Sendt: 16 December 2009 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har ikke nogle konkrete bud....men jeg har hørt ax-2 på audio notes OTO, audio notes quest silver, vintage
marantz, nyere marantz, AMC, sugden. jeg har ALDRIG opfattet den som tilnærmelsesvis afslørende. jeg tænker
om du måske har et lidt "hårdt" rum (jeg kan se du har parketgulv) - måske kan standerne være problemet.
jeg anbefalede dem selv i tidernes morgen, og jeg er stor tilhænger af dem, men i et FOR levende rum kan de
godt blive trættende at lytte på...de spiller jo faktisk meget med. msåke kombinationen Trends/standere/hårdt rum
giver et problem tilsammen. du kan prøve at lege lidt med afkoblingen mellem stander og højttaler til at starte på.
i stedet for spikes kunne du prøve at sætte dem direkte på standeren,
eller at lægge noget mellem ht og stander- træ, avis, kork, pap, vaskeskind...eller hvis du kan få fat på noget "blue tack"
(modellervoks agtigt materiale). hvis du stiller højttalerne ned på gulvet så de hviler op mod bagvæggen og spiller
skråt op mod dig...og de så IKKE lyder afslørende/anmasende, så er det nok standerne der er problemet og ikke
ht'erne.
og knald så Surfer Rosa på for fuld skrue :D
|