Forfatter |
|
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 03 November 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Har du kun givet 6k for det sæt? Det er dælme billigt! Det ligner i hvert fald noget som er væsentligt dyrere. Hvis det spiller lige så godt som det ser ud, så må du være en glad mand. 
|
|
|
Hey Wildstyle...
Har kun givet 6k for sættet ja...og er super glad for det spiller sgu bare musik Koster selvfølgelig lidt mere fra nyt...men er fra marts måned i år så er jo stort set nyt
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 03 November 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hagrid skrev:
wildstyle skrev:
Har du kun givet 6k for det sæt? Det er dælme billigt! Det ligner i hvert fald noget som er væsentligt dyrere. Hvis det spiller lige så godt som det ser ud, så må du være en glad mand. 
|
|
|
Hey Wildstyle...
Har kun givet 6k for sættet ja...og er super glad for det spiller sgu bare musik Koster selvfølgelig lidt mere fra nyt...men er fra marts måned i år så er jo stort set nyt |
|
|
Det lader til du har gjort en god handel, så!
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 03 November 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik, de ser rigtig lækre ud, de kineser er vist ved at finde stilen, har godt nok aldrig hørt xindak forstærkere, men det kommer jo nok. tillykke med dem og jeg tror nu også du har gjort dig en god handel.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 03 November 2009 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sku spændende ud, dit nye legetøj 
Har aldrig stiftet bekendskab med Xindak, men det får da godt nok noget ros for tiden Kunne være at man skulle tage til det Fynske en dag og få et lyt på dit kiniske/ franske kombo-setup (vist du altså inviterer )
Men tillykke med det  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2009 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysa Dan...
Mange tak...synes nu de er rigtig godt med de her kinøjsere og selvfølgelig kommer du da til at høre sådan noget lækkert grej, min dør er jo åben for dig så snart du finder på at jage toyotaen sydpå 
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker, November månede er lidt presset og har dog ikke så meget at se til i december, men det er nok i modsætning med alle andre, om ikke andet så lykkes det nok i januar. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2009 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Takker, November månede er lidt presset og har dog ikke så meget at se til i december, men det er nok i modsætning med alle andre, om ikke andet så lykkes det nok i januar.
|
|
|
Har nu heller ikke noget for i december...der kommer nok et eller andet men som det ser ud nu er den helt fri, hvis man da lige ser bort fra julen 
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2009 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hagrid skrev:
dan a. skrev:
Takker, November månede er lidt presset og har dog ikke så meget at se til i december, men det er nok i modsætning med alle andre, om ikke andet så lykkes det nok i januar.
|
|
|
Har nu heller ikke noget for i december...der kommer nok et eller andet men som det ser ud nu er den helt fri, hvis man da lige ser bort fra julen  |
|
|
Jamen så kan det da være vi skal prøve at se lidt på det i december. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Friisand Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 22 November 2009 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik
Det var ikke længe du var tilfreds med "min" Xindak 6200 . Tillykke med nyerhvervelserne..ikke mindst dine nye højtalere! Troede ellers jeg havde fået dig tændt på Aurum Cantus !
Kan du ikke sige lidt mere om hvordan du oplever forskellen på de to Xindak forstærkere? Jeg er tilfreds med min MF 5...men kunne måske tænke mig at høre noget på mine Aurum C V8F der er lidt mere fremme i skoene end MF5.
__________________ Gert Friis
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 23 November 2009 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ven
hva så kører det over ved dig efter du har opgraderet med nyt ht kabel....men få nu ikke ejer fornemmelse vel ven ....
har forresten fået pris på det netkabel der passer til mit nye ht kabel.... prisen er da til at betale.... 750 kr stk så... vil nok bestille lidt der 
mvh john
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 18 Januar 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik
Kom til at tænke på at det er længe siden vi har hørt fra dig, ærgelig du ikke kunne komme hos John i sidste uge. Hvordan står det til ? er du stadig glad for dit xindak sæt og jm-lab eller går du og pynser på noget ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2010 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som nogle af jer sikkert har set herinde så er der sket en lille byttehandel på højttaler fronten mellem John og jeg Er nu den lykkelige ejer af et sæt velspillende Amphion Creon 3 og sikke en vellyd der er i stuen nu...ikke at den var dårlig før men det her passer vist bedre til min stue og ikke mindst valget af musik Ydermere er der også landet en ny stereobænk som jeg faldt over, til billige penge hos BoBo møbler i Vejle 

Er ved at være tilfreds 

Fra sweetspot 

Finske trææsker 
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 18 April 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik, tillykke med jeres bydt, kan godt se at de har en del mere luft omkring sig, hvilket jo nok kan få dem i et enu højer gear en hos john, nydelig møbel sådan et bobo møbel, men viser det sig at være noget skramel, så må du omdøbe det til et bobbob møbel  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 18 April 2010 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik De ser da helt godt ud i din stue de Amphion.  Og dit nye bord pynter jo også... Har du prøvet at give dem en ordetntlig gang toe-in, faktisk så de peger lige i fjæset af dig. Jeg var sen til at opdage det på mine, men det gav super meget nærvær i lyden og mere dybde i lydbilledet, kunne være det er det samme på dine Amphion.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 19 April 2010 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt ud ven... så må vi se hvor længe der går inden vi skifter til noget nyt igen ven..men det er jo også det der sjovt ikk... så mangler du bare en ordenlig forstærker ven så du bliver rigtig godt kørende ikk 
mvh den tossede fra fredericia 
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 19 April 2010 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sku godt ud. Dejligt at se at der er noget luft omkring højtalerne og især at de står godt ud fra bag vægen 
Tillykke med dem og det nye møbet  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Hagrid Forum Bruger

|
Sendt: 19 April 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|