| Sendt: 23 Marts 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strømforsyningen i netop den Singlepower SS-1 (transistorforstærkeren der dannede grundlag for Squarewave forstærkerne) er noget værre skidt. Jeg vil absolut ikke forsvare Mikhails handlinger. Da jeg for et par uger siden snakkede med Mikhail over telefonen, sagde han, at den nuværende strømforsyning var et hackjob, han var blevet tvunget til at lave, fordi ejeren ikke havde villet vente på, at Mikhail brugte tid på at ombygge den oprindelige og bare ville have noget, der virkede. Der har helt sikkert været en bunke af kommunikationsproblemer og misforståelser mellem de to. Det skal retfærdigvis siges, at dette er den eneste forstærker af de hundredvis, han har bygget, der har set sådan ud. Singlepower rørforstærkere har der mig bekendt aldrig været nogen problemer med. Min kommende Singlepower rørforstærker vil ekskl. moms og fragt have stået mig i ca 50 kilo. Jeg er dog ikke i tvivl om, at den alene i arbejdstid ville have kostet mig det tredobbelte, da Mikhail har redesignet den adskillige gange. Det sidste jeg har hørt fra Mikhail er, at han satser på at få den sendt afsted i starten af april. Det positive er, at den seneste leveringsdato har ligget relativt fast de sidste par måneder, så måske er den god nok denne gang. Jeg har tænkt mig at forsøge at fange ham sent i aften eller i morgen tidlig, da det er det letteste tidspunkt at få ham i røret. Jeg vil gerne benytte lejligheden til kraftigt at fraråde enhver at handle med Singlepower alene pga. de store menneskelige omkostninger i form af endeløse frustrationer. Hans forstærkere er rigtig gode (SS-1 undtaget), så brugtkøb ser jeg ingen problemer med. Bare sørg for at få service fra en fagmand i Danmark, hvis uheldet skulle være ude. Rørforstærkere er ikke atomfysik.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|