Emne: MIT kabler? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
JesusErGud Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillader mig at blande mig...jeg er selv ingeniør med flere års udviklingserfaring i elektronik. Og mener derfor at kunne afgøre hvad der er relevant i så henseende.
Og JA - naturligvis er der store, ja nærmest enorme forskelle på kabler! Og der er mange gode elektriske forklaringer på dette. AB har været inde på mange.
At påstå noget andet er enfoldigt og uvidende. Til dem der ikke kan høre forskel - find jer en anden hobby. Og lad dog være med at udstille jeres uvidenhed!
|
Til top |
|
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
JesusErGud skrev:
Tillader mig at blande mig...jeg er selv ingeniør med flere års udviklingserfaring i elektronik. Og mener derfor at kunne afgøre hvad der er relevant i så henseende.
Og JA - naturligvis er der store, ja nærmest enorme forskelle på kabler! Og der er mange gode elektriske forklaringer på dette. AB har været inde på mange.
At påstå noget andet er enfoldigt og uvidende. Til dem der ikke kan høre forskel - find jer en anden hobby. Og lad dog være med at udstille jeres uvidenhed! |
|
|