Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 10:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Så er man blevet selvbygger (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

så blev jeg sq færdig med min kasse..

LINK

den står på hovedet mens limen tørrer men ellers er den meget tæt på at være færdig
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Kæft!!! Det ser sgu da godt ud Claus, virkeligt godt ud!

Du mangler bare lige en slags udgangs "muffe" der hvor strøm kablet går ud, jeg synes lidt det ødelægger looket at ledningen bare kommer ud.
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Jah jeg ved det godt og der kommer også en muffe eller måske et strømstik, men jeg vil helst have strømmen hardwired, men en muffe kunne nemt ordnes, hvis ellers jeg vidste hvor hulen jeg skulle opdrive en sådan
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Hmm hvis det skulle være alu kan du jo bruge et alurør der bare går lidt ud over siden, og dem ka du jo få mange steder, også noget sort 2,5kvm ledning 
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Så blev jeg helt færdig med min forstærker, guldtingene og en sort ledning med en guldmuffe skal jeg da også have opdrevet

NØJ HVOR ER DEN FLOT


Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

JA - det må man sige!
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Som lovet i en anden tråd er der her et billede af det næsten færdige resultat

Lyset er dårligt og jeg skal nok rydde op rundt om den inden jeg taher de næste billeder..

LINK
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Det minder mig om http://www.headphile.com/
Godtnok flot!!
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes