| Sendt: 17 Maj 2009 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er et emne for en ny tråd, tror jeg opretter en når jeg for mine nye komponenter, men det blir først i næste uge. Men du kan se det herinde: http://www.head-fi.org/forums/f103/germania-s-audio-technica -esw9-mod-s-383257/ Jeg har fået købt skum osv hvilket var svært at finde, men må indrømme at det har virkeligt ændret mine esw9 på en meget positiv måde, hvor de før var mørke og lukkede, så er de nu meget mere neutrale med langt bedre soundstage
|