| Sendt: 07 September 2010 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, jeg skylder vidst at skrive lidt om mine IE8'ere. Jeg tror at grunden til jeg ikke har skrevet før er at jeg ikke kan finde ud af om IE8 er specielt gode eller ej. Nogle dage synes jeg de er fantastiske, andre dage er det noget l**t.
Det er fordi de er umulige at få til at sidde rigtigt. De er normalt lavet til at sidde rundt om øret, men jeg er lige for nylig begyndt at sætte dem som "normale" in-ears. Kan dog godt mærke at de så ikke følger øregangen som når de sidder "rigtigt", men de lyder til gengæld bedre og bliver ved med det. Da de før gik rundt om øret kunne jeg godt få dem placeret så de lød godt, men efter kort tid vil de glide tilbage til deres position, hvor de lyder knapt så godt.
Til gengæld når de lyder godt, har de en meget detaljeret lyd, specielt diskanten. Bassen kan godt blive lidt mudret i det, til tider. Der er en ting som jeg mangler fra rigtige hovedtelefoner: soundstage (tror jeg vidst det hedder), men det lider alle in-ears vel af at mangle? Nogle gange er det næsten som musikken er i mono, bortset fra når et instrument er panoreret helt til højre eller venstre.
De lyder godt, men jeg tror ikke jeg vil anbefale dem, da de er så svære at få til at sidde rigtigt. Desuden burde det være muligt at få mere soundstage ud af et par in-ears. Måske jeg er for kritisk :-/
|