| Sendt: 25 April 2009 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv bittert at de ikke havde dem hjemme.
Ang. balancering så tror jeg at jeg skal have omtermineret min stock HD650 kabel til XLR. Jeg ser frem til at høre hvordan de bliver. Zorglub (hvor
er han egentligt - han var med i Kolding meetet men han er vist ikke herinde længere??) gjorde det på sine med stor succes.
|