Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 22:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: MIT kabler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

kimroper skrev:
harmonic skrev:

Hmm  siger vi det samme men fortolkere det anderledes ?

Jeg har ALDRIG sagt  at forskellige kabler ikke måler anderleds og at de ik også i større eller mindre grad lyder forskelligt , og tror det er sådan  de fleste hifi folk af slagsen  der ik priotere kabler så højt  oplever det   ,      for det kan vel nemt bevise at der er forskel  , og er uden tvivl også blevet bevised..

Jeg tror misforstårelsen opstår her, fordi nogen siger  hvor i dummer når i kan forstå  at  der altså en FORSKEL  fordi det kan videsnskaben bevis.

Gu der er en  forskel   men lyder det BEDRE  el bare forskelligt  ?  det er det der er pointem og forskellige målninger på et kabnel siger desvære INTEt her om.

Jeg synes ikke du skrev nogen steder hvorfor det bedre kunne betale sig at begynde at skifte komponenter istedet for kabler ?

Nu er det ret simpelt for mig da jeg køre med det samme mærke på eletronik  siden og så det bare at stille og roligt at bevæg sig op af stigen.

Men tror det du spør om er hvorfor,   og det er  fordi  jeg i forhold til kabler hvor jeg bare høre forskelle så høre jeg  klare musikalske og hifi mæssige forbedringe  når jeg køber en  bedre og bedre lydkilde for et eksempel.

kimroper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
kimroper skrev:
harmonic skrev:

Hmm  siger vi det samme men fortolkere det anderledes ?

Jeg har ALDRIG sagt  at forskellige kabler ikke måler anderleds og at de ik også i større eller mindre grad lyder forskelligt , og tror det er sådan  de fleste hifi folk af slagsen  der ik priotere kabler så højt  oplever det   ,      for det kan vel nemt bevise at der er forskel  , og er uden tvivl også blevet bevised..

Jeg tror misforstårelsen opstår her, fordi nogen siger  hvor i dummer når i kan forstå  at  der altså en FORSKEL  fordi det kan videsnskaben bevis.

Gu der er en  forskel   men lyder det BEDRE  el bare forskelligt  ?  det er det der er pointem og forskellige målninger på et kabnel siger desvære INTEt her om.

Jeg synes ikke du skrev nogen steder hvorfor det bedre kunne betale sig at begynde at skifte komponenter istedet for kabler ?

Nu er det ret simpelt for mig da jeg køre med det samme mærke på eletronik  siden og så det bare at stille og roligt at bevæg sig op af stigen.

Men tror det du spør om er hvorfor,   og det er  fordi  jeg i forhold til kabler hvor jeg bare høre forskelle så høre jeg  klare musikalske og hifi mæssige forbedringe  når jeg køber en  bedre og bedre lydkilde for et eksempel.

Du mener altså apparater ?

Jeg forstod det som du ville skifte komponenter inde i apparaterne

Jeg er dog satdig uenig med dig med hensyn til kabler

Til top Vis kimroper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimroper

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes