Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 22 Marts 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
Maximusoptimus skrev:
seansmiller skrev:
Well, ikke rigtigt vintage, men det smager da lidt af fugl. Udover at det ikke er en vintage babe i takt med trådens overskrift, så kan den årvågne beskuer finde yderligere 3 fejl ved billedet.Fejl #1: Der findes så vidt jeg ved ingen dokumenterede 'backwards hidden messages' på lakplader. Fejl #2: Prøv at smide vinyl på sådan en ældre håndspille (jeg taler om grammofonen og ikke damen, din gris)! Fejl #3: Der indgår alt for store beklædningstykker på ovenstående billede.
det er da Camilla Jane Lea
Ja i ledtog med den onde Dr. Retouché Von Photoshop
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 02 April 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
Sjoenne skrev:
Maximusoptimus skrev:
seansmiller skrev:
Well, ikke rigtigt vintage, men det smager da lidt af fugl. Udover at det ikke er en vintage babe i takt med trådens overskrift, så kan den årvågne beskuer finde yderligere 3 fejl ved billedet.Fejl #1: Der findes så vidt jeg ved ingen dokumenterede 'backwards hidden messages' på lakplader. Fejl #2: Prøv at smide vinyl på sådan en ældre håndspille (jeg taler om grammofonen og ikke damen, din gris)! Fejl #3: Der indgår alt for store beklædningstykker på ovenstående billede.
det er da Camilla Jane Lea
Ja i ledtog med den onde Dr. Retouché Von Photoshop
He he.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum