for omk 1-2 mrd siden) Men kunne være meget interesseret i at købe/ lytte til Linn`s majik DS og Akurate DS.

Nu er dette indlæg ikke for at "svine" scala til men bare for lige at hør hvor man ellers kan købe Linn samt en lille forklaring hvorfor jeg gerne vilkøbe andet sted. Undskyld for off topic  

Jeg har kun gode oplevelser fra Scala, prøv at give det en chance igen. Ring ned og aftal tid til en demo, spørg efter Ole.

Mike som ejer en del af Scala er osse den danske importør af Linn.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 16 Februar 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Køb i england de engelske butikker er vilde med at give rabat og punden er super lav lige nu du spare let 20-40%

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 16 Februar 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

kimC skrev:
Pierre skrev:

Jeg har kun gode oplevelser fra Scala, prøv at give det en chance igen. Ring ned og aftal tid til en demo, spørg efter Ole.

Mike som ejer en del af Scala er osse den danske importør af Linn.

Nej Mike har mistet importen Af Linn nu sælger Linn selv direkte til de danske butikker.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 16 Februar 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Jonas bojer skrev:
lars37 skrev:

Nogen der ved om muligvis Scala Hifi har turde teste deres Linn op mod en god kombi af high end DAC og f.eks. en sonos ?

Evt. andre der har foretaget en lignende test ?

Lars

Hejsa Nogle kunder har gjort det og Sonus er en meget dårlig spille dåse i forhold til Linn Sneaky. Trop da op til Scalas næste demo af DS teknologi og kom når skotterne er der de kan fortælle om detaljerne i signalbehandlingen som de siger er det vigtigeste i en DS afspiller. Hilsen Jonas Bojer

Men hvorfor er deres DS afspiller så så god - er den ikke blot en DAC i realiteten ?

Lars

Ikke helt det er signalvejen og signal behandlingen der gør den største forskel men tag til en demo en dag når skotterne er der de kan svare på det tekniske.

Nej jeg har ikke købt en Klimax DS endnu øverst på ønskeseddlen er en Klimax Kontrol. Så har jeg CD12 - Klimax Kontrol - Klimax Solos bedre kæde til CD findes ikke i mine øjne og det er ok til mig ;O) men oki giver scala god pris formin CD12 bytter jeg den gerne til en Klimax DS

Hilsen Jonas Bojer

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
harmonic skrev:

Men to ting du skal tag højde for 1  Wes philips  er Ayre fanatiker til fingre spidserne , og alt der står Ayre er et guds benået vidunder.

Og som med hifi-anmeldere er det nøjagtig ligesådan med hifi-forum-brugere - Prøv i den sætning at bytte "Wes Philips" ud med "harmonic" eller "Jonas Bojer" og byt derefter "Ayre" ud med "Linn"    

harmonic skrev:

Vigtigst er nok hvordan du definere bedre, linn  har en helt klarmåde hvorpå de designer hifi på og finder ud af hvad der lyder bedst , den kalder de Tune -dem, den  går forsimplet  ud på hvor nemt du kan følge melodien i musikken.

Nu kender jeg ikke så meget til den der metode Linn kalder Tune-dem... men det lyder som noget der bliver udvasket ret kraftigt af musikmateriale og koncentrationsevne.

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
Sjoenne skrev:
harmonic skrev:

harmonic skrev:

Det er der mange tusind mennesker  rundt i verden der er lodrat uening med  dig i din proclamering,  der er sågar et svensk linn forum hvor  alt skal bedømmes udfra den metode før man må sige noget lyder bedre end noget andet.

Jeg er rimelig moderat og mener abselout der er andre kvaliteter i et hifi system , men når man sammenligner  linn med linn ell linn og noget andet så er den metode guld vær.

Men siden du intet ved om det du taler  om, men alligevel  har en menning om det  så kan du jo starte med at læse lidt her http://www.linn.co.uk/how_to_judge_a_system 

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 17 Februar 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
lars37 skrev:
Sjoenne skrev:
harmonic skrev:

harmonic skrev:

Det er der mange tusind mennesker  rundt i verden der er lodrat uening med  dig i din proclamering,  der er sågar et svensk linn forum hvor  alt skal bedømmes udfra den metode før man må sige noget lyder bedre end noget andet.

Jeg er rimelig moderat og mener abselout der er andre kvaliteter i et hifi system , men når man sammenligner  linn med linn ell linn og noget andet så er den metode guld vær.

Men siden du intet ved om det du taler  om, men alligevel  har en menning om det  så kan du jo starte med at læse lidt her http://www.linn.co.uk/how_to_judge_a_system 

Du beviser min point 100% ved at henvise til at der er et LINN forum, der benytter den omtalte metode... hehe

Det kan ikke undgås at en sådan metode er påvirket af lytterens musikalske forståelse, og humør, koncentration. Netop den metode minder mig mest om det man kan være ramt af som hifi-nørd eller lydtekniker som jeg er - nemlig den irriterende tendens til at man dissekterer musikken istedet for at lytte til det samlede flow. De påstår iflg. dig det modsatte - derfor er jeg ret kritisk overfor metoden.
At man overhovedet behøver et regelsæt for at kunne vurdere hvad der er bedst beviser vist min teori om at det er ligegyldigt. For at kunne vurdere udfra det regelsæt, så må der være en skala.. og en skala skal være relativ til noget.. hvad er referencen?

At leve med en bestemt kombination af udstyr i en længere periode siger mere om kvaliteten end et forsøg på at måle med ører/hjerne/regler.

Det var vist nok hijack af tråden for nu - back to topic.

Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Det er faktisk lige modsat,    metoden   fungere  i realiteten   lige godt lige meget hvad humør man er i, og er en af metodens forcer , omvendt  hvis man passivt  lytter vil resultated  hvorimod være langt mere  påvirket af humøret.

Jeg syntes det enormt væsenligt at man  har en helt klar  metode udfra hvordan man bedømmer om noget er bedre end andet .det med at bare lytte kan  give et højst utroværdigt resultat  når man skal bedømme hvad der er bedst, af indlysende oversager fordi man ikke har en klar difination  a hvad man  skal lytte efter.

Nu er jeg godt klar over at vi bevæger os ud i Hardcore linn fundamentalisme , men syntes det er væsenligt at få med i og med det er linns måde at designe hifi på og det væsenligeste punkt Linn adskiller sig fra andre mærker, Nemlig at de har en helt klar lytte filosofi hvor på de designer deres udstyr udfra.

Sidst vil jeg lige tilføje at en af de væsenligeste grunde til at jeg   valgte linn eletronik var af  i MINE øre var det her jeg fik musikken præcentered på den mindst  uanalytiske facon, og den facon hvor musikken var mennest af forstå og nyde .

Jeg er anti hifi nørd, jeg kommer fra musikkens verden , ku ikke drømme om at købe musik fordi det var indspillet hifi rigtigt, jeg skifter ikke ud hver anden måned , er er helt stopped med at læse anmeldelser.

Derfor er det ikke unormalt af en billiger  linn afspiller ved første lyt lyder mere af HIFI end en dyre linn afspiller ,men efter kort tid oplever man at musikken simpelhent er nemmere at forstå  og nyde.

Mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2009 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
lars37 skrev:
Jonas bojer skrev:
lars37 skrev:

Nogen der ved om muligvis Scala Hifi har turde teste deres Linn op mod en god kombi af high end DAC og f.eks. en sonos ?

Lars

Hejsa Nogle kunder har gjort det og Sonus er en meget dårlig spille dåse i forhold til Linn Sneaky. Trop da op til Scalas næste demo af DS teknologi og kom når skotterne er der de kan fortælle om detaljerne i signalbehandlingen som de siger er det vigtigeste i en DS afspiller. Hilsen Jonas Bojer

Men hvorfor er deres DS afspiller så så god - er den ikke blot en DAC i realiteten ?

Lars

Ikke helt det er signalvejen og signal behandlingen der gør den største forskel men tag til en demo en dag når skotterne er der de kan svare på det tekniske.

Nej jeg har ikke købt en Klimax DS endnu øverst på ønskeseddlen er en Klimax Kontrol. Så har jeg CD12 - Klimax Kontrol - Klimax Solos bedre kæde til CD findes ikke i mine øjne og det er ok til mig ;O) men oki giver scala god pris formin CD12 bytter jeg den gerne til en Klimax DS

Hilsen Jonas Bojer

Hej jonas  lidt of topic 

Jeg fik jo fat i den nye klimax kontrol linn kom med her for noge måneder siden,  som så mange andre af dem der har  opgradeed  eller tested den mod den gamle , er konklusionen     er det den  størreste opgraderinger og regulære  lydforbedringer linn har fortaget nogensinde  ,  det er store ord  men   forbedringen fra mk1  til mk2  er  større end fra sneaky ds til klimax ds  , el som en anden sagde fra kolektor til klimax kontrol mk1 

De ligner hinanden men indmaden er er fuldstændig anderledes,  i stedet for stereo  så er den nye en dual mono  opbygning med  2 volume kontroller .

Forbedringer og lydkvaliteten er ikke til at tag fejl af,   det er uden tvil de  bedste penge kontra lydforbedring jeg har hid til opleved og  har givet mig evene til  at opleve musik på en måde jeg ærligt ik troed var muiligt .

Så mit råd glem klimax ds    køb den nye klimax kontrol.

MVH

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 18 Februar 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Jonas bojer skrev:
lars37 skrev:
Jonas bojer skrev:
lars37 skrev:

Lars

Lars

Ikke helt det er signalvejen og signal behandlingen der gør den største forskel men tag til en demo en dag når skotterne er der de kan svare på det tekniske. Nej jeg har ikke købt en Klimax DS endnu øverst på ønskeseddlen er en Klimax Kontrol. Så har jeg CD12 - Klimax Kontrol - Klimax Solos bedre kæde til CD findes ikke i mine øjne og det er ok til mig ;O) men oki giver scala god pris formin CD12 bytter jeg den gerne til en Klimax DS Hilsen Jonas Bojer

Hej jonas  lidt of topic 

Jeg fik jo fat i den nye klimax kontrol linn kom med her for noge måneder siden,  som så mange andre af dem der har  opgradeed  eller tested den mod den gamle , er konklusionen     er det den  størreste opgraderinger og regulære  lydforbedringer linn har fortaget nogensinde  ,  det er store ord  men   forbedringen fra mk1  til mk2  er  større end fra sneaky ds til klimax ds  , el som en anden sagde fra kolektor til klimax kontrol mk1 

De ligner hinanden men indmaden er er fuldstændig anderledes,  i stedet for stereo  så er den nye en dual mono  opbygning med  2 volume kontroller .

Forbedringer og lydkvaliteten er ikke til at tag fejl af,   det er uden tvil de  bedste penge kontra lydforbedring jeg har hid til opleved og  har givet mig evene til  at opleve musik på en måde jeg ærligt ik troed var muiligt .

Så mit råd glem klimax ds    køb den nye klimax kontrol.

MVH

HEjsa En ny Klimax Kontrol? har du noget info links på denne har ikke hørt om den ???

Familieliv og 2 huse tager sku tiden fra nettet og tiden med HIFI vennerne ;O)

Hilsen Jonas Bojer

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2009 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Link til tråd om den nye Klimax kontrol:

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=794

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Februar 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jeg var inde til et godt arr. med et par spændende herrer fra Skotland, jeg blev opfordret til det af en entusiast fra dette forum.

Det spillede ret godt på trods af min min lidt skeptiske holdning i starten, har tidligere syntes at de Scala- Linn folk var lige en tand for meget.....

Det apparat som rykker i mine ører er Akurate DS her sker der noget pludselig det er en anden verden, kunne dog ikke lige helt fornemme at topmodellen er bedre.......

Egentlig ganske smart med at de har valgt serverløsningen i stedet for indbygget harddisk da en harddisk kan fejle og de derved kunne risikere at få et imageproblem.

De vil da gerne at man evt. tager sin cd afspiller med eller andet så man kan sammenligne så det er da en mulighed. 

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum