Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Seriøse bass head-phones (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 31 Marts 2009 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Kig lige her   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=73368&P N=1

De har bas af høj kvalitet. Nok af den, og præcis og slagkraftig. I det hele taget en forbløffende lydkvalitet i de bøffer. Den ligger langt over hvad man forventer i den prisklasse.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 03 April 2009 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:

burning777 skrev:
Jeg havde lige et s�t DT-770 til l�ns en enkelt aften i sidste uge. Og jeg ved godt at jeg overhovedet ikke er bass-head -
men uanset hvad jeg
sp�ndte dem sammen med s� kunne jeg ikke f� dem til at lyde godt... S� man skal nok lige vende sig til dem tror jeg - det n�ede jeg
aldrig.

Jeg blev s� irriteret over den n�sten totale mangel p� mellemtone, at jeg ret og slet ikke gad lytte p� dem. Derudover var diskanten meget
skarp
og slet ikke behagelig. Bassen som jo skulle v�re god - tjaa.. den var h�j men ikke musikalsk.

S� min konklusion p� det var at hvis jeg skulle finde hovedtelefoner til computeren til spil og til musiklytning s� ville jeg droppe DT-770 og
investere
i et s�t Koss Porta Pro hos Elgiganten.... eller Sennheiser HD595 eller lign. S� har man en bedre all round lyd med bedre bas. Det var bare lige
mine elendige fem-�rer...
Hehe hårde ord, jeg vil nu sige de er super til computerspil men sådan er vi forskellige.Mht om de har
super meget bas... så ja fra et hifi indtryk... men i forhold til billige bulderkasser så nej.Du kan sammenligne det lidt med cerwin vega som er
billige bulderkasser hvor beyerne nok vil minde mere om nogen små Dali.Altså du for en god bas, og nok alt for megen bas til de fleste, men
meget mindre end i eks. skullcandy og andet... ja knap så godt

Ja - der gik vist lidt Harske Hubbie i den der
Men jeg husker bare DT-770 som værende noget bedre fra tidligere. Så jeg blev noget skuffet over dem. Men man kan nok ikke løbe fra at ens
smag og ører ændrer sig over tid. Mon ikke det er som med rødvin? jo bedre vine man smager jo mere kræsen bliver man og den vin man drak
til hverdag for nogle år siden kan man ikke holde ud at drikke mere....
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes