Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
Sendt: 01 September 2010 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
Batman skrev:
Ham der inderen med citaren fik mig til at tænke på at jeg engang for mange år siden hørte noget afsindig fed musik der var en blanding af klassisk indisk musik og vestlig rock. Er der mon nogen der kender nogen kunstnere der laver den slags idag?
Jeg ved ikke om dette er noget for dig, men jeg synes denne udgivelse er god:
Anousha Shankar/Karsh Kale: "Breathing Under Water". Bl.a. medvirker Norah "Shankar" Jones og Ravi Shankar...
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 452
Sendt: 01 September 2010 kl. 05:23 | IP-adresse registreret
Batman skrev:
Ham der inderen med citaren fik mig til at tænke på at jeg engang for mange år siden hørte noget afsindig
fed musik der var en blanding af klassisk indisk musik og vestlig rock. Er der mon nogen der kender nogen kunstnere der laver
den slags idag?
Bruger siden: 28 Juni 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 162
Sendt: 01 September 2010 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
Jeg satte mig med albummet i går og nød det fra ende til anden. Ganske uinteressant mikset, tungt i bunden og helt koloenormt fantastisk godt. Det er nogle gode kræfter der formår at lade begejstringen smitte af på lytteren. Jeg kan også anbefale livealbummet.
For et mere naturligt mix og mere atmosfære, lyt til Mark Johnsons oprindelige soundtrack fra hans dokumentar:
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum