Emne: MIT kabler? ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
Chr. R. skrev:
Stanley skrev:
ABaudio skrev:
DEt er faktisk meget simpelt, læs dog lidt på lektien, det er ren ohm's lov.... at i ikke kan høre forskel siger jo mere om jer selv, end det siger om kabelfabrikanterne...... og ja, lad dog være med at udstille jeres uvidenhed...... det er ren elementær elektronik, side 1 i bogen om signalbehandling og transmisionslinieteknologi....... intet woodoo over det.
|
|
|
Var der en mulighed for at du i bare et enkelt indlæg kunne droppe den nedladende debatform og bidrage med lidt af din egen viden istedet. F.eks. med et eksempel hvor du viser, ved brug af ohms lov, hvor stor forskel der er på 2 forsk. højttalerkabler. Ellers kunne man jo godt få den tanke at du bare prøver at skjule din egen uvidenhed ved at kalde alle andre for dumme. |
|
|
Hej Stanley, så er jeg her igen 
Med den nuværende håndhævelse af sitet's regelsæt, så tror jeg det bliver mere end svært for Allan at forklare nærmere, uden at få skovlfuld advarsler. Men jeg vil da gerne opfordre Allan til en MIT dag, hvor vi alle får lejlighed til at troppe op og få tegnet og forklaret. En dertil hørende lyddemonstration ville være prikken over I'et  |
|
|
Den er go' med dig Chr. R. Jeg betaler ikke en øre for at skrive her, og da du, Allan m.fl. jo betaler hele gildet for vores forum, så skal i jo have en lille sprække, så budskabet kan sniges ind Jeg kan samle ind for Fyn - har allerede 0 tilmeldinger herfra - hvad siger i på Sjælland og i Jylland 
|
|
|
Hahaha!
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
|
|
|
Kabler har rigtig meget at sige uden dem kommer der ikke lyd ud.
Og klar dem der koster mest er de bedste for nogle mennsker, og så er der dem der lytter der er ligeglad med prisen.
|
Til top |
|
|
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
Bruger siden: 10 November 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 284
|
|
|
|
Stanley skrev:
ABaudio skrev:
DEt er faktisk meget simpelt, læs dog lidt på lektien, det er ren ohm's lov.... at i ikke kan høre forskel siger jo mere om jer selv, end det siger om kabelfabrikanterne...... og ja, lad dog være med at udstille jeres uvidenhed...... det er ren elementær elektronik, side 1 i bogen om signalbehandling og transmisionslinieteknologi....... intet woodoo over det.
|
|
|
Var der en mulighed for at du i bare et enkelt indlæg kunne droppe den nedladende debatform og bidrage med lidt af din egen viden istedet. F.eks. med et eksempel hvor du viser, ved brug af ohms lov, hvor stor forskel der er på 2 forsk. højttalerkabler. Ellers kunne man jo godt få den tanke at du bare prøver at skjule din egen uvidenhed ved at kalde alle andre for dumme.
|
|
|
Det er ikke min mening at kalde andre for dumme, slet ikke....men der er jo ikke noget at gøre når uanset hvad man kommer med af argumenter bare får at vide at det hele bare er fup fra fabrikanternes og forhandlernes side for at tjene penge......det er jo bare at sætte sig ned og høre på de forskellige kabler, der er kæmpe forskel, som de fleste nemt kan høre..... og kan man ikke høre forskel er det jo bare dejligt, så sparer man en masse penge......jeg synes at du skal komme forbi ....... en dag med nogle kabler under armen, så kan jeg på få sekunder demonstrerer forskellen på de forskellige kabler, og jeg garanterer for at du kan høre forskel..... om du så synes at det er pengene værd, det er op til dig...... og derefter kan jeg tegne og fortælle lidt om de elektriske forskelle på kablerne...... det er meget nemmere face to face.
|
Til top |
|
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
ABaudio skrev:
Stanley skrev:
ABaudio skrev:
|
|
|
Var der en mulighed for at du i bare et enkelt indlæg kunne droppe den nedladende debatform og bidrage med lidt af din egen viden istedet. F.eks. med et eksempel hvor du viser, ved brug af ohms lov, hvor stor forskel der er på 2 forsk. højttalerkabler. Ellers kunne man jo godt få den tanke at du bare prøver at skjule din egen uvidenhed ved at kalde alle andre for dumme.
|
|
|
Det er ikke min mening at kalde andre for dumme, slet ikke....men der er jo ikke noget at gøre når uanset hvad man kommer med af argumenter bare får at vide at det hele bare er fup fra fabrikanternes og forhandlernes side for at tjene penge......det er jo bare at sætte sig ned og høre på de forskellige kabler, der er kæmpe forskel, som de fleste nemt kan høre..... og kan man ikke høre forskel er det jo bare dejligt, så sparer man en masse penge......jeg synes at du skal komme forbi ....... en dag med nogle kabler under armen, så kan jeg på få sekunder demonstrerer forskellen på de forskellige kabler, og jeg garanterer for at du kan høre forskel..... om du så synes at det er pengene værd, det er op til dig...... og derefter kan jeg tegne og fortælle lidt om de elektriske forskelle på kablerne...... det er meget nemmere face to face. |
|
|
Hvis det ikke var fordi jeg boede i Århus, ville jeg gerne have benyttet mig af muligheden, men istedet kunne jeg da godt tænke mig at høre hvad det er der er så simpelt, men vi allesammen alligevel overser. Det kunne også være spændende at høre hvilken baggrund du havde for dine påstande - Det kunne f.eks. være uddannelse, undersøgelser, litteratur osv.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Men jeg vil da gerne opfordre Allan til en MIT dag, hvor vi alle får lejlighed til at troppe op og få tegnet og forklaret.
|
|
|
Hej igen Christian.
Du behøver nu ikke opfordre ham til noget for min skyld. Hans måde at tegne og forklare på kan jeg ikke bruge til noget. Han mangler stadig at bevise at han kan andet end at svine folk til.
|
Til top |
|
|
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
Chr. R. skrev:
Men jeg vil da gerne opfordre Allan til en MIT dag, hvor vi alle får lejlighed til at troppe op og få tegnet og forklaret.
|
|
|
Hej igen Christian.
Du behøver nu ikke opfordre ham til noget for min skyld. Hans måde at tegne og forklare på kan jeg ikke bruge til noget. Han mangler stadig at bevise at han kan andet end at svine folk til.
|
|
|
Du kan jo bare komme forbi en dag, så kan jeg vise dig hvad det er jeg mener, det er meget nemt at høre......og det er ikke mig der starter med at svine produkter eller folk til, jeg tager bare til genmæle for de sædvanlige uvidende komentarer fra folk der aldrig kan andet end at rakke produkter ned.......og jeg behøver ikke at bevise noget som helst.
|
Til top |
|
|
FinnC Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
FinnC skrev:
Den er go' med dig Chr. R. Jeg betaler ikke en øre for at skrive her, og da du, Allan m.fl. jo betaler hele gildet for vores forum, så skal i jo have en lille sprække, så budskabet kan sniges ind Jeg kan samle ind for Fyn - har allerede 0 tilmeldinger herfra - hvad siger i på Sjælland og i Jylland 
|
|
|
Dette må du gerne uddybe, for jeg forstår slet ikke dit budskab. |
|
|
Gerne.. En videnskabelig teori er forsøg på forklaring af, hvad der observeres. Teorien gennemtærskes ved forsøg, og den består så længe den kan forklare hvad der sker, eller den bliver modbevist. En almindelig teori er hvad en tilfældig person finder på - og ikke gør mere ved - såsom religion. Så når du går til 'lægen' Chr. R., skal din 'medicin' så være testet efter den videnskabelige teori, eller efter den almindelige teori Jeg har givert nogle referencer og link til rimelige seriøse og troværdige kilder, men de hærderlige og seriøse brancemedlemmer, der bør kende deres fag til fingerspidserne de sludrer, kaster med mudder  og bidrager med intet. Hvilke teorier ABaudio samt Chr. R... henvisninger til uafhængige, seriøse og internationalt anerkendte prøveinstitutter please  __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
Til top |
|
|
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
Chr. R. skrev:
FinnC skrev:
|
|
|
Dette må du gerne uddybe, for jeg forstår slet ikke dit budskab.
|
|
|
Gerne..
En videnskabelig teori er forsøg på forklaring af, hvad der observeres. Teorien gennemtærskes ved forsøg, og den består så længe den kan forklare hvad der sker, eller den bliver modbevist. En almindelig teori er hvad en tilfældig person finder på - og ikke gør mere ved - såsom religion.
Så når du går til 'lægen' Chr. R., skal din 'medicin' så være testet efter den videnskabelige teori, eller efter den almindelige teori
Jeg har givert nogle referencer og link til rimelige seriøse og troværdige kilder, men de hærderlige og seriøse brancemedlemmer, der bør kende deres fag til fingerspidserne de sludrer, kaster med mudder og bidrager med intet.
Hvilke teorier ABaudio samt Chr. R... henvisninger til uafhængige, seriøse og internationalt anerkendte prøveinstitutter please 
|
|
|
Der er ikke nogen uafhængige, seriøse og internationalt anerkendte prøveinstitutter der tester noget som helst HiFi grej, heller ikke kabler, vin, spegepølse, sæbe, creme, hjemmesko, spisepinde, vanter, nissehuer, kondomer eller ander ting....... det her er vist bare spild af tid, brug dine ører, og hvis de heller ikke kan finde ud af det, så brug din tid på noget andet.......
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 01 Marts 2009 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
...Hvilke teorier ABaudio samt Chr. R... henvisninger til uafhængige, seriøse... |
|
|
Der er i hvertfald en både uafhængig og meget seriøs person, der har bevist sin teori om at der ikke er forskel, idet der ikke står noget om det i manualen til nogen forstærker 
I øvrigt betaler eller modtager jeg heller ikke så meget som en eneste krone for at skrive her, så det er udelukkende lysten der får mig til det. Nogen gange mister man bare hurtigt lysten... __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|
FinnC Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ABaudio skrev:
Der er ikke nogen uafhængige, seriøse og internationalt anerkendte prøveinstitutter der tester noget som helst HiFi grej, heller ikke kabler, vin, spegepølse, sæbe, creme, hjemmesko, spisepinde, vanter, nissehuer, kondomer eller ander ting....... det her er vist bare spild af tid, brug dine ører, og hvis de heller ikke kan finde ud af det, så brug din tid på noget andet....... |
|
|
"..vin, spegepølse, sæbe, creme, hjemmesko, spisepinde, vanter, nissehuer, kondomer eller ander ting.." Ja så, det er da nyheder.. nogle på din liste er da under kontrol og bliver testet, fx. både fødevarer og kondomer  incl. lovgivning for stoffer i cremer og genstande til spisebrug. Så har vi jo kun hjemmesko, vanter og nissehuer tilbage. På den anden side så er alt det du nævner heller ikke raketvidenskab og stumperne billige, så hvorfor i alverden skal en kabelfabrikant dog bruge surt indtjente penge på at teste en stump snor til ~150 kr. __________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
FinnC skrev:
...Hvilke teorier ABaudio samt Chr. R... henvisninger til uafhængige, seriøse... |
|
|
Der er i hvertfald en både uafhængig og meget seriøs person, der har bevist sin teori om at der ikke er forskel, idet der ikke står noget om det i manualen til nogen forstærker 
I øvrigt betaler eller modtager jeg heller ikke så meget som en eneste krone for at skrive her, så det er udelukkende lysten der får mig til det. Nogen gange mister man bare hurtigt lysten...
|
|
|
Hmmm i en del af de manuals der ligger i de kasser vi sælger fra fx. Roksan mm bliver der godt nok nævnt at man kun opnår optimal ydelse fra deres forstærkere, riaa, cd mfl. ved at benytte et kvalitetskabel...
- Hvorfor skal der altid et uafhængigt institut til at bevise at der er forskel på kabler. Er der så stor mistro til forhandlere og producenter at dette skulle være nødvendigt. Og hvis man skulle bruge sådanne institutter, hvem skulle så betale for det? ja det ville jo være hifi producenterne, og så vil alle jo igen være mistroiske da de kloge folk jo så måtte være i lommen på hifi producenterne...
__________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidst jeg så om en der forsøgte seriøst at være et " hifi test laboratorium" var en vis Julian Hirsch der igennem 1980erne og frem i 1990erne testede alle apparater der blev anmeldt i "Stereo Review". Problemet var jo at hans målinger næsten altid viste der ingen forskel på var på hifi appparater og man derfor skulle købe denne måneds nyhed fra Yamaha eller Sansui iforhold til at købe en Aragon forstærker...yes, nice  __________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm siger vi det samme men fortolkere det anderledes ?
Jeg har ALDRIG sagt at forskellige kabler ikke måler anderleds og at de ik også i større eller mindre grad lyder forskelligt , og tror det er sådan de fleste hifi folk af slagsen der ik priotere kabler så højt oplever det , for det kan vel nemt bevise at der er forskel , og er uden tvivl også blevet bevised..
Jeg tror misforstårelsen opstår her, fordi nogen siger hvor i dummer når i kan forstå at der altså en FORSKEL fordi det kan videsnskaben bevis.
Gu der er en forskel men lyder det BEDRE el bare forskelligt ? det er det der er pointem og forskellige målninger på et kabnel siger desvære INTEt her om.
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Jeg har ALDRIG sagt at forskellige kabler ikke måler anderleds og at de ik også i større eller mindre grad lyder
forskelligt , og tror det er sådan de fleste hifi folk af slagsen der ik priotere kabler så højt oplever det , for det kan vel
nemt bevise at der er forskel , og er uden tvivl også blevet bevised..
Jeg tror misforstårelsen opstår her, fordi nogen siger hvor i dummer når i kan forstå at der altså en FORSKEL fordi det
kan videsnskaben bevis.
Gu der er en forskel men lyder det BEDRE el bare forskelligt ? det er det der er pointem og forskellige målninger på
et kabnel siger desvære INTEt her om.
|
|
|
Der vil jeg nok give dig ret. Mange gange synes jeg dog også at de dyrere kabler lyder bedre i mine ører, men det er da
ikke altid at det er sådan.
Men forskelligt lyder det, så vi er jo nok i sidste ende tæt på 100% enige. __________________ hilsen sjorslev
|
Til top |
|
|
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjuhej, hvor det går her i kirkeligt forum...
Desværre ligger bevisbyrden KUN på videnskaben, mens religionen (troen på, at et kabel til < xxxx kr. virkelig ér pengene værd) kører på frihjul, og det er her, som ude i den pulveriserende virkelighed, ikke engang videnskaben, der vil binde nogen noget uunderbygget på ærmet. De, som finder en ENORM(???) lydforskel på div. kabler og kabelsælgernes reaktion på anmodning om bevisførelse for kablernes kvalitative forskelle, minder mig lidt om den reaktion, jeg engang så i et program om religiøse myter og forestillinger. Da man udbad sig en flig af den klud, som visse kristne anser som det klæde, Jesus' lig blev svøbt i efter hans død, til en kulstof 14-test, så man endelig kunne datere det og dermed kaste lys over, hvor sandsynlig påstanden er, blev det pure afvist. Risikoen (eller måske snarere sandsynligheden, men det vil de nok ikke indrømme) for at miste en (indbringende, proselyt-mæssig som økonomisk) myte var/er alligevel for stor. Det kan man vel ikke fortænke dem i, for man saver vel ikke den gren over, på hvilken man selv sidder. Jeg svor ellers efter mit forrige indlæg, at jeg ikke ville stikke hånden ind i denne hvepserede igen, selvom jeg er sluppet nådigere, end de andre "kættere", men jeg kunne ikke lade være. Denne gang skal jeg dog nok få trukket mit skelet ud gennem r*vhullet, for bølgerne synes efterhånden at gå lidt højt. Lad mig til sidst gentage fra mit forrige indlæg, at jeg synes, det er fair nok, at nogle mener, at der er forskelle på kabler, men at disse skulle være ENORME endsige de ekstreme priser værd...come on!?!? Så ville man jo kunne høre en tot vat lande på et stykke filt, og det tror jeg end ikke, jeres hunde eller katte kan...de døve spektakler. __________________
'I only offend those who want to be offended' - Frank Zappa
|
Til top |
|
|
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hvad er ENORME og hvad er bitte små forskelle?
Langt hen ad vejen har vi jo helt klart vidt forskellige opfattelser af netop dette i denne her sammenhæng, og hver især
sætter vi det på spidsen så passer i vores argumentation.
Det er jo ikke muligt gennem dette forum at få sat disse begreber på plads.
__________________ hilsen sjorslev
|
Til top |
|
|
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, hvordan eksisterer man så som menneske i dagligdagen, hvis ens hørelse er så hårfin, at man synes, der er stor forskel på dette og hint kabel? Fra stilhed til barnegråd er der stor forskel...! Dagligdagen må jo være én stor øredøvende prøvelse af en kakofoni for disse mennesker...et veritabelt støjhelvede.
Jeg har spurgt mine katte, om de kan høre forskel - de svarer s'gu ikke de skarn, indtil svaret foreligger, tolker jeg det, som et NEJ... __________________
'I only offend those who want to be offended' - Frank Zappa
|
Til top |
|
|
kimroper Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 56
|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
Chr. R. skrev:
Stanley skrev:
ABaudio skrev:
|
|
|
Var der en mulighed for at du i bare et enkelt indlæg kunne droppe den nedladende debatform og bidrage med lidt af din egen viden istedet. F.eks. med et eksempel hvor du viser, ved brug af ohms lov, hvor stor forskel der er på 2 forsk. højttalerkabler. Ellers kunne man jo godt få den tanke at du bare prøver at skjule din egen uvidenhed ved at kalde alle andre for dumme. |
|
|
Med den nuværende håndhævelse af sitet's regelsæt, så tror jeg det bliver mere end svært for Allan at forklare nærmere, uden at få skovlfuld advarsler. Men jeg vil da gerne opfordre Allan til en MIT dag, hvor vi alle får lejlighed til at troppe op og få tegnet og forklaret. En dertil hørende lyddemonstration ville være prikken over I'et 
|
|
|
|
|
|
Fantastisk indlæg, det vidner jo virkelig om et ønske om at få ny viden ..........
Men selvfølgelig hvis man er glad for bare at sidde tilbage med sit dampdrevne lokomotiv mens andre drøner forbi i deres nymoderne tog så er det jo fint ..... Sving du bare skovlen med kul, så holder man også varmen så fint i det danske forår 
|
Til top |
|
|
kimroper Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
FinnC skrev:
Chr. R. skrev:
FinnC skrev:
|
|
|
Dette må du gerne uddybe, for jeg forstår slet ikke dit budskab.
|
|
|
Gerne..
En videnskabelig teori er forsøg på forklaring af, hvad der observeres. Teorien gennemtærskes ved forsøg, og den består så længe den kan forklare hvad der sker, eller den bliver modbevist. En almindelig teori er hvad en tilfældig person finder på - og ikke gør mere ved - såsom religion.
Så når du går til 'lægen' Chr. R., skal din 'medicin' så være testet efter den videnskabelige teori, eller efter den almindelige teori
Jeg har givert nogle referencer og link til rimelige seriøse og troværdige kilder, men de hærderlige og seriøse brancemedlemmer, der bør kende deres fag til fingerspidserne de sludrer, kaster med mudder og bidrager med intet.
Hvilke teorier ABaudio samt Chr. R... henvisninger til uafhængige, seriøse og internationalt anerkendte prøveinstitutter please 
|
|
|
øh hvilke prøveinstitutter kender du som har testet kabler ?
Og fordi der ikke er nogen som har testet det så kan firmaers teorier ikke passe ?
Sjov tankegang.......
|
Til top |
|
|
kimroper Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Jeg har ALDRIG sagt at forskellige kabler ikke måler anderleds og at de ik også i større eller mindre grad lyder forskelligt , og tror det er sådan de fleste hifi folk af slagsen der ik priotere kabler så højt oplever det , for det kan vel nemt bevise at der er forskel , og er uden tvivl også blevet bevised..
Jeg tror misforstårelsen opstår her, fordi nogen siger hvor i dummer når i kan forstå at der altså en FORSKEL fordi det kan videsnskaben bevis.
Gu der er en forskel men lyder det BEDRE el bare forskelligt ? det er det der er pointem og forskellige målninger på et kabnel siger desvære INTEt her om.
|
|
|
Jeg synes ikke du skrev nogen steder hvorfor det bedre kunne betale sig at begynde at skifte komponenter istedet for kabler ?
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|