| Sendt: 05 Maj 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er næsten mere hokus pokus ( Mystik om man vil ) over digital lyd, end der er over analog ! Hvis man tager en Mac mini, eller Apple Tv, og sammenligner med BeoMaster 5, på ren lydkvalitet ( detteher er 1'er og 0'er der bliver sendt ud ), så burde det være det samme. Men det er det åbenbart ikke ! Jeg ville gerne have en Digital lyd der matcher kvaliteten på mine Beolab 5, et par enheder til 135,000kr. Der er ingen grund til at smide pengene ud af vinduet, men på den anden side vil jeg gerne betale for et godt produkt, som jeg mener Bang & Olufsen er( Det sorte hul hvor man smider penge i )!! Dog kan godt se Pierre argument omkring det betjeningsmæssige. B&O har altid gået deres egne veje, og høre så afgjort til de mere konservative på markedet. Når det er sagt må man også give dem at de laver nogle unikke produkter, som henvender sig til en bestemt kundekreds. Personligt har jeg altid været fan af deres intuitive betjeningsform og design, men det er en helt anden snak ! Ps:Tak for hintet Pierre - kikker lige lidt på Linn !!
|